Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Captain schreef:Wat een gezeur van sommige bokkers hier. Het gaat hier om leedvermaak op FB, als je dat niet vind kunnen ga dan gewoon lekker terug naar de homepage ipv politieagentje proberen te spelen hier.
Als mensen willen lachen om mijn FB moeten ze dat vooral doen!

Captain schreef:Nogmaals, dan moeten ze dat lekker doen. Bijzonder dat dat gelijk als 'stoere praat' bestempelt wordt. Je kent mij niet, dus waarom daar direct een oordeel over hebben?
en laten we eerlijk zijn... dat geeft niets.
Ik vind het niet vervelend dat je over mij oordeelt, dat moet je lekker zelf weten. Ik vind het kansloos, je kent me nl niet dus kun je ook geen oordeel over mij hebben. Niet vervelend, kansloos. Over zulke oordelen maak ik me dus ook niet druk want ze slaan nergens op. Captain schreef:Sammie, als mensen willen lachen om mijn FB moeten ze dat lekker doen. Ik lig daar echt niet van wakker. Waarom niet? Omdat er niks geks op mijn FB staat. Daarom zou het me niks interesseren.
Captain schreef:Wat kinderachtig dit zeg.Ik vind het niet vervelend dat je over mij oordeelt, dat moet je lekker zelf weten. Ik vind het kansloos, je kent me nl niet dus kun je ook geen oordeel over mij hebben. Niet vervelend, kansloos. Over zulke oordelen maak ik me dus ook niet druk want ze slaan nergens op.
. 
Pempy schreef:Ja ik kan me ook soms zo vermaken met de simpele / too much information / 'wie interesseert dit in godsnaam' posts van anderen
Kwanyin schreef:Pempy schreef:Ja ik kan me ook soms zo vermaken met de simpele / too much information / 'wie interesseert dit in godsnaam' posts van anderen
In die categorie moeders die àlles, maar dan ook àlles moeten registreren wat hun kleine spruit gedaan heeft. Tot elk genant verhaal, kwaaltje en met een beetje geluk nog inclusief foto's van die eerste kaka in het potje, de vuile diarreepamper en nog net niet in staat (al komt dat misschien ooit nog) om een foto van het eerst gebruikte maandverband erop te zetten.
En dan gebeurt het niet zelden dat dit nog mensen zijn die helemaal geen kaas hebben gegeten van privacyinstellingen waardoor alles netjes openbaar raadpleegbaar is of alle vrienden (vaak ook al enkele honderden) van vrienden het ook op hun tijdlijn krijgen.
Dan vraag ik mij wel af, komt er zo'n dag dat je zegt, "ok, mijn kind is nu wat ouder, ik ga dat soort posts van vroeger toch eens verwijderen?" Uiteindelijk bestaat het medium toch weer zo'n circa tien jaar en is nog lang niet aan het stoppen, dus ooit gaan die baby's waarvan sommige moeders nu 100 foto's per uur nemen en posten oud genoeg zijn om zelf nieuwsgierig te snuffelen..en misschien ook klasgenootjes..ik ben echt al eens ouders tegengekomen die gewoon hele problemen van hun kind openbaar gooien "voor goede raad" en ik vraag me of zo'n kind daar later mee gediend is om zulke dingen te moeten teruglezen.
), hoe vervelend is dat dan voor die kinderen?
KoudbloedKim schreef:Ik denk ook niet dat ik later foto's van mijn kinderen zal plaatsen of heel selectief.
Heb sowieso mijn FB-account afgeschermd en ben heel kieskeurig w.b.t vrienden.
Ik plaats eigenlijk alleen foto's van paarden.
... die is 18, dus dat kan
Mondjesmaat mag ik trotse momenten delen, waaronder laatst de outfits van de laatste schooldag en het gala 's avonds....