Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:Dan is hij dus veroordeeld voor verkrachting en niet omdat hij een relatie met een patiënt had. Maar dan nog vind ik het wel sterk aangezien je daar wel echt bewijs voor moet hebben. Je komt in NL niet zomaar in de bak
En dan druk ik mij - over vleeskeuring Tinder - nog heel erg zachtjes uit.. Eilish schreef:Ik heb geen tinder![]()
Maar dat kan ik wel aanmaken natuurlijk. Hij woont in een andere (grote) stad, hoe werkt het dan?
Ik las net wel hier iets over 1 km bij zijn werkplek? Dat was IrisW volgens mij.
En heb je nu je tindermatch als fysio?
Selka schreef:Aha! De aantrekkingskracht zit 'm in de spieren. Er zijn wel meer gespierde jongens op de markt hoor TS. Maak je het jezelf ook meteen een stuk gemakkelijker.
Ik heb mijn fysio zelfs moeten betasten omdat ik bepaalde kleine spieren verkeerd gebruik en hij liet mij dit voelen. Maar die spieren.. nahh niet interessant. Doe mij maar een man in pak![]()
Hoewel ik hem wel steeds iets beter leer kennen, maar dat is ook gewoon gezellig/vriendschappelijk. 
Julia schreef:dierfysio schreef:Dat dus. Het mag gewoon niet. Geen onzin, heeft niks met bureaucratie of durven te maken. Wél met beroepsethiek en een eed die je als fysio afgelegd hebt. Het kan je heel eenvoudig je baan kosten, óók jaren later nog. Ik kan me werkelijk niet voorstellen waarom iemand dat risico zou lopen voor een date...
Hoe komen jullie hier toch bij? Dat is gewoon echt niet waar, tenzij je tijdens werktijd kinderen hebt liggen maken op de behandeltafel. Other than that kunnen mensen prima een relatie van wat voor aard dan ook met een klant/patiënt krijgen. Ook al is het vriendschappelijk, je kan er een leuk contact aan overhouden en dat is helemaal niet strafbaar, gelukkig.
Petpa schreef:verootjoo schreef:En waar precies lees je dan dat je geen relatie mag met iemand die je patiënt is geweest?
In de Fysiopraxis heeft een artikel gestaan dat er sprake moet zijn van een afkoelingsperiode van 12 maanden.
Petpa schreef:verootjoo schreef:En waar precies lees je dan dat je geen relatie mag met iemand die je patiënt is geweest?
In de Fysiopraxis heeft een artikel gestaan dat er sprake moet zijn van een afkoelingsperiode van 12 maanden.
Annenas schreef:Ik weet dat bij verpleegkundigen je nooit een relatie mag beginnen met een patiënt die je ontmoet hebt tijdens je werkzaamheden. Dus kom je een patiënt 2 jaar later in de kroeg tegen, mag dit alsnog niet. Ook mag je geen patiënten toevoegen op facebook bijvoorbeeld. Ik verwacht eigenlijk dat het bij fysiotherpeuten ongeveer hetzelfde zal zijn.