Dat slechts even als tip ter overweging
Uiteraard kan ze zich ook gewoon topfit voelen maar dat is geen garantie.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lente schreef:Sizzle schreef:Tja, ik wel en zovele die dat wel nodig hebben ivm vocht.
Beetje beledigende smiley.
Zo bedoelde ik het absoluut niet. Het kwam nogal over alsof iedereen steunkousen aan moet aan het einde van haar zwangerschap.
Sizzle schreef:Uiteraard kan ze zich ook gewoon topfit voelen maar dat is geen garantie.

x_Anne_x schreef:Dat borstvoeding geven is hier nog steeds een beetje een puntje. Ik ben groot voorstander maar vriendinlief wil eigenlijk niet.

wemkelover schreef:Nou ben ik toch wel benieuwd... Hoe kan je dan met zijn twee borstvoeding geven? Dan moet je toch allebei zwanger zijn? Voor ik zwanger was gaf ik geen melk, nu ook niet meer productie is gestopt. Of ben ik nu zo blond dat ik iets over het hoofd zie?

bakkabouter schreef:wemkelover schreef:Nou ben ik toch wel benieuwd... Hoe kan je dan met zijn twee borstvoeding geven? Dan moet je toch allebei zwanger zijn? Voor ik zwanger was gaf ik geen melk, nu ook niet meer productie is gestopt. Of ben ik nu zo blond dat ik iets over het hoofd zie?
Je hebt gewoon de juiste hormonen nodig
Als je zwanger bent komen die vanzelf, als je niet zwanger bent moet je er op kunstmatige wijze aan geraken, maar eens alles goed loopt is ook dat niet meer nodig (dacht ik?).
estherpitout schreef:[knip]
Het word duurder naarmate ze ouder worden en op sport willen en naar school gaan. Maar financieel is niets gegarandeerd vind ik, er komt altijd wel weer wat tussen in het leven. Tegenslagen en meevallers. Je kunt er nu financieel niet super voor staan,maar dat kan in 3 jaar zomaar heel anders zijn, en vica versa ook. Je relatie kan op de klippen lopen etc etc.
Moraal van het verhaal. Je kunt wel eeuwig wachten op het juiste moment met de perfecte omstandigheden. Maar misschien komt dat juiste moment wel nooit. Lekker ervoor gaan als het goed voelt! Heel veel succes