Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

nee ik kan mijzelf goed ergeren aan niet goed geschreven zinnen. Zelf maak ik ook fouten uiteraard, maar simpele woorden die een pas geboren baby nog kan spellen...lotteenjoy schreef:Sunrise_ schreef:Ik bedenk me opeens wat ik het ergst vind: kramp. Plotselinge kramp die in je kuiten, maar vooral voet of tenen schiet, zodat het helemaal kromtrekt. Wat een hels gevoel is dat. Ik heb er momenteel veel last van en heb nog niet echt iets gevonden dat er goed tegen helpt.
Probeer je al magnesum? Mijn vader slikt dat tegen kramp in zijn been ( door hernia)
. Ik slikte het, maar ben ermee gestopt omdat ik dacht dat het niet meer nodig was/het effect misschien tussen mijn oren zat, maar ik ga er denk ik toch maar weer mee beginnen. En met magnesium-rijk voedsel eten. Sunrise_ schreef:Ik bedenk me opeens wat ik het ergst vind: kramp. Plotselinge kramp die in je kuiten, maar vooral voet of tenen schiet, zodat het helemaal kromtrekt. Wat een hels gevoel is dat. Ik heb er momenteel veel last van en heb nog niet echt iets gevonden dat er goed tegen helpt.
. Ik slikte het, maar ben ermee gestopt omdat ik dacht dat het niet meer nodig was/het effect misschien tussen mijn oren zat, maar ik ga er denk ik toch maar weer mee beginnen. En met magnesium-rijk voedsel eten.[/quote]Kabouter123 schreef:Wat ik echt afschuwelijk vind zijn mensen die wit aangekleefd speeksel in de mondhoeken hebben zitten. En nog erger als er zo'n wit speekselbolletje in het midden van de mond plakt en als ze dan praten en de mond openen, dit bolletje een draadje wordt dat een verbinding is tussen boven- en onderlip. Beetje warrelig uitgelegd, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel....
Echt bah!!!

. Bij sommige ideeën, een presentatie geven oid. Word ik echt, echt heel naar van. Mensen die hoorbaar eten, met de mond dicht of open, allebei irritant. Of mensen die in plaats vaneen zakdoekje pakken 50x hun neus gaan ophalen. Iewl. Kan nog wel even doorgaan xD. Kabouter123 schreef:Wat ik echt afschuwelijk vind zijn mensen die wit aangekleefd speeksel in de mondhoeken hebben zitten. En nog erger als er zo'n wit speekselbolletje in het midden van de mond plakt en als ze dan praten en de mond openen, dit bolletje een draadje wordt dat een verbinding is tussen boven- en onderlip. Beetje warrelig uitgelegd, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel....
Echt bah!!!