Musie
[quote="Maartje1990 schreef:Musiess schreef:Tijdens een serieus gesprek uit t niks aan mn borsten voelen en dan compleet afgeleid zijn... daaag gesprek.
Tijdens het auto rijden heel hard BOEM roepen als er verderop 2 autos elkaar niet laten invoegen.. waardoor ik me dood schrik en spastisch achfer het stuur zit, en dan presteerd ie t om me uit te lachen.
Overal een sexueel iets van maken.
Bijv ik: 'Schat dat brood is hard en oud kan je nieuwen halen?"
Hij: "ik heb ook een harde en ben ook oud. (Lees 31jaar) daar hoor ik je nooit om zeuren!
En dan giegelen als een kind.
*gniffel* ik vind dat ie humor heeft haha
Dat heeft ie zeker.
Hij doet alles in t huishouden zonder problemen en als er iets gedaan moet worden hoef ik t maar te vragen. Maar ik krijg overaal een sexistische antwoord op haha soms vermoeiend

Zeker in een zeer serieus gesprek opeens met 2 handen vol mn borsten grijpen en compleet van de wereld, laat staan het gesprek niet meer aankomt..[/quote]
Zie het als een complument voor je boezem! Haha

'

Mijn vriend heeft dus ook wel moeite met dingen uit zichzelf vertellen, maar niet vertellen dat hij ziek was en dagen niets van zich laten horen heeft hij gelukkig nog nooit geflikt, daar zou ik ook echt niet zo gezellig op reageren.
" door het huis galmen. 
van kleding tot aan zijn ontbijt