rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 22:26

Musie
[quote="Maartje1990 schreef:
Musiess schreef:
Tijdens een serieus gesprek uit t niks aan mn borsten voelen en dan compleet afgeleid zijn... daaag gesprek.

Tijdens het auto rijden heel hard BOEM roepen als er verderop 2 autos elkaar niet laten invoegen.. waardoor ik me dood schrik en spastisch achfer het stuur zit, en dan presteerd ie t om me uit te lachen.

Overal een sexueel iets van maken.
Bijv ik: 'Schat dat brood is hard en oud kan je nieuwen halen?"

Hij: "ik heb ook een harde en ben ook oud. (Lees 31jaar) daar hoor ik je nooit om zeuren!

En dan giegelen als een kind.

*gniffel* ik vind dat ie humor heeft haha :+

Dat heeft ie zeker.
Hij doet alles in t huishouden zonder problemen en als er iets gedaan moet worden hoef ik t maar te vragen. Maar ik krijg overaal een sexistische antwoord op haha soms vermoeiend :)

Zeker in een zeer serieus gesprek opeens met 2 handen vol mn borsten grijpen en compleet van de wereld, laat staan het gesprek niet meer aankomt..[/quote]

Zie het als een complument voor je boezem! Haha

Marlou_

Re: rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 22:32

Oeh haha echt te grappig dit.
Ik ben dadelijk 6 jaar samen met mijn vriend. In juli gaan we trouwen, maar waar ik me zo aan irriteer:
- we hebben een hond, dus overal haar. Hij loopt altijd op sokken waardoor alle was en heel de machine onder de haren zit. 100 x gevraagd of hij ze uit wil kloppen maar dat blijkt lastig.
- wij werken onregelmatig maar hij komt wel eens om 4 uur snachts thuis. Dan gooit ie met de voordeur en doet alsof hij alleen thuis is. Nou ik schrik wakker en slaap de rest vd nacht niet meer haha.

Maar ach we zijn allemaal maar mensen he 8)7

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 22:36

@maartje1990:
Dat zeker maar soms erg onhandig (tijdens het auto rijden.. achteruit parkeren)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 22:54

Maartje1990 schreef:
Musiess schreef:
Tijdens een serieus gesprek uit t niks aan mn borsten voelen en dan compleet afgeleid zijn... daaag gesprek.

Tijdens het auto rijden heel hard BOEM roepen als er verderop 2 autos elkaar niet laten invoegen.. waardoor ik me dood schrik en spastisch achfer het stuur zit, en dan presteerd ie t om me uit te lachen.

Overal een sexueel iets van maken.
Bijv ik: 'Schat dat brood is hard en oud kan je nieuwen halen?"

Hij: "ik heb ook een harde en ben ook oud. (Lees 31jaar) daar hoor ik je nooit om zeuren!

[b]En dan giegelen als een kind.[\b]

*gniffel* ik vind dat ie humor heeft haha :+

Hier maak ik me ook regelmatig schuldig aan tot ergernis van mijn vriendin
:o
Ze gebruikt het stopwoord zucht ook niet meer

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 22:59

Oooh vandaag maakte ik de seksgrap vóór hem, als in, ik WIST wat hij ging zeggen en toen maakte ik de grap maar vast. Muahahaha ~~}>

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:04

O hoe ging het }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:37

Borsten grijpen maak ik me ook schuldig aan :=

NoorW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 00:32

Oeh er schiet me meer te binnen:
-soms wil die té graag aan me zitten. Zeker in het openbaar wil ik niet "dat kleffe koppel" zijn. Stiekem vind ik het heel lief en friemel ik ook het liefst aan hem (jaja we zijn nog in een beginfase van de relatie), maar soms is het gewoon genoeg
-kietelen. Dat kan hij heel goed. En hij is veel sterker dan ik, dus ookal kan hij er zelf totaal niet tegen, ik win nooit :\
- de concentratie van een garnaal. Hij kan zichzelf zo in de weg zitten omdat ie telkens afgeleid raakt van dingen. En ik zie het in de toekomst ook wel op mij van toepassing worden. :+ Nu is het allemaal nog nieuw en leuk, maar straks gaat zijn aandacht vast vaak ook naar andere zaken als ik belangrijke dingen verkondig

Verder is ie helemaal totaal perfect en kan ik echt niets bedenken!
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat hij van mij zou plaatsen in zo'n topic als dit O:)

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 01:49

Waarschijnlijk zoiets als:
'Dat mijn vriendin mijn minpunten bespreekt op bokt *\%/* '

Haha,nee ik denk dat we dit topic ook wel met een korreltje zout en een vrolijke noot moeten nemen,nietwaar?
Ik bedoel,als we echt zo ongelukkig waren,waren we al lang niet meer samen :D

