Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
EllisL schreef:Shenavallie schreef:Geen idee of de vraag nog voor TS geldt of misschien voor iemand anders in dit topic, maar mijn zoon heeft een paar jaar geleden van zijn zakgeld een Go Pro bij Action gekocht. 'Ding' doet het nog steeds -
afkloppen - en maakt hele mooie beelden.Hij gaat er onder andere mee naar de crossbaan (crossbrommer).
Ik had een Denver, 3 tientjes bij de kruidvat. Die laad helaas niet meer op. Dus vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe
EllisL schreef:Hoi!
Dit is het recentste topic wat ik kan vinden met betrekking tot actiecamera's die ik kan vinden.
Ik vind GoPro alleen wel behoorlijk duur, hebben jullie andere merken waar jullie tevreden over zijn?
Ik neig richting een SJcam
Hebben jullie ervaringen met dashcammagazijn.nl ? Ik zie daar helaas geen recente reviews en durf dan niet te bestellen...
_kimm schreef:Ondanks dat er al een tijdje niet gereageerd is wil ik me hier toch even melden. Ik zit eraan te denken om van de zomtrekrtocht te paard te doen in ijsland. Maar sit wil ik natuurlijk wel vastleggen. Ik heb alleen helemaal geen verstand van go pro's of andere action cams. Heeft iemand van jullie misschien een tip wat er goed bij mij zou passen?
. Verder ben ik er wel heul blij mee hoor!
.
lovelyfiefy schreef:Ik schop deze ook even omhoog
Door dit topic wil ik de SJCAM SJ4000 gaan aanschaffen.
Nu is de vraag, kan ik beter alleen de camera kopen
of een heel startersset waar dus ook een borstband etc. bij zitten?
Anja_96 schreef:lovelyfiefy schreef:Ik schop deze ook even omhoog
Door dit topic wil ik de SJCAM SJ4000 gaan aanschaffen.
Nu is de vraag, kan ik beter alleen de camera kopen
of een heel startersset waar dus ook een borstband etc. bij zitten?
Bij de camera zelf(ik had niet het starterspakket) zat wel al een dingetje voor op je fiets bijv., zo'n plakker voor op een helm en nog wat van dat soort kleine dingetjes. Een hoofdband of borstband zit er niet standaard bij, dat zal alleen in dat starterspakket zitten of je moet het er los bij kopen.

lizard schreef:youtube.
Daar zijn heel veel reviews en vergelijkingen van diverse camera's.
Bijv.
https://www.youtube.com/watch?v=cnqvKmOqCsk&t=192s
Ik heb zelf de gopro 3 plus black,en de gopro 4 session.
Voorbeeld.
[ Video ]