Geen bh dragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:03

Ik loop regelmatig zonder bh. Ik denk dat je borsten daar stevig bij blijven. Tot nu toe geen problemen wat dat betreft.

Echter ik doe het niet als iedereen het kan zien.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:04

Op een vrij dagje thuis huppel ik ook wel eens bh loos rond, heerlijk. Thuis buiten ook, maar voor werk of sporten niet. Ik heb verder gewoon goede bh s en ze zitten me nooit in de weg (schuren ook nooit). S winters zonder vind ik niks. Te koud en dan gaat het schuren.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:06

Brrr moet er niet aan denken om zonder bh te lopen. Al helemaal niet met dit weer... Dat gaat zweten en schuren en daarnaast ziet het er echt niet uit bij mij.
Ik heb dan ook normaal 70D en nu ik zwanger ben nog wel een ruime cup groter.
Vorige zwangerschap zijn ze trouwens maar minimaal gegroeid, maar deze keer...
Ik heb mijn dochter 8 maanden borstvoeding gegeven en sliep al die tijd zelfs met bh. Idd moest wel vanwege lekkage anders.
Die borstcompressen moesten goed stevig op hun plaats gehouden, anders kon ik ongeveer gaan dweilen. En zelfs met borstcompressen, die ik zeer regelmatig verving had ik nog af en toe lekkage. De dames zijn niet zo waterdicht geloof ik...

Maar als je dat niet hebt en kleine stevige borsten hebt kan ik me best voorstellen dat het lekker kan zijn zonder. En als het er gewoon netjes uitziet. Waarom niet...
Laatst bijgewerkt door Cerilene_ op 09-05-16 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:08

Helaas heb grote borsten dan gaat het schuren en krijg ik warmte uitslag , loop graag zonder op mijn luie zondag maar normaal kan het niet

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:08

Freya6 schreef:
We zijn zonder bh geboren en zullen zonder gaan (althans ik wel ;) )

Maar natuurlijk zijn we zonder bh geboren, we zijn ook zonder borsten geboren :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:11

laraxXxemma schreef:
Freya6 schreef:
We zijn zonder bh geboren en zullen zonder gaan (althans ik wel ;) )

Maar natuurlijk zijn we zonder bh geboren, we zijn ook zonder borsten geboren :')

_O-

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:11

Thuis ? prima ! Buitenshuis ? moet er niet aan denken !

Ik heb cup maat 75C en ik moet er niet aan denken zonder bh de deur uit te gaan. Ik heb er geen last van en stel mochten mijn bh's ooit zo zoek raken dat ik ze echt niet kan vinden : no-way dat ik naar school , naar de winkel etc zou gaan.

Wel vind ik dat iedereen moet doen wat hij wilt en waar hij zich fijn bij voelt.

Vraagje uit nieuwsgierigheid : Dragen sommige van jullie dan ook geen bh tijdens het beoefenen van 'intensieve' sporten ? hardlopen , paardrijden , voetbal , atletiek etc.

Eunomia

Re: Geen bh dragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:15

Als je het fijner vindt om zonder BH rond te lopen moet je dat lekker doen. Je moet doen waar jij je goed bij voelt en wat je vriendinnen ervan vinden is hun probleem, toch? :)

Ik draag zelf altijd een BH, maar dat heeft ermee te maken dat ik het zonder BH gewoon echt niet prettig vind. Ieder z'n ding. :)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:15

Ik had tot mijn eerste kind heel bescheiden cupje B.
Na de bevalling toen de melk schoot, was ik ineens Brigitte Bardou.
Het leek wel of ik ballonnen onder mijn hempje had gestopt :)) , mijn man wist niet wat hij zag :wow:

Na 3 x borstvoeding , ben ik geeindigd met cup C, maar ik heb een hele brede ophanging.
Ik zeg altijd dat ik meer onder mijn armen heb als naar voren.
Als ik ze dan eens in een beugelBH prop, heb ik ineens wel een behoorlijke voorgevel maar lekker zit het niet.
Zolang ze nog geen BHs maken met ruime stof opzij, zullen ze mij nooit lekker zitten.