Waar mijn vriend zijn wenkbrauwen bij optrekt over mij:
* ik moet alles op tafel of in de vensterbank in setjes van twee zetten en recht uitlijnen.
* ik kan niet slapen als hij niet eerst slaapt,dus soms dwing ik hem mee naar bed omdat ik moe ben :')
* dat ik altijd zeur dat hij wel voorzichtig moet rijden naar werk
* dat hij me elke avond weer zit te masseren omdat ik weet dat hij nooit nee zegt }>

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 01:53

Cemlys schreef:
Murthul schreef:
-Bijna niets uit zichzelf vertellen. Hij heeft standaard "niets bijzonders" gedaan op zn werk iedere dag. :')

-Lege WC-rolletjes in het wasbakje neerleggen ipv in het prullenbakje doen

Maar verder dan dat is hij perfect voor mij <3 Mijn vriend heeft dus ook wel moeite met dingen uit zichzelf vertellen, maar niet vertellen dat hij ziek was en dagen niets van zich laten horen heeft hij gelukkig nog nooit geflikt, daar zou ik ook echt niet zo gezellig op reageren. :=

Dat eerste, ik dacht dat ik de enige was...

Serieus joh? Dan doen ze vast hetzelfde werk. :))

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 02:01

En nog betaald krijgen ook :P

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 02:05

Die van mij kan soms wel eens te klef zijn. Ook in het openbaar. Van die mierzoete opmerking waarvan iedereen een teiltje nodig heeft. Maar dat is dan ook het enige, niks te klagen hier.

En als ik jullie dingen lees mag ik blij zijn dat hij enorm hygiënisch is en altijd alles opruimt :+

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 14:16

* Altijd op het laatste moment zich om kleden en klaar maken ( als we weg moeten ), en dan niet vlug vlug, nee op zijn dooie gemakkie waardoor we weer te laat komen.
Deze staat met stipt bovenaan, verschrikkelijk vind ik het.

* Kleding. OVERAL !!!! We hebben in het rommelkamertje een rekje waar we onze gedragen kleding ophangen als het nog niet de was in hoeft. Tenminste, dat was de intentie.....
De vloer dient als opslagplaats voor gedragen kleding aan zijn kant van het bed.

* Nagels knippen, en dan nagels in de wasbak laten slingeren, echt...iewl -O-

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 15:33

Ik herken zo veel _O-

- Mij standaard door de kamer heen dragen wanneer hij me een tijdje (lees: meer dan één dag) niet heeft gezien.
- Soms random een lik over mijn gezicht geven, ehh :')
- Wanneer ik zeg 'al die' of 'alle' dan maakt hij daar 'Aldi' van, meneer moet mij er steeds aan herinneren dan hij bij de Aldi gewerkt heeft. Ik roep dan altijd maar 'Jumbo' terug.
- Altijd rondlopen met een kat alsof hij in de Lion King zit. Die arme beesten (5) zijn het wel gewend :=
- Aan me zitten. Altijd.
- Overal iets sexueels van maken, ik weet gewoon wat ik niet meer mag zeggen als ik de rust wil bewaren

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 15:35

Palmera schreef:
Ik sta perplex van het aantal ronduit ranzige gewoontes die ik hier voorbij zie komen. Hebben die kerels geen opvoeding gehad?
En vinden de vriendinnen dat dan allemaal best? Los van het feit dat er hier geklaagd word?

Ja inderdaad... beetje onvolwassen gedrag allemaal -O-
Iedereen heeft zijn eigenaardigheden, maar niet schoon zijn op jezelf of je omgeving, daar zou ik echt niet mee kunnen leven. En hem als een kind elke keer moeten uitleggen wat hij moet doen, dat schiet toch ook niet op zeg...

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 00:16

Ik vind dit topic echt hilarisch, mannen...... :7

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 00:20

czarina schreef:
Haha nynke dat is wel echt waar..
We geven toch wel om ze.

Haha echt een man Moi22 dat romantische hoeft voor mij ook niet perse, maar Jeetje... De volgende keer app ik hem dat hij even aandacht moet besteden aan zijn huishoudster, omdat ze anders een tuinman neemt :')
Dan komt de boodschap beter aan.

Hahaha jij hebt humor!!!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 00:32

Ik lees hier dingen waarvan ik me serieus afvraag waarom de meesten het gewoon toe laten. Als het eten klaar is dan gewoon gaan eten zeker, als meneer daar niet op reageert is simpelweg zn eten koud.
Niet op tijd komen of treuzelen bij weggaan naar afspraak, jammer ga ik wel alleen.
Was niet in wasmand dan niet gewassen.

Mannen die overal iets sexueels op moeten zeggen vind ik ronduit irritant. Zou daