Waarom heb ik dan in al die jaren paardrijden nog geen spetterend orgasme gehad? Want dat mijn bekkenbodem spier, ten tijde van het nog dagelijks rijden, zo sterk was, dat ik net als in die James Bond film, een vent kon wurgen met mijn liezen en dijen, was een vast staand feit...
Knakker
Geplaatst: 01-07-16 19:33
heel bijzonder, nog nooit hiervan gehoord en na ontelbare diverse buikspieroefeningen ook zelf nog nooit meegemaakt, ik vind de sportschool ook niet echt een opwindende omgeving
Nee joh? Zo te horen komt iedereen er anders graag
AlwaysH
Geplaatst: 01-07-16 19:45
Yasmijntje schreef:
Shirley schreef:
"Komt allen tezamen, jubelend van vreugde"
Jaja, ik mag eigenlijk nog niet op dit topic zijn, maar zodra er ergens 18+ staat moet ik juist kijken. En heb me helemaal doogelachen om deze opmerking.
Same
NathalietjeB
Geplaatst: 01-07-16 19:57
Whahaha wat een hilarisch topic is dit, maar ts je bent echt niet de enigste.
Op de manier hoe jij TS t doet span je bepaalde spieren, van zowel je bekken en onderrug als buik tegelijk aan wat dus een orgasme kan opwekken. Ook kun je de intensiteit veranderen dmv de snelheid, waarmee je de oefening doet hoe langzamer de oefening hoe heftiger het kan wezen.
Heeft met bepaalde spieren te maken, die dus die reactie tot orgasme kunnen geven
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 01-07-16 20:02, in het totaal 3 keer bewerkt
Nee dit heb ik nog nooit gehad TS, maar ik zou best met een rete-gelukzalig gevoel de sportschool uit willen lopen. Nu strompel ik vooral bekaf naar huis.
Seltje
Geplaatst: 01-07-16 22:16
Tijdens paardrijden? Schuldig, heb het één keer gehad, daarna nooit meer, weet dus ook niet meer hoe ik het toen heb 'opgewekt'
UhNee
Geplaatst: 01-07-16 22:25
....jaloers
joyce2
Geplaatst: 01-07-16 22:26
Shirley schreef:
Nee joh? Zo te horen komt iedereen er anders graag
Eindstand is ts een man die een weddenschap heeft met vrienden die dacht goh laat ik eens checken of het echt zo is dat vrouwen tijdens sport klaar komen
F_Orumster
Geplaatst: 01-07-16 22:44
Ianrowan2009 schreef:
Welke oefeningen waren het?? Dan pak ik alvast mijn matje even
Eindstand is ts een man die een weddenschap heeft met vrienden die dacht goh laat ik eens checken of het echt zo is dat vrouwen tijdens sport klaar komen
eind antwoord is dus ja t kan
Bhodi
Geplaatst: 01-07-16 23:01
Danique_G schreef:
Verstandig om op internet te zetten..
Dit.
Anoniem
Geplaatst: 01-07-16 23:08
Goh en ik maar denken dat mijn spinnenwebben dik waren en mijn vlechten lang zeg...
Over "opgedroogde" reacties gesproken, hier vlak voor die van mij...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-07-16 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Iets met werkgevers ofzo die het kunnen lezen. Ik ben totaal niet preuts en ken zelf ook geen gevoel voor schaamte. Maar het wereldwijd maken is niet zo slim. Ik zit er niet mee, maar zou het banketstaaf (haha woordspeling) vinden als dit ts in de toekomst belemmerd.
Hoezo? Het is niet alsof ze een vluggertje in de kleedkamer van de sportschool heeft gehad ofzo Ik snap echt niet zo goed wat hier nou zo erg aan is, behalve dat het voor TS zelf wat gênant is