Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
RoyceMack schreef:TS ik hoop voor jou dat dit geen opwelling is, voor het einde. Helaas zie je dat wel vaak, dat partners dan een tijdje de benen onder het lijf vandaan lopen om elkaar blij en gelukkig te maken, maar na een aantal weken/maanden zie je vaak dat men terugvalt in het oude patroon. En dat doet dan alsnog de das om.
Rocamor schreef:Een gewaarschuwd mens telt voor twee en RM schrijft iets meer uit dan ik met mijn vraag. De reden van mijn vraag wat er veranderd is, is dat ik bang ben dat TS zich (uit angst voor een einde van de relatie) helemaal laat ondersneeuwen en zich helemaal aanpast aan vriendlief. Die daar dan even een aantal weken van geniet en alsnog de deur dichtgooit als er iets voorbij komt dat hem op dat moment beter lijkt.
Maar ik hoop dat dat gevoel voor niets is en dat er gewoon sprake is van een happy ending!

Gianti schreef:Zoals ik het lees vragen mensen zich alleen af of het aangepakt en opgelost is. Teveel vrouwen gaan nog terug door mooie woordjes,waar regelmatig weer topic over is etc
waxmeltsenzo schreef:Gianti schreef:Zoals ik het lees vragen mensen zich alleen af of het aangepakt en opgelost is. Teveel vrouwen gaan nog terug door mooie woordjes,waar regelmatig weer topic over is etc
Nou kan het aan mij liggen hoor. Maar ik ben van mening dat het helemaal niemand iets aan gaat.
Als ts behoefde voelt om er iets over te zeggen of als het fout zou gaan alsnog een toppic te openen is dat aan haar. Het werd echt veel te bemoeizuchtig naar mijn idee.
Voor je het weet laat iemand de relatie beinvloeden door dit soort negetieve reacties.
We weten niet wat er precies speelt en wat er besproken is. Wel dat ts nu gelukkig is. Ik snap de drang om dat op dit moment te verpesten niet zo.
Anoniem schreef:Wauw zwartkijkers. In jullie sprookjesachtige superrelaties is nog nooit sprake geweest van downs? Die bestaan allemaal uit 1 grote up?
Als je dat echt denkt kom je zooooo bedrogen uit en ben jij of je partner gewoon niet eerlijk geweest. Iedereen heeft wel eens zijn twijfels, "cold feet" of even wat ruimte voor zichzelf nodig. De een gaat daar wat beter en subtieler mee om. Maar ondanks dat de vriend van TS hier niet zo lekker mee om ging hebben ze nu veel gepraat en tijd doorgebracht samen en gaat het nu goed!
Wie weet wel wat de toekomst van zijn/haar relatie brengt?
Gewoon gelukkig zijn nu, genieten en dromen van een mooie toekomst samen!
Ayasha schreef:Anoniem schreef:Wauw zwartkijkers. In jullie sprookjesachtige superrelaties is nog nooit sprake geweest van downs? Die bestaan allemaal uit 1 grote up?
Als je dat echt denkt kom je zooooo bedrogen uit en ben jij of je partner gewoon niet eerlijk geweest. Iedereen heeft wel eens zijn twijfels, "cold feet" of even wat ruimte voor zichzelf nodig. De een gaat daar wat beter en subtieler mee om. Maar ondanks dat de vriend van TS hier niet zo lekker mee om ging hebben ze nu veel gepraat en tijd doorgebracht samen en gaat het nu goed!
Geen sprookjesrelatie hier en elke relatie heeft mindere tijden maar neen, hij heeft me nog nooit op die manier behandeld a la "ik zie wel wanneer ik een gaatje heb voor je".
Ayasha schreef:Tuurlijk is dat aan TS. Maar TS heeft een topic geopend en is oud en wijs genoeg om te beseffen dat daar mensen een mening zullen geven. Dat mensen dat doen "kan" je ze dus eigenlijk niet op aanspreken. (kan wel natuurlijk maar hoeveel zin heeft het?) Er is niemand die naar TS toe gaat, het geweer tegen haar hoofd zet en haar verplicht te doen wat die persoon vind dat ze moet doen.
Anoniem schreef:Wauw zwartkijkers. In jullie sprookjesachtige superrelaties is nog nooit sprake geweest van downs? Die bestaan allemaal uit 1 grote up?