Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, mijn man wist niet wat hij zag

Koper schreef:Beugels zijn inderdaad berekend op maximaal een normale breedte ophanging. Het is echt opmerkelijk hoe moeilijk het is om iets geschikts zonder beugels te vinden. Over brede (en dus passende) beugels gaan we het maar niet eens hebben.
En ik maar denken dat ik de enige was die daar zo overdacht.purny schreef:Ik ben ook ervan overtuigd dat hoe duurder de bh hoe beter. Zo ken ik een zaakje dat best wel dure bh's verkoopt maar daar krijg je ook gewoon hele goede service
Ik geef nu 19 maanden bv en heb een C. Hopelijk gaat dat na deze periode weer naar B, ik hou van kleinere borsten
Cowgirl schreef:Koper schreef:Beugels zijn inderdaad berekend op maximaal een normale breedte ophanging. Het is echt opmerkelijk hoe moeilijk het is om iets geschikts zonder beugels te vinden. Over brede (en dus passende) beugels gaan we het maar niet eens hebben.
![]()
![]()
![]()
En ik maar denken dat ik de enige was die daar zo overdacht.
Beugels vind ik echt verschrikkelijk. Maar id waar koop je dan een knappe BH zonder beugels???
Ik draag dan ook sportbeha's of van die naadloze dingen van de action.
Thuis gaat alles uit, boobies krijgen de ruimte. En voor een snelle boodschap ga ik ook gene beha aantrekken moet ik mij eerst uit en dan weer aankleden. Nee hoor dan trek ik wel even en trui/vest aan over mijn t-shirt.
Ik was laatst bij de primark, onwijs veel leuke bh's maar alles met vulling...ook zoiets ik heb al vulling genoeg met mijn 85 D