Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
lieveli schreef:Albert, hoe semi-grappig je berichten ook zijn, dat is natuurlijk niet waar het om gaat en het haalt de serieuze toon van de discussie ook een beetje onderuit.
Albert schreef:lieveli schreef:Albert, hoe semi-grappig je berichten ook zijn, dat is natuurlijk niet waar het om gaat en het haalt de serieuze toon van de discussie ook een beetje onderuit.
Aan de ingrediënten en de gevolgen die de productie en distributie van de verschillende soorten drugs voor mens en natuur hebben is niets grappigste aan
De opmerking over het kokende water is om aan te geven dat er niets interessants is aan de schade die krokodil aanricht, het is gewoon levensgevaarlijk en verminkt mensen, net als kokend water, daar stop je ook je hoofd niet vrijwillig in als je bij je gezonde verstand bent.
Al met al dus helemaal niet zo grappig...
lieveli schreef:Volgens mij ben je officieel te oud voor drugs als je de straattaal niet meer kent
Brb crying in bed.
Albert schreef:Ik ben idd compleet onwetend als het over gebruik gaat, maar helaas niet onwetend als het over dumpen van het afval/gebruikte ingrediënten gaat.
Voor jou mag het dan het laatste zijn waar je aan denkt als je gebruikt maar dat maakt het probleem niet minder.
Het mag voor jou de discussie verpesten maar het is net zo goed een onderdeel van het complete probleem waar je als gebruiker net zo goed aan mee werkt.
Zonder kopers geen leveranciers.
Albert schreef:Ik ben idd compleet onwetend als het over gebruik gaat, maar helaas niet onwetend als het over dumpen van het afval/gebruikte ingrediënten gaat.
Voor jou mag het dan het laatste zijn waar je aan denkt als je gebruikt maar dat maakt het probleem niet minder.
Het mag voor jou de discussie verpesten maar het is net zo goed een onderdeel van het complete probleem waar je als gebruiker net zo goed aan mee werkt.
Zonder kopers geen leveranciers.