Vriendje heeft geen tijd meer :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NoorW

Re: Vriendje heeft geen tijd meer :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:34

Knap dat je het niet zomaar opgeeft! Ik wens jullie veel geluk :)

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:36

Hopen dat er verandering in gaat komen! Ik vind het overigens wel makkelijk klinken van hoe het nu opgelost is.. Maar dat kan aan mij liggen, ik weet ook niet wat er allemaal besproken is.. :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:42

Ik hoop voor jullie beiden dat de relatie nu lekker op de rit blijft en dat jullie vanaf nu weer samen kunnen genieten met elkaar.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:15

Hoe gaat het nu ts

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 20:40

Het gaat goed. We zijn nu weer een week samen en eigenlijk gaat het beter als ervoor xd

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 20:56

Wat is er veranderd ts?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 22:25

TS ik hoop voor jou dat dit geen opwelling is, voor het einde. Helaas zie je dat wel vaak, dat partners dan een tijdje de benen onder het lijf vandaan lopen om elkaar blij en gelukkig te maken, maar na een aantal weken/maanden zie je vaak dat men terugvalt in het oude patroon. En dat doet dan alsnog de das om.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 22:39

Nou ts... Fijn voor je maar houd je blik open! Hopelijk komt het allemaal goed

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:46

RoyceMack schreef:
TS ik hoop voor jou dat dit geen opwelling is, voor het einde. Helaas zie je dat wel vaak, dat partners dan een tijdje de benen onder het lijf vandaan lopen om elkaar blij en gelukkig te maken, maar na een aantal weken/maanden zie je vaak dat men terugvalt in het oude patroon. En dat doet dan alsnog de das om.

Jeetje mina zeg.
Mag ts ook nog gewoon gelukkig zijn op dit moment?
Of moet ze op alles voorbereid zijn?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:22

Een gewaarschuwd mens telt voor twee en RM schrijft iets meer uit dan ik met mijn vraag. De reden van mijn vraag wat er veranderd is, is dat ik bang ben dat TS zich (uit angst voor een einde van de relatie) helemaal laat ondersneeuwen en zich helemaal aanpast aan vriendlief. Die daar dan even een aantal weken van geniet en alsnog de deur dichtgooit als er iets voorbij komt dat hem op dat moment beter lijkt.

Maar ik hoop dat dat gevoel voor niets is en dat er gewoon sprake is van een happy ending!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:30

Rocamor schreef:
Een gewaarschuwd mens telt voor twee en RM schrijft iets meer uit dan ik met mijn vraag. De reden van mijn vraag wat er veranderd is, is dat ik bang ben dat TS zich (uit angst voor een einde van de relatie) helemaal laat ondersneeuwen en zich helemaal aanpast aan vriendlief. Die daar dan even een aantal weken van geniet en alsnog de deur dichtgooit als er iets voorbij komt dat hem op dat moment beter lijkt.

Maar ik hoop dat dat gevoel voor niets is en dat er gewoon sprake is van een happy ending!

Ik lees allemaal aannames. Ja er kan van alles gebeuren in elke relatie. En waarschuwen is niet nodig ;)
Stel je eens voor dat iemand van alles roeptoeterd over jou relatie.

Als het stuk loopt loopt het stuk. Het is nu iig weer goed en dik aan.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 07-04-16 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:31

Wauw zwartkijkers. In jullie sprookjesachtige superrelaties is nog nooit sprake geweest van downs? Die bestaan allemaal uit 1 grote up?
Als je dat echt denkt kom je zooooo bedrogen uit en ben jij of je partner gewoon niet eerlijk geweest. Iedereen heeft wel eens zijn twijfels, "cold feet" of even wat ruimte voor zichzelf nodig. De een gaat daar wat beter en subtieler mee om. Maar ondanks dat de vriend van TS hier niet zo lekker mee om ging hebben ze nu veel gepraat en tijd doorgebracht samen en gaat het nu goed!
Wie weet wel wat de toekomst van zijn/haar relatie brengt?
Gewoon gelukkig zijn nu, genieten en dromen van een mooie toekomst samen!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:34

Ik heb zeker downs in mijn relatie.. maar geen haar die op zijn hoofd bedenkt om mij zo te behandelen en in de wachtrij te zett3n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:42

Ieder huisje heeft zijn kruisje, elke relatie heeft zijn issues.
Wellicht is deze situatie juist heel goed geweest voor hun toekomst.
Deze situatie is ontstaan, aangepakt en opgelost. En dooorrrrrrrrrrr!
Blijven hangen op wat niet netjes of niet goed was heeft geen enkele zin.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:45

Zoals ik het lees vragen mensen zich alleen af of het aangepakt en opgelost is. Teveel vrouwen gaan nog terug door mooie woordjes,waar regelmatig weer topic over is etc

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:52

Gianti schreef:
Zoals ik het lees vragen mensen zich alleen af of het aangepakt en opgelost is. Teveel vrouwen gaan nog terug door mooie woordjes,waar regelmatig weer topic over is etc

