Rebecca, technisch gezien is het er wel eentje, omdat ie tegen de bovenste (conversie)laag aankomt. Maar zoals je ziet, komt ie niet ver de hoogte in. Dus dit wordt geen bui verder.
Hier ff een snel berichtje vanaf de vakantie in Oostenrijk. Hebben nu erg slecht weer en gisteravond zelfs storm gehad maar de laatste dagen prachtige luchten en dus foto's!
Sinds ik weer in Amerika (alabama) zit ga ik het hier hopelijk terug volspammen met foto's Eergisteren werden we al meteen getrakteerd op een lichtshow echt niet normaal
En ik ga jullie weer lekker jaloers maken Vandaag dit beestje 2 keer kunnen onderscheppen
Tigress
Geplaatst: 06-08-16 07:33
wendy1987
Geplaatst: 06-08-16 09:16
Wat een gave foto's!
Ik had van de week heerlijke wolkjes
En gisteren tijdens t rijden deze lucht. Hij kwam heel donker aan. En toen verkleurde hij helemaal naar paars oranje. Zo gaaf.. baalde dat ik mijn camera niet bij had. Telefoon zette het niet mooi op de foto dus met filter even opgelicht naar werkelijke kleur. Heb dit zo nog niet vaak gezien. Was echt heel gaaf!
LoveGlove
Geplaatst: 06-08-16 09:56
Ik heb gisteren onderweg op vakantie ook nog het een en ander gezien.
Aambeeld?
Dit vond ik wel geinig uitzien. Zou dat de rand van een bui kunnen zijn geweest?
xTitanic: Wat gaaf! En dat flimpje vanuit het vliegtuig ook!
Ik kom me hier trouwens ook even melden. Volg al een tijdje. Via mijn moeder is het "wolken virus" overgeslagen. Mijn moeder is iets gelukt met haar huis-tuin-keuken camera, wat voor mij nog een droom is. Een van haar asperitas-foto's is door NatGeo gepubliceerd overgelopen najaar: http://www.nationalgeographic.nl/artike ... eritaswolk
Als ik weer eens wat moois tegen kom, zal ik dat ook zeker hier posten! Voor nu is het een egaal grijze lucht...
Butterfly
Geplaatst: 07-08-16 13:11
Weet iemand wat dit voor type wolk is? Ik heb mijn mooie wolkenboekje er al bij, maar ik kom vooral tegen wat het niet is