Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LoesvL schreef:Gianti schreef:
Yesss 75c/d
Hij is wel erg leuk!!
Hmm oke precies mijn maat, misschien dat ik er toch over ga denken m te bestellen
Trouwens zullen de meeste bikini's dan zo vallen van Alie Express of heb je geen idee?
topje ga ik met naaimachine vermaken nog en dan simpel zwart broekje erbij
Tortilla schreef:Komen hier enorm leuke bikini's voorbij!
Ik vroeg me af, heeft er misschien iemand ervaring met strapless bij een grote cup (75F)?
Bij een gewone halterbikini krijg ik op een gegeven moment last van de bandjes, en de meeste beugelbikini's vind ik simpelweg niet mooi.
kaatje89 schreef:Ik heb zelf 70F en heb uiteindelijk deze gekocht
https://m.zalando.nl/seafolly-goddess-b ... b-802.html
Weet zo uit m'n hoofd even niet welke maat ik heb. M'n moeder heeft de omvang wat strakker gemaakt. Maar hier krijg ik geen last van en kan hem ook makkelijk strapless doen en blijft gewoon goed zitten. Wel prijzig maar heb er gewoon een paar gekleurde bikini broekjes bij gekocht zodat ik af en toe kan wisselen.
Xivura schreef:Anoniem schreef:
Het broekje is iets minder hoog. Verder is hij eigenlijk best wel het zelfde. Hij valt mij iig niet tegen voor 8 euro
Alleen te dragen met kleine cupmaat werd hier gezegd. Klopt dat ?

future_vet schreef:ik val even binnen.. waarom zijn bijna alle bikinibroekjes in slipmodel? hipsters zouden zoveel mooier zijn...
ik heb voor mijn slanke lichaam een redelijke dikke bil dus dat ziet er zo gek uit in een slip...
iemand hier ook last van???