Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Gelukkig ook mijn (koop)huis. Na de break nog verschillende dreigingen gehad, ook mijn ouders. Idioot geval.
.
. dnieSz schreef:Omdat hij een zo jaloers was als het maar kon, maar ondertussen zelf wel naar andere meiden appen ( geen normale gesprekken ) daarna als ik boos werd zichzelf zo zielig vinden dat hij zich helemaal klem ging zuipen en dan vervolgens mij gaan stalken en verwijten maken ect.
ilaan schreef:Omdat hij zijn nichtjes had misbruikt. Zit nu gelukkig vast en heb er ook geen last meer van maar god wat is dat een zielig persoon! Evenals zijn pa, ma en zusje. Wát een apart volk.
Jodie_ schreef:Het was een complete nietsnut, deed niks met zijn leven, wilde niks, was te dom om te poepen, belde 3 van de 5 werkdagen met een smoesje af of kwam later terwijl hij gewoon in bed lag, zoop zich altijd te pletter en was nog lelijk ook. Dat liefde blind maakt heeft nog nooit zoveel betekenis gehad, terwijl ik als mensen het me vroegen tijdens mijn relatie waarom ik met hem was ik zelf het antwoord ook niet wist, gevalletje verlatingsangst denk ik.
musiqolog schreef:Jodie_ schreef:Het was een complete nietsnut, deed niks met zijn leven, wilde niks, was te dom om te poepen, belde 3 van de 5 werkdagen met een smoesje af of kwam later terwijl hij gewoon in bed lag, zoop zich altijd te pletter en was nog lelijk ook. Dat liefde blind maakt heeft nog nooit zoveel betekenis gehad, terwijl ik als mensen het me vroegen tijdens mijn relatie waarom ik met hem was ik zelf het antwoord ook niet wist, gevalletje verlatingsangst denk ik.
Dat is allemaal leuk en aardig (of eigenlijk helemaal het tegendeel), maar waarom ben je dan ooit voor hem gevallen? Dat vraag ik me trouwens bij meer verhalen hier af.
. Hoe ben ik, for heavens sake, ooit zo dom geweest om zò lang uit te houden met zo'n persoon! Liefde maakt echt blind zeker.
.