Ilse_123 schreef:senna21 schreef:Wat ik denk: daar is weer een malloot die de verkeersregels niet kent. ..
Weet jij hoeveel afstand je moet houden van je voorligger?!
Bumperkleven is levensgevaarlijk!
Op een weg wordt de maximale
snelheid aangegeven.
K denk dat je me verkeerd begrijpt, ik heb zelf ook een hekel aan bumperklevers. En als iemand te langzaam rijdt zegt dat niet dat ik dan ga bumperkleven.
Over de maximale snelheid: als de maximale snelheid 80 is, vind ik het wel fijn dat er 80 wordt gereden, en niet 75. Maar veel mensen vertrouwen blindelings op hun eigen kilometerteller, en die kan nog wel eens onnauwkeurig zijn, en dus bv 80 aangeven terwijl je eigenlijk maar 75 rijdt, en als je nou altijd last hebt van bumperklevers zou dat zomaar het geval kunnen zijn, al wil ik daarmee bumperkleven niet goedkeuren.
Maar het is niet verplicht om dan 80 t gaan rijden
dus je bent dan niet fout, en bumperklevers wel. En die 5km langzamer zullen heus het hele verschil niet gaan maken
Maar tegenwoordig houdt ik me redelijk aan de snelheid, km-tje of 10 harder dan toegestaan
Heb een toyota starlet van 1995, dus optrekken e.d. gaat ook niet zo snel als met nieuwe auto's.
helpt dat nog niet, laat ik het gas los. De meesten snappen de hint dan wel.
Ik zoek geen nummers, alle nummers die er op staan hoor ik graag dus da's niet nodig, als ik die al zou zoeken dan kan dat via stuur bediening zonder dat ik mijn ogen van de weg moet halen. Dus nee, ik zit nooit wat te zoeken op mijn GSM of te prullen aan mijn radio/GPS, dat soort dingen doe ik voor ik vertrek of bij een eventuele tussenstop.