[ENQ] Mannen kijken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:50

Ingevuld, maar niet echt mijn types. Baby's heb ik ook niets mee, dus helpt daar niet bij.
Had ook het idee dat er wat gefotoshopt was ;)

Geryon

Re: [ENQ] Mannen kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:10

Ingevuld! Best een leuke enquette :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:25

Heb m ook ingevuld, grappig hoe ze proberen je te beinvloeden door vrouwen, andere mannen, bier en babys :D

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:30

Vergeet niet na je resultaten in de discussie te vermelden dat een groot deel van jullie proefkonijnen boktmeisjes en -vrouwen zijn :+ misschien denken die wel helemaal anders dan niet-paardenvolk :')

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:31

Ik denk dat het aantal vrouwen zonder kinderen inderdaad groter is op Bokt dan in de "normale" wereld :))
Paarden en kinderen zijn een lastige combi.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:32

Heb 'em ingevuld! Vond de baby's wel erg storend :+ Maar heb geprobeerd zo veel mogelijk op de man te focussen ipv alle poespas er omheen xD

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:43

Lastig hoor, om echt iets zinnigs te kunnen zeggen hierover zou je dezelfde man in verschillende settings moeten vergelijken ipv verschillende mannen, nu heb je teveel variabelen. Ik voel me bijv. echt niet aangetrokken tot kleine mannen en heb een sterke voorkeur voor donker haar, dat heeft weinig te maken met wie de persoon op de foto staat :P

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:43

Thesserd schreef:
Heb 'em ingevuld! Vond de baby's wel erg storend :+ Maar heb geprobeerd zo veel mogelijk op de man te focussen ipv alle poespas er omheen xD

Hahaha, precies dat. :') Moet trouwens ook zeggen dat ik er 'n hoop maar niet tot net-niet vond hoor. Niemand heeft de hoogste score gehad. -O- :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:58

Thesserd schreef:

Grappig inderdaad dat sommigen om de babies heen konden kijken en toch enkel de man konden beoordelen en sommigen direct afknapten als er een baby bij stond en de man niet meer apart konden beoordelen.
TS ik ben benieuwd hoe je dit gaat meenemen in het onderzoek?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 16:03

Al die mannen met babys in onergonomische draagzakken zijn erg onaantrekkelijk ivm de slechte keuze draagzak die ze gemaakt hebben :+ beinvloedde erg mijn keuze. Net als het aantal donkere mannen. Vind die zoooooooo niet aantrekkelijk :+
Heb weinig positief beroordeeld denk ik :+

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 16:09

Captain schreef:
Done.. wel een beetje disturbing dat de meest knappe mannen een baby vasthielden maar ik heb niks met baby's en word daar ook niet warm of koud van.. dus wist niet zo goed wat ik dan in moest vullen want dat maakte het voor mij weer minder aantrekkelijk. :+

Verder niet gelezen, maar wel eens met bovenstaande. Daarnaast is het jammer dat alle baby's in een drager faceforward zaten, wat voor mij wel een beetje een afknapper is van de man.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 16:14

Keet schreef:
Al die mannen met babys in onergonomische draagzakken zijn erg onaantrekkelijk ivm de slechte keuze draagzak die ze gemaakt hebben :+ beinvloedde erg mijn keuze. Net als het aantal donkere mannen. Vind die zoooooooo niet aantrekkelijk :+
Heb weinig positief beroordeeld denk ik :+

_/-\o_ :') dat krijg je als twintig jarige studenten zonder kinderen de foto's uitzoeken. Geen flauw benul van goede draagzakken.

Dat sommige mensen scoren zonder expres te letten op de omgeving en anderen juist daarop gaan scoren kunnen we niet meenemen in de analyse. Hadden we hierover een vraag gegeven had dat wel gekund, leer voor de volgende keer. Maar in de discussie over de resultaten zullen we het zeker meenemen.

De enquête is ondertussen al door 850 mensen ingevuld, veel dank daarvoor!

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 16:20

Ingevuld, denk nogal kieskeurig :+ hihi

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 16:38

Ah, ik verwachtte dat ik een vd weinige zou zijn die een man met baby onaantrekkelijk zou vinden, maar dat zijn er dus veel meer!

