Naast Miro, vol in beeld. Witte hemdje aan

Echt leuk!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thirza schreef:Wat leuk! Foto?
Dat heb ik met de trailer van onze jongens, daar zag ik ook mezelf in (2x)[ [url=m/WDuAmV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rechts ben ik, in het jurkje van gigi ravelli uit verliefd op Ibiza
X_Michelle_X schreef:Thirza schreef:Wat leuk! Foto?
Dat heb ik met de trailer van onze jongens, daar zag ik ook mezelf in (2x)[ [url=m/WDuAmV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rechts ben ik, in het jurkje van gigi ravelli uit verliefd op Ibiza
Gaaf! Leuk jurkje ook!
Ik mocht vorige x met gtst kleding van Nina aan. Althans, een vestje die ze ooit heeft aangehad en gewoon wat sierraden van hun![]()
Als je de promo van Onze Jongens ziet, please let me know! Daar kom ik ook in voor namelijkhihi.
Thirza schreef:X_Michelle_X schreef:Wat leuk! Foto?
Dat heb ik met de trailer van onze jongens, daar zag ik ook mezelf in (2x)[ [url=m/WDuAmV.jpg]Afbeelding[/url]
Gaaf! Leuk jurkje ook!
Ik mocht vorige x met gtst kleding van Nina aan. Althans, een vestje die ze ooit heeft aangehad en gewoon wat sierraden van hun![]()
Als je de promo van Onze Jongens ziet, please let me know! Daar kom ik ook in voor namelijkhihi.
https://youtu.be/h85Qs1LfFAQ
Leuk dat je kleding van Nina aan mocht![]()
Ook leuk om de andere screen shots te zien! Dan heb je er gelijk n beeld bij.
xJolijn schreef:Jaaaaa zo leuk Michelle!!
Nou, woensdag was ik bij de laatste dag van Flikken, maar daar was je zelf ook bij hahah![]()
om dit topic een beetje leven in te blazen... ik heb ook maar heel weinig tijd. Ben wwl vier keer bij FM geweest en tussendoor ook nog een keertje CMC, alleen daar weinig tot niets kunnen doen want de scène waarin ik zat werd gecancelled... Ben benieuwd! Hebben er mensen nog leuke dingen op het programma staan?