Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 16:46

Omdat hij een zo jaloers was als het maar kon, maar ondertussen zelf wel naar andere meiden appen ( geen normale gesprekken ) daarna als ik boos werd zichzelf zo zielig vinden dat hij zich helemaal klem ging zuipen en dan vervolgens mij gaan stalken en verwijten maken ect.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:23

Jodie_ schreef:
Oh ja, en even een lekker arrogant momentje, z'n nieuwe vriendin is nog een trol om te zien ook :D

_O-

Yv_

Re: Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:36

Omdat-ie het laatste halfjaar alleen maar aan het liegen was, er tussen ons steeds meer ruzies kwamen omdat zijn moeder hem even een flinke schuld had opgelegd en hij het maar voor dat takkemormel bleef opkomen en omdat ik het laatste halfjaar toch al zo ongeveer alleen woonde omdat meneer alleen maar aan het werk was om die schulden weg te werken. Na een laatste leugen was ik het zat, keus gegeven om binnen een bepaalde tijd thuis te zijn om te praten en zo niet, dan kon hij opdonderen. Een paar uur later stond-ie ineens aan mn nest, heb 'm nog net niet naar buiten getrapt. Hij een nacht op de bank geslapen en dag daarna was het moven. Gelukkig had hij in totaal wel 1 handdoek en wat persoonlijke spullen, rest van de inrichting was godzijdank van mij :)). Gelukkig ook mijn (koop)huis. Na de break nog verschillende dreigingen gehad, ook mijn ouders. Idioot geval.
En dan 2 jaar later via mijn buurman gaan lopen peilen hoe en wat over mij en.. nouaja.. you know. Ik ontplofte zowat toen mn buum erover begon, hij schrok zich dood :').

Echt.. De gróótste fout van mijn leven. Wat een onwijs verspilde energie dat allemaal.

Andere ex en ik groeiden gewoon erg uit elkaar en dat leverde op een gegeven moment alleen nog maar ruzies op.

Verder geen relaties gehad, alleen scharrels. Ook gerust van een paar jaar lang, maar relatie noem ik het niet snel :=.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:46

Late reactie, maar bedankt voor jullie reacties op mijn vragen.

Er komt hier nogal wat voorbij zeg. En dan dacht ik dat slechte exen had :oo

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 18:06

poetser schreef:
Late reactie, maar bedankt voor jullie reacties op mijn vragen.

Er komt hier nogal wat voorbij zeg. En dan dacht ik dat slechte exen had :oo

Denk dat ook de ergste gevallen worden benoemd.
Tenminste, dat heb ik gedaan :')

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 18:57

dnieSz schreef:
Omdat hij een zo jaloers was als het maar kon, maar ondertussen zelf wel naar andere meiden appen ( geen normale gesprekken ) daarna als ik boos werd zichzelf zo zielig vinden dat hij zich helemaal klem ging zuipen en dan vervolgens mij gaan stalken en verwijten maken ect.

Klinkt als mijn ex -.-'

als ik dit zo lees ben ik blij dat ik van hem af ben XD

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 19:05

Hij werd boos omdat ik mijn shirt niet uitdeed... :')

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 19:13

Omdat hij zijn nichtjes had misbruikt. Zit nu gelukkig vast en heb er ook geen last meer van maar god wat is dat een zielig persoon! Evenals zijn pa, ma en zusje. Wát een apart volk. Niet gewoon joh.

Nu een super lieve vriend die gewoon normaal doet, geen watje is maar ook niet schreeuwerig en gewoon leuke ouders heeft. Bevalt me 1000x beter!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 19:18

LastDream schreef:
Hij werd boos omdat ik mijn shirt niet uitdeed... :')

Wow herkenbaar, zou er nog een zijn zoals mijn ex? ^^"

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:16

Omdat hij me ontzettend claimde!
Ik kon niets voor mezelf doen zonder dat er een week ruzie aan vooraf ging, en nog een week ruzie erna volgde!