Ik draag in de zomer vaak sporttopjes als ik een T shirt draag, maar voor het bewegen hoeft het echt niet, heb nergens last van, ook niet in draf of galop.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:17

Beugels zijn inderdaad berekend op maximaal een normale breedte ophanging. Het is echt opmerkelijk hoe moeilijk het is om iets geschikts zonder beugels te vinden. Over brede (en dus passende) beugels gaan we het maar niet eens hebben.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:20

thuis heb ik er wel eens geen een voor maar dan wel onder een dikke vest in de winter.
zomers een sporttop of iets dergelijks.

ik ga niet helemaal zonder iets de straat op ivm twee ""dansende bloemkolen"" onder mijn shirt.

kaylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:22

Lente schreef:
Ik heb altijd een bh aan. Simpelweg omdat ik anders over mijn tieten struikel. :')

Alleen thuis laat ik het wel eens. Maar vaak dan alsnog een sporttop aan.

Hahahahahaha is pies in mn broek bijna... hoe kom je dr op. :+ :D *D :j *\%/* *\%/* *\%/*

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:23

Ik vind het niets :o Maar ik vind mijn bh's gewoon ook fijn zitten :') als het allemaal schuurt en trekt, kan het dan niet zijn dat je gewoon niet de goede maat/pasvorm of wat dan ook hebt?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:25

Ik heb regelmatig geen bh aan, meestal ook niet op het werk wat ik nu doe. En ze zijn klein en puntig en niet perfect en m'n tepels ook niet enenenenenen I dont care :')
Ik ben wel blij met ze, en soms is geen bh gewoon veel fijner. Vooral vanwege de afzakkende bandjes >;)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:26

Koper schreef:
Beugels zijn inderdaad berekend op maximaal een normale breedte ophanging. Het is echt opmerkelijk hoe moeilijk het is om iets geschikts zonder beugels te vinden. Over brede (en dus passende) beugels gaan we het maar niet eens hebben.

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* En ik maar denken dat ik de enige was die daar zo overdacht.

Beugels vind ik echt verschrikkelijk. Maar id waar koop je dan een knappe BH zonder beugels???
Ik draag dan ook sportbeha's of van die naadloze dingen van de action.
Thuis gaat alles uit, boobies krijgen de ruimte. En voor een snelle boodschap ga ik ook gene beha aantrekken moet ik mij eerst uit en dan weer aankleden. Nee hoor dan trek ik wel even en trui/vest aan over mijn t-shirt.

Ik was laatst bij de primark, onwijs veel leuke bh's maar alles met vulling...ook zoiets ik heb al vulling genoeg met mijn 85 D

kaylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:28

Tigress schreef:
Als ik geen bh draag hangen ze ongeveer net boven mijn navel, stuiteren ze alle kanten uit, en zweet ik me daar kapot :')
Nee dankje, mijn Vlaamse reuzen gaan dagelijks hun hokkie in :Y)

Haha ow k pies alweer bijna in mn broek _O- _O- _O-

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:31

purny schreef:
Ik ben ook ervan overtuigd dat hoe duurder de bh hoe beter. Zo ken ik een zaakje dat best wel dure bh's verkoopt maar daar krijg je ook gewoon hele goede service

Helaas zijn hier de dames die verkopen in de luxere lingeriewinkels meer belust op verkoop dan op de juiste maat aanreiken. Qua cupinhoud staat een 75E gelijk aan 70F, maar bij het belang van de steun van de band bij een dergelijke cupmaat wordt niet stilgestaan.. Dan ga ik liever naar een winkel waar ik zelf kan passen en proberen zonder "behulpzame" winkelmadam.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:40

Ik groeide 4 cupmaten tijdens de zwangerschap, van B naar F :oo Ik geef nu 19 maanden bv en heb een C. Hopelijk gaat dat na deze periode weer naar B, ik hou van kleinere borsten :)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:40

Cowgirl schreef:
Koper schreef:

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* En ik maar denken dat ik de enige was die daar zo overdacht.