Verder ben ik benieuwd naar de resultaten!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:30

wat ik ook denk dat je in acht moet nemen is dat je nu een hele grote groep mensen uit dezelfde hoek hebt..

namelijk de vrouw die naast vleeskeuren ook paarden als hobby heeft..
dit beinvloedt je uitkomsten hoe dan ook..

De vrouwen hier zijn niet random maar hebben een gemene deler.. Dat zou je eigenlijk uit moeten sluiten..

Tenzij wij een controlegroep zijn om te kijken of de paardenvrouw anders oordeelt dan een willekeurige vrouw.

Velen van ons zaten in de pubertijd meer in de stal, dan dat we jongensgek waren.. Ook gok ik dat er gemiddeld genomen meer vrouwen kinderloos zijn/blijven onder de paardenhouders dan onder een doorsnee groep vrouwen. Liever paard/dier dan kinderen (kosten tijd, zijn duur etc). Kan helemaal mis zitten hoor.. Maar ik gok dat we misschien de uitkomsten vertekenen als bokker :')
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 24-05-16 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:33

Nouuuuuuuuu, met 850 deelnemers durf ik wel te zeggen dat de diversiteit voldoende is. Als ik ook kijk dat er veel mensen bijna gern van de mannen ook maar een beetje aantrekkelijk vonden, en ik vond ze bijna allemaal wel enige mate van aantrekkelijkheid hebben. Alsof van paarden houden je smaak in mannen bepaalt.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:36

elenaMM77 schreef:

Mwah, paarden zijn mijn hobby niet meer, dus dan zorg ik toch nog net voor wat diversiteit :+

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:38

Ik weet het niet Qimm..

hoeveel procent van de mensen is paardgericht van random gekozen mensen?
En hoeveel procent van de 850 komt hier vandaan?
Plus natuurlijk.. waar zijn die andere deelnemers gescoord..
als dat inclusief het motorchick forum, extreme sportsforum en een feministenforum is.. dan ben ik heel nieuwsgierig naar de uitkomsten ;).

als we het enige forum zijn met een gedeelde interesse en maar een handje vol antwoorden, dan zal het wel loslopen inderdaad.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 20:28

Goof schreef:
elenaMM77 schreef:

Mwah, paarden zijn mijn hobby niet meer, dus dan zorg ik toch nog net voor wat diversiteit :+

+1 :+

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:07

jullie mogen niet meer meespelen :P

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 21:35

elena: Misschien bedoel je het niet zo, maar ik vind het best vervelend dat je allemaal aannames doet. Kritische vragen stellen is prima, maar ga er niet gelijk vanuit dat we alles maar onbedacht zitten te doen. Eerst al de aanname dat we de enquête niet hadden gemaakt en nu dit weer.
Uiteraard is de enquête via meerdere wegen gedeeld en hebben we ons niet alleen gericht op de paardenhouder/liefhebber. Zoals ook al is aangegeven, niet elke bokker heeft ook een paardenverleden, maar ook buiten bokt is de enquête rond gegaan.

De rest weer bedankt voor jullie bijdrage, erg fijn ook dat er zoveel mensen hun ervaring en beredenatie hebben willen delen in het topic zelf.

blacky15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:50

Ik heb hem ook ingevuld, ben tzt benieuwd naar de resultaten :)

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:58

Done

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 12:23

Ik heb hem alsnog voor je ingevuld, op een of andere manier kon ik nu makkelijker langs die baby's kijken, en dat vind ik eigenlijk best gek... en toen kwam ik op het einde ook nog die vraag tegen over m'n cyclus... grappig joh, zou dat er misschien nog iets mee te maken hebben?

Ik vind dit echt een leuk interessant onderzoek!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 13:02

Telpeva schreef:
en toen kwam ik op het einde ook nog die vraag tegen over m'n cyclus... grappig joh, zou dat er misschien nog iets mee te maken hebben?

Het is een bekend gegeven dat je op verschillende momenten in je cyclus op (totaal) verschillende type mannen valt. Dat is niets nieuws ;)