Nou kan het aan mij liggen hoor. Maar ik ben van mening dat het helemaal niemand iets aan gaat.
Als ts behoefde voelt om er iets over te zeggen of als het fout zou gaan alsnog een toppic te openen is dat aan haar. Het werd echt veel te bemoeizuchtig naar mijn idee.
Voor je het weet laat iemand de relatie beinvloeden door dit soort negetieve reacties.
We weten niet wat er precies speelt en wat er besproken is. Wel dat ts nu gelukkig is. Ik snap de drang om dat op dit moment te verpesten niet zo.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:55

waxmeltsenzo schreef:
Gianti schreef:

Nou kan het aan mij liggen hoor. Maar ik ben van mening dat het helemaal niemand iets aan gaat.
Als ts behoefde voelt om er iets over te zeggen of als het fout zou gaan alsnog een toppic te openen is dat aan haar. Het werd echt veel te bemoeizuchtig naar mijn idee.
Voor je het weet laat iemand de relatie beinvloeden door dit soort negetieve reacties.
We weten niet wat er precies speelt en wat er besproken is. Wel dat ts nu gelukkig is. Ik snap de drang om dat op dit moment te verpesten niet zo.

Helemaal niemand hoeft zijn of haar relatie te laten beinvloeden door wat een ander zegt. Maar soms kan het best even verhelderend zijn om even pas op de plaats te maken en van een afstandje te kijken naar je Eigen relatie en je Eigen inbreng erin. Ben ik gelukkig in deze relatie omdat ik kan groeien in en door de relatie met mijn partner of denk ik dat ik gelukkig ben, omdat mijn partner niet meer zegt dat ie er geen heil meer inziet, maar dat betekent wel dat ik alles van mezelf opzij zet om mijn partner te pleasen?

Nogmaals, ik hoop werkelijk dat TS nu een evenwichtige relatie heeft, met een vriend die er ook voor haar is en haar niet aan het lijntje houdt. Dat ze lang en gelukkig samen oud Mogen worden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:58

Anoniem schreef:
Wauw zwartkijkers. In jullie sprookjesachtige superrelaties is nog nooit sprake geweest van downs? Die bestaan allemaal uit 1 grote up?
Als je dat echt denkt kom je zooooo bedrogen uit en ben jij of je partner gewoon niet eerlijk geweest. Iedereen heeft wel eens zijn twijfels, "cold feet" of even wat ruimte voor zichzelf nodig. De een gaat daar wat beter en subtieler mee om. Maar ondanks dat de vriend van TS hier niet zo lekker mee om ging hebben ze nu veel gepraat en tijd doorgebracht samen en gaat het nu goed!

Geen sprookjesrelatie hier en elke relatie heeft mindere tijden maar neen, hij heeft me nog nooit op die manier behandeld a la "ik zie wel wanneer ik een gaatje heb voor je".

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 14:06

Ayasha schreef:
Anoniem schreef:

Geen sprookjesrelatie hier en elke relatie heeft mindere tijden maar neen, hij heeft me nog nooit op die manier behandeld a la "ik zie wel wanneer ik een gaatje heb voor je".

Maar dat is besproken en uitgesproken, en dan is het nog altijd aan ts hoe dit verder gaat. Blijven hangen in dat dat een keer is voorgevallen heeft geen enkele zin. Ik had dat ook niet laten gebeuren en was er direct heen gegaan om verhaal te halen, maar iedereen doet dingen op een eigen manier.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 14:22

Tuurlijk is dat aan TS. Maar TS heeft een topic geopend en is oud en wijs genoeg om te beseffen dat daar mensen een mening zullen geven. Dat mensen dat doen "kan" je ze dus eigenlijk niet op aanspreken. (kan wel natuurlijk maar hoeveel zin heeft het?) Er is niemand die naar TS toe gaat, het geweer tegen haar hoofd zet en haar verplicht te doen wat die persoon vind dat ze moet doen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 16:07

Ayasha schreef:
Tuurlijk is dat aan TS. Maar TS heeft een topic geopend en is oud en wijs genoeg om te beseffen dat daar mensen een mening zullen geven. Dat mensen dat doen "kan" je ze dus eigenlijk niet op aanspreken. (kan wel natuurlijk maar hoeveel zin heeft het?) Er is niemand die naar TS toe gaat, het geweer tegen haar hoofd zet en haar verplicht te doen wat die persoon vind dat ze moet doen.

Dat moest er nog bij komen.
Je zegt het zelf ts is oud en wijs genoeg. Die hoef je niet op ziekelijke wijze in te peperen hoe ze het in haar relatie moet doen. Ze had een toppic geopend over iets waar ze mee zat en heeft inmiddels aangegeven dat het is opgelost. Dan hoeft er dus geen mening meer gegeven te worden over de relatie nu. Tenzij men het leuk vind hoor om zich met andermans zaken te bemoeien. Maar hier hoeft ts niks mee!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 16:31

Anoniem schreef:

Hoe denk je dat ik aan deze 'wijsheid' kom?
Niet alleen door verhalen in mijn omgeving.

Bovendien, benoem ik dit alleen in dit topic omdat ik de reactie van TS over dat het weer goed gaat, heel stereotypisch vind.
En ik die vaker het gehoord en weet wat er MEESTAL achteraan komt.
Ik benoem in mijn post ook dat ik voor haar hoop dat het niet zo is, en dat meen ik.