. Ik neem namelijk altijd zelf eten mee als we op pad zijn, vaak fruit (of knijpzakje), rijstewafel, etc. Dus nee, spekje ertussen door is niet nodig
. Mijn schoonouders hebben er ook een handje van, als zij op een verjaardag gebak zitten te eten en mijn dochter komt erbij staan krijgt ze zo een hap naar binnen geschoven! Ik vind het niet meer dan normaal dat ze eerst aan mij vragen of ze een hap gebak aan mijn dochter mogen voeren, toch!? Vind het prettig om te weten wat mijn dochter op een dag eet, zeker tijdens verjaardagen! Stel dat ze zich 's avonds niet lekker voelt, opzich handig als ik dan weet waarom.Mijn ouders hebben het inmiddels afgeleerd, omdat ik hun vaker zie, maar die konden dat ongewenst voeren ook goed. Kind word zonder mijn toestemming redelijk volgestopt inderdaad, vreselijk
. Mijn ouders geven mijn dochter af en toe nog steeds ongevraagd eten, maar nu is het komkommer, kaas of tomaat. Prima Ondanks dat..., ze krijgt bij ons elke dag een klein zakje beertjes chips
Om 3 of 4 uur in de middag, nadat ze fruit gegeten heeft. En in de ochtend beginnen we met een broodje chocoladepasta. Maar de rest van de dag is het gezond 
edit: sinds we in the UK wonen, eten we 2x per week in de middag na school pannekoeken met ham en dadelstroop! Zooo lekker. We eten er dan allebei 1 en gewoon Nederlands recept hoor (bloem, melk, ei en lekker dun). Dochterlief en ik moeten allebei dikker worden, dus voorlopig blijven we dit doen ook
. We eten ook regelmatig ham/kaas tosti en af en toe krijgt ze er een druppel ketchup bij ("net als papa"). O, en aardappels uit de frituur (met zonnebloemolie) deden we in Nederland nog wel eens, omdat we geen oven hadden. Aardappelwafels/balletjes, zoiets. En zonder zout, dat kan later altijd nog. En een kaassouffle deed ik altijd in de koekenpan met olijfolie gewoon omdat dat lekkerder is
En wij eten ALTIJD groente, ook als de frituur aan staat. Maar sinds we hier wonen is de frituur nog niet aangeweest en gaat waarschijnlijk ook niet meer gebeuren
Oja, ze is trouwens 3,5 en inmiddels zijn we naar Isle of Man verhuisd, dus ik heb nu de volledige controle
flauw!
Als ik met ze op n feestje kom met chips en toastjes krijg ik ze niet meer aan de zelfgebakken muesliknotsen hoor!
Zoals hagelslag en chocopasta, en David mag naast zijn KALE boterham geen mini paaseitje? ZEikerds....

Ik kreeg het thuis iig nooit, maar taalde er ook niet naar. Drink het nu nog steeds niet en haal het alleen in huis als we onze verjaardag vieren