Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
knap dat je alles over iedereen kan oordelen Zonnetje81 schreef:Maar goed ik ga het hierbij laten. Ik hoop dat jullie niks overkomt, dat jullie hulptroepen milder zijn dan jullie zelf want met deze instelling kom je er zeker niet.
Zonnetje81 schreef:Of het is van mij een illusie dat 'vroeger' mensen meer voor je klaar zouden staan dan tegenwoordig.Ik vond het al met op vakantie gaan dus een onmogelijke opgave om oppas te kunnen krijgen voor mijn poezenbeesten..... Nu heb ik dan hulp van mijn vader maar het gaat ook hypothetisch erom wat als hij nou in het buitenland zat...??
Sofy schreef:Pfoe jongens, kom op. Ik snap de reacties van beide kanten. Maar TS zit even in een dip (en in een rotsituatie fysiek), er is geen reden om haar zo op stang te jagen. Als je je er het eigene van denkt, prima, maar zeg het dan hier gewoon even niet. Is niet nodig om op haar je gelijk te halen lijkt me.
Zonnetje81 schreef:Het gaat hier continu over de katten, ja dat is mijn grootste zorg maar het gaat nog altijd over een appje met: kan ik je helpen of goh zal ik ff langskomen? En dan heb ik het niet over dagelijks elke dag dezelfde. De rode draad eruit halen is blijkbaar moeilijk.
En nee de nood is er wel als er niemand komt om te helpen dan zit je op een gegeven moment in de stront en zieke uitgehongerde beesten.
Maar goed ik ga het hierbij laten. Ik hoop dat jullie niks overkomt, dat jullie hulptroepen milder zijn dan jullie zelf want met deze instelling kom je er zeker niet.
Vreemd dat al die mensen "die er niet zullen komen" jouw probleem niet ervaart hebben in tijden van nood. Toch? Zonnetje81 schreef:Mijn broek zakt er echt van af dat zooooveel mensen zeggen: och geen zin in en mijn dag zit al vol.
Dus met welke nood dan ook zouden die mensen het fijn vinden dat iedereen zou zeggen: geen tijd/zin.
Ik ken mensen die geen trailer hebben en als hun paard ziek is en doodgaat zou iedereen zeggen ochhh geen tijd of zin. Echt te bizar voor woorden.
En niet omdat ik nu in deze situatie zit, ik kan daar met mijn pet niet bij. En misschien bedoelde ik wel DIE mensen.
Ongeacht wie of wat er is, je kan altijd wel tijd maken, je kan mij niet wijsmaken dat 365 dagen per jaar je altijd VOL zit, dan slaap je maar een keer een uurtje minder, kijk je een uurtje minder tv, kook je maar niet en eet je een boterham....als je daar toch iemand mee kan helpen!? En dan heb ik het gewoon over je vrienden/goede bekenden en niet vage kennissen en al hadden die hulp nodig dan nog.