Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nachtlampje schreef:Als je dus uberhaupt rot fruit ziet liggen in de schappen, en dat meldt, krijg je een verstas mee?
Scheelt wel, had mijn appels voor de appeltaart gratis
Nachtlampje schreef:Ze was voor de winkel allemaal eten aan het verzamelen om -denk ik- weg te gooien. Wat ik vreemd vindt, aangezien ik misschien een pizza had gekozen die een datum van morgen of overmorgen had. Oftewel, ik zou het gewoon moeten betalen.
Dat vind ík uitermate raar, dat is verspilling ten top.
Ik kan het invalspunt van het bedrijf nog wel begrijpen, ookal is het krom, dat ze liever het weggooien dan het gratis aan klanten mee te geven. Maar dit was gewoon nog te verkopen voor de volle prijs, dus waarom ze het er dan al uithalen..
- Dat is vorig jaar ergens aangepast)
Immers, genoeg mensen die na 18.00 uur moeten werken of nog aan het werk zijn.
Als ik nou een product vind met de datum van die dag moet ik het dan bij de kassa melden of bij een medewerker?
Amable schreef:Nachtlampje schreef:Als je dus uberhaupt rot fruit ziet liggen in de schappen, en dat meldt, krijg je een verstas mee?
Ja, klopt. Jumbo geeft een vers garantie, dus als groente of fruit zichtbaar niet vers is en je meldt dat krijg je als dank voor je opmerkzaamheid een verstas meeScheelt wel, had mijn appels voor de appeltaart gratis
mvdende schreef:Een vrij onbekende actie van de jumbo is vervangend product gratis. Is het door jouw gekozen product niet leverbaar, dan krijg je een gelijkwaardig product gratis. Moet zeggen dat het elke week wel raak is. Ach zit ik niet zo mee......
Amable schreef:mvdende schreef:Een vrij onbekende actie van de jumbo is vervangend product gratis. Is het door jouw gekozen product niet leverbaar, dan krijg je een gelijkwaardig product gratis. Moet zeggen dat het elke week wel raak is. Ach zit ik niet zo mee......
Hoe zit dit dan precies? Want op de site vind ik alleen dat ze mee helpen om een vervangend product te vinden.
Dan kan je gewoon naar een leeg schap wijzen, zeggen dat je dat product wilde hebben en zo gratis boodschappen doen.
Destination schreef:Nou, ik heb de 7 zekerhedencursus 3 keer gedaan in totaal en ik heb dat van het alternatief gratis meegeven niet gehoord hoor