Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alja schreef:ik wordt zo verdrietig van al die verhalen dat mannen overstag gaan ( ik gun het alle aanstaande moeders van harte) en dan zo n goede vader zijn..
waarom kan mijn ex dan niet zo zijn?
is het dan toch geen echte liefde of vind hij zichzelf gewoon het allerbelangrijkste wat er is....
.
Rocamor schreef:horsies5 schreef:Ik lees hier over vervelende opmerkingen over kriebels die nog wel zullen komen.. irritant is dat.. ik heb t tegenovergestelde.. bij iedere zwangerschap in mn omgeving krijg ik te horen, nu jij nog.. enz
Ook al is het niet zo: afkappen met het antwoord: dat proberen we al heel lang, maar het is niet iedereen gegund.
VInd dat zo'n respectloze opmerking van je omgeving!
.
. Kwanyin schreef:8nnemiek schreef:Hoe vaak ik mensen niet heb horen zeggen 'dat komt nog wel' en 'wacht maar eens tot je wat ouder bent'..
Kun je nagaan hoe erg het is als je die betweters achteraf nog gelijk gaat moeten geven ook :+.
Maar het blijft wel een irritante opmerking, ik zal het zelf nooit gebruiken tegen iemand ookal heb ik heb dus zelf kunnen ondervinden. Maar er zijn ook meer dan genoeg mensen die echt nooit die klok gaan voelen, en dan is het vervelend om iedere keer die "wacht maar tot" repliek te moeten aanhoren.
Op dat punt sta ik zo'n beetje. Ik heb al sinds mijn twaalfde heel veel opgepast en iedereen zegt altijd 'oh, wacht maar', of 'ja, dat zei ik ook altijd'.... Aargh! Laat me het lekker zelf uitzoeken
Ik hoop ook dat ik mezelf er altijd van kan weerhouden om dat ooit tegen iemand te zeggen, want wat heb ik een hekel aan dit soort opmerkingen. Ik vind je OP zo ontzettend herkenbaar!
-moet ik helaas toch toegeven, dat ik het stemmetje nog geen dreun heb kunnen verkopen... in plaats daarvan wordt het alleen maar sterker. Gelukkig heb ik mijn gezond verstand nog, dat mij eraan herinnert dat ik nog een studie heb die nog wel wat jaren gaat kosten, nog op reis wil, nog dit wil, nog dat wil, pas 22 ben en bovendien... zwanger zijn, a la. Maar die baby uitpoepen? Iewl. Nee, dankjewel
Ik ben vooral bang dat ik spijt krijg. F_Orumster schreef:Bij mij ging dat voorheen ook zo hoor, dat ik er zonder twijfel nee op zei. Vanaf mijn jeugd wist ik het al wel. Maar nu de relatie echt verbroken moet worden, neem ik het drieduizend keer in overweging. En dwing je je naar de positieve kanten te kijken. Ik heb niet zoveel punten aan de pro zijde: het lijkt me wel leuk om met ze te koken, ze te fotograferen, actieve dingen op vakantie zoals abseilen, en als ze dertig zijn. De rest mag iemand anders doen
Ik ben vooral bang dat ik spijt krijg.
.
F_Orumster schreef:Bij mij ging dat voorheen ook zo hoor, dat ik er zonder twijfel nee op zei. Vanaf mijn jeugd wist ik het al wel. Maar nu de relatie echt verbroken moet worden, neem ik het drieduizend keer in overweging. En dwing je je naar de positieve kanten te kijken. Ik heb niet zoveel punten aan de pro zijde: het lijkt me wel leuk om met ze te koken, ze te fotograferen, actieve dingen op vakantie zoals abseilen, en als ze dertig zijn. De rest mag iemand anders doen
Ik ben vooral bang dat ik spijt krijg.
dan vragen mensen het ook nooit meer "Statistisch is de kans groter dat ik....." en toen waren ze geshockeerd en stil :p