Als ik smiddags in bed lag, zag hij z'n kans schoon en dacht hij meteen dat ie wel even meer voor elkaar kon breien dan slapen..

Toppunt was, mijn moeder was overleden.. Ik had een gesprek gehad met haar behandelend arts, en wilde die avond even alleen zijn.. Om alles op een rijtje te zetten.. (Normaal zou je dit willen delen maar omdat hij me dus zo claimde wilde ik absoluut niks van hem weten.)

Dus ik belde hem op, dat ik vanavond alleen wilde zijn en dat hij maar thuis moest blijven..
Nou en meneer dit zus en zo hij had vrij en hij hij hij hij hij en hij wilde langskomen want daar had hij speciaal vrij voor genomen om bij mij te kunnen slapen..

Ik heb de telefoon erop gegooid, heb al z'n spullen in een tas gepropt.. Dat was gelukkig niet veel want meneer dacht na twee weken al bij mij in te kunnen trekken en eindelijk uit huis te kunnen..
Heb hem opgebeld dat hij kon langs komen, heb hem die tas in z'n handen geduwd hem de deur uitgezet en ben me gaan bezatten in de kroeg...

Ondanks dat ik net m'n moeder veel te vroeg verloren was, kon ik me op dat moment niet beter voelen.. Wat een zielig figuur was dat he..

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:19

Omdat hij z'n poten niet van de drugs af kon houden.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:22

future_vet schreef:
Omdat hij z'n poten niet van de drugs af kon houden.

Ohh ja dat ook nog... Met z'n wit gepoederde neus uit de wc komen en nog liegen erover...

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:34

ilaan schreef:
Omdat hij zijn nichtjes had misbruikt. Zit nu gelukkig vast en heb er ook geen last meer van maar god wat is dat een zielig persoon! Evenals zijn pa, ma en zusje. Wát een apart volk.

Wow..... Nou, jouw ex "wint", wat een griezel! Je hele ex-schoonfamilie trouwens als ik het zo lees. Maar goed dat je daar vanaf bent. Bah! _-:(

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:40

Jodie_ schreef:
Het was een complete nietsnut, deed niks met zijn leven, wilde niks, was te dom om te poepen, belde 3 van de 5 werkdagen met een smoesje af of kwam later terwijl hij gewoon in bed lag, zoop zich altijd te pletter en was nog lelijk ook. Dat liefde blind maakt heeft nog nooit zoveel betekenis gehad, terwijl ik als mensen het me vroegen tijdens mijn relatie waarom ik met hem was ik zelf het antwoord ook niet wist, gevalletje verlatingsangst denk ik.

Dat is allemaal leuk en aardig (of eigenlijk helemaal het tegendeel), maar waarom ben je dan ooit voor hem gevallen? Dat vraag ik me trouwens bij meer verhalen hier af.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:46

Zo wat een zak stront. :=

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:51

Wauw wat een misselijke kwal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:55

Wie van de 2 op de achtergrond is het ~~}>

Maar is er een bepaald gen waardoor een grote groep mannen van die enorme zakken zijn, of hebben we allemaal met dezelfde kerel temaken gehad %)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:57

Met al deze verhalen zou je haast lesbisch worden. Of zijn wij vrouwen net zo erg? :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:58

Poeh, wat is dat voor misselijk joch.
Bah wat een achterlijk kind zeg, paasei...
Die spoort echt niet!

Enne, Je bent hartstikke mooi!
Niks van hem aantrekken!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:59

Silkaay, jeezusss wat een gesprek zeg..
Kan ie ook nog wat anders zeggen dan dat je 'dik bent'??

