Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jildau schreef:Jolien87 schreef:Is het ook al in je opgekomen om überhaupt niet vreemd te gaan?
Ik denk dat onze meningen simpelweg heel ver uit elkaar liggen en ik vind het verspilde moeite om nog verder op jouw berichten in te gaan.
Valt dat nog terug te draaien dan? Het is al gebeurt en zij legt uit waarom ze het wel of niet zou vertellen. Iedereen begrijpt dat niet vreemdgaan het beste was geweest maar dat punt zijn ze al voorbij dus het heeft weinig zin om dat nog 10 miljoen keer te herhalen lijkt me. De vraag is wat ze nu moeten doen. Niet wat ze een een hele poos geleden hadden moeten doen.

denk ik.. ik hoop er nooit achter te komen wat ik zou doen .. Jadybabe schreef:Ik zou het liever anderom hebben. Als ik niet meer in staat zou zijn om seks te hebben met mijn partner , zou ik liever zien dat hij dat buiten de deur zou doen en met mij de dingen zou doen en delen waarom we van elkaar houden. Ik zou het vreselijk vinden als mijn partner al 'verliefd' zou zijn als ik er nog maar zo kort zou zijn.
srsW schreef:Liegen mag niet maar we worden vervolgens opgevoed met Sinterklaas, de Kerstman en de Paashaas.
De wereld is inderdaad niet zwart-wit. Hoe en wat wie in welke situatie zou doen is pas te vertellen als feit als je het ook daadwerkelijk hebt meegemaakt.
Voor zover ik kan lezen in de reacties van TS zorgt hij ook voor zijn vrouw. Hij werkt zelfs thuis om bij haar te kunnen zijn. Aannames zijn geen feiten en zouden ook niet als zodanig moeten worden rondgestrooid.
het is een hele lastige situatie waar niemand heeft gekozen. De vrouw niet, de man niet maar ook TS niet.
Cer schreef:@Sammie: Dat is waar, maar dat is achterafpraat..
Immers is de situatie nu een stuk onnodig gecompliceerd geworden, maar nog niet te laat om alsnog beslissingen te maken eventueel gebaseerd op wat had ik toen moeten doen.
_Dominique schreef:Ronduit walgelijk dit.
Ik ga mee met mijn voorgangers.
TS het enige wat je bij mij hebt opgewekt is woede. Wat een vreselijke vent is het waar je mee omgaat en wat vind ik jou een naar persoon. Bah.
_Dominique schreef:Ronduit walgelijk dit.
Ik ga mee met mijn voorgangers.
TS het enige wat je bij mij hebt opgewekt is woede. Wat een vreselijke vent is het waar je mee omgaat en wat vind ik jou een naar persoon. Bah.
Sammie schreef:Ik vind de term er niet naar handelen en er aan onderdoor gaan wel lichtelijk overdreven. Verliefdheid is een fase.. Dat kan heel even lastig zijn (of gewoon heel erg leuk), maar verliefdheid ebt altijd weg. Ook als die persoon wel je partner is geworden. Lichamelijk is een mens sterk genoeg om daar niet aan 'onderdoor' te gaan... Alle geromantiseerde liefdesverhalen ten spijt. Dat zijn imo uitvluchten om een handeling goed te praten.