ikkebenhier schreef:*knip*
Sorry hoor, maar je reactie is een beetje kort door de bocht.
Ik vertrek meestal s morgens om 6 of 7u om te gaan werken. Zodra ik gedaan heb met werken, werk ik bij als zelfstandige in bijberoep en dat kan gemakkelijk tot 21-22u s avonds zijn.
En ik werk 6 dagen op 7 en vaak de 7de dag nog mijn bijberoep.
Hier heb ik natuurlijk zelf voor gekozen, maar als je iets uit de grond wil stampen, is het heel hard werken en de eerste maanden of het eerste jaar brengt het geen cent op.
Ik heb er juist voor gekozen om thuis te blijven wonen net omdat ik geen tijd en geld over heb om alleen te gaan wonen en zelf het huishouden te doen.
Boodschappen doen, leuk. Maar om 21 of 22u s avonds is er helaas niet veel meer open. Vaak doe ik snel tijdens de middag een tussenstop bij de supermarkt, maar voor wat kleine dingen (want voordat ik bij de koelkast geraak, ben ik uren verder).
En ik verwacht helemaal geen volle koelkast, maar het zou leuk zijn dat als ik s avonds laat thuis kom, niet toevallig net mijn portie avond eten opgegeten is. Dan eet ik wel een boterham, geen probleem. Om tot de conclusie te komen dat mijn zus al het brood op heeft gedaan of klaar gemaakt om de volgende dag mee te nemen
Als je blijkbaar geen gesprek erover wilt aangaan...
Zou je het natuurlijk ook terug kunnen doen
Laat haar maar de volgende dag met honger de dag beginnen, zonder ontbijtje en lunchpakketje