Hij weet t zelf ook niet meer goed volgens mij.
En typen kan ie al helemaal niet.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:00

Selina schreef:
Met al deze verhalen zou je haast lesbisch worden. Of zijn wij vrouwen net zo erg? :+

Neeee, niet doen! :( Wij nette mannen hebben jullie nodig! Maar Bokt is geen datingsite, dus ik zal dat maar niet blijven roepen. :P

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:03

musiqolog schreef:
Jodie_ schreef:
Het was een complete nietsnut, deed niks met zijn leven, wilde niks, was te dom om te poepen, belde 3 van de 5 werkdagen met een smoesje af of kwam later terwijl hij gewoon in bed lag, zoop zich altijd te pletter en was nog lelijk ook. Dat liefde blind maakt heeft nog nooit zoveel betekenis gehad, terwijl ik als mensen het me vroegen tijdens mijn relatie waarom ik met hem was ik zelf het antwoord ook niet wist, gevalletje verlatingsangst denk ik.

Dat is allemaal leuk en aardig (of eigenlijk helemaal het tegendeel), maar waarom ben je dan ooit voor hem gevallen? Dat vraag ik me trouwens bij meer verhalen hier af.

Wel, deze vraag stel ik mij ook al sinds tijden, nu ik mijn huidige vriend ken :P . Hoe ben ik, for heavens sake, ooit zo dom geweest om zò lang uit te houden met zo'n persoon! Liefde maakt echt blind zeker.
.
Waarom ik voor mijn vriend gevallen was? Omdat hij mij deed voelen alsof ik de mooiste van de wereld was. Hij was gek op mij, kon zo goed op mijn gevoelens inspelen dat ik geloofde dat ik voor hem uniek was. En in het begin is het natuurlijk altijd leuk.
Maar het was nooit goed genoeg. Altijd gebeurde er wel iets. En hij kon dat zoooo goed draaien, dat het altijd mijn fout was. Het lag altijd aan mij. Ik was een dramaqueen. Ik had een moeilijk karakter. Ik moest maar duidelijk leren communiceren want dat kon ik niet. Geen enkele andere jongen zou zo'n gedrag als dat van mij tolereren. Hij was geen slecht mens van zichzelf, ik maakte hem gewoon kwaad met mijn gedoe.
En nu ik compleet losgerukt ben denk ik "onnozel kind, het lag echt niet aan jou! Het was echt niet jouw fout!". Maar in die relatie had hij mij zo in een greep dat ik wel geloofde dat het aan mij lag. Een beetje dat ik geluk mocht hebben dat hij ondanks alles wel nog steeds bij mij wou blijven. Dat je dan nog extra hard je best gaat doen want ja, je moet daar toch dankbaar voor zijn?
En iedere keer dat ik op het punt stond om te vertrekken, stelde hij zich weer zo kwetsbaar op dat ik het weer niet over mijn hart kreeg. Want nu zou hij het snappen, nu zou het beter gaan.

Uiteindelijk was hij niet alleen een manipulator die bij tijd en stond zijn handen niet thuis kon houden en zijn dreigementen nog minder, maar ik ben nog altijd niet achter alle grove leugens die hij ooit verteld heeft in de hele relatie. En dan denk je echt, had je mij voor mijn relatie het gevraagd ik had geroepen "als mijn vriend ooit 1 poot verkeerd naar mij uitsteekt ik ben weg!". Maar zoals ik eerder schreef, je kan je niet voorstellen hoe sommige personen zo goed zijn in de waarheid zo te verdraaien dat je het zelf nog gaat geloven ook dat alles gewoon een logisch gevolg was van je eigen foute acties.

Maar nu ben ik met een topvent samen. Opeens heb ik nooit ruzie, ben ik nooit een dramaqueen, krijg ik geen bitse ruzies over stomme dingen...nu pas zie ik dat het nooit aan mij gelegen heeft. En maar goed dat ik daar ben achter gekomen voordat het te laat was.

Ik hoopte een beetje dat ik wel een van de ergste gehad zou hebben want dan was het voor de rest beter, maar hier kom ik toch ook wat verhalen tegen -O- .

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:04

Geen woorden voor! Hoe bedoel je respectloos? :oo

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:10

Ik zit hier af en toe met open mond te lezen, ik was soms al na punt 1 afgehaakt -O-

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 21:11

ehmmm silkaay waarom date je iemand die geen eens nederlands kan schrijven ? }:0