Beugels vind ik echt verschrikkelijk. Maar id waar koop je dan een knappe BH zonder beugels???
Ik draag dan ook sportbeha's of van die naadloze dingen van de action.
Thuis gaat alles uit, boobies krijgen de ruimte. En voor een snelle boodschap ga ik ook gene beha aantrekken moet ik mij eerst uit en dan weer aankleden. Nee hoor dan trek ik wel even en trui/vest aan over mijn t-shirt.

Ik was laatst bij de primark, onwijs veel leuke bh's maar alles met vulling...ook zoiets ik heb al vulling genoeg met mijn 85 D

ooohhh dát is het, ik ben gewoon te breed voor bh's :)*
Ik draag ook van die naadloze dingen en dan alleen naar mijn werk, zodra ik losgelaten word, gaat ie uit. Ook met paardrijden, ik heb zo'n hekel aan dat strakke ingesnoerde gevoel. Boeit me niks van "men"ervan vindt,ik rij 's morgens vroeg in het bos en dan kom ik toch vrijwel nooit iemand tegen.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:41

Met dit weer draag ik lekker een dun kanten bhtje of eentje van dunne stof, geen beugels, geen vulling, lekker luchtig.
Nou heb ik ook niet bepaald een giga voorgevel (gelukkig niet, moet er niet aan denken) dus alles blijft wel netjes waar t zijn moet.
Ik ga eigenlijk nooit helemaal zonder bh of topje naar buiten, voelt gewoon niet goed haha.
Ik zie ook liever geen tepels oid van anderen. Maar als iemand zich er goed bij voelt moeten ze t doen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:58

Hebben de meiden die zonder BH de deur uitgaan, allemaal van die perfect gevormde boobs of hebben die er gewoon sch**t aan hoe het eruit ziet? Voor de meeste vrouwen doet het weinig voor hun figuur, zo zonder beha vind ik. Ik zie er graag verzorgd uit en moet er niet aan denken om zonder de deur uit te gaan. Maar ieder moet doen wat 'ie niet laten kan. Ik durf ook niet zo goed zonder make-up de straat op te gaan, en ik draag echt niet veel, maar zonder voel ik me kaal en lelijk en datzelfde geldt voor het beha-verhaal.... Brrrrr, zou niet zonder kunnen.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:02

Vind het best grappig om te lezen dat er hier wordt gezegd dat iemand met een C cup ze niet 'loslaat', want ze zijn daar te groot voor. Ik denk dat ik bijna nooit een bh zou dragen als ik 'maar' een c cup had. Maarja, ik heb dan momenteel ook cup h en jammer genoeg groeien ze nog steeds door >;)
Die van mij rennen eigenlijk nooit los, maar netjes in een bh. Kocht ze eerst ook bij een speciale lingerie zaak. De kwaliteit was top, maar onder de 80 euro waren ze niet te vinden, vaak nog duurder ook...
Nu toevallig laatst toch een Hunkemöller ingelopen en zowaar hadden ze mijn maat. De vrouw zei dat ze voor me gemaakt waren, zo goed zat deze bh. Meteen maar 5 van gekocht :=
Een sport bh is trouwens wel onmogelijk. Of ze bestaan niet in mijn maat of ze geven net zo veel steun als een gewone bh. Nu dacht ik er laatst 1 gevonden te hebben en ook nog een redelijke prijs, is de leverancier failliet gegaan...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:05

Hangt ook van de omvang af natuurlijk, een 70C is anders dan een 85C.

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:08

phormicola schreef:
Hangt ook van de omvang af natuurlijk, een 70C is anders dan een 85C.

En hoe makkelijk je ze durft los te laten :D

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:09

Al jaren draag ik zo weinig mogelijk een BH. In de winter onder slobbertruien sws niet en thuis is meestal het eerste wat ik doe, dat onding uit.

Nu het warmer wordt en de kleren bloter en strakker, draag ik weer vaker een BH. Met 70D trek je helaas toch vaak ongewild meer aandacht dan je zou willen. Wat ergens belachelijk is want ik voel me dus verplicht door anderen om een BH aan te trekken. Terwijl het maar tieten zijn. :\
Laatst bijgewerkt door Kana op 09-05-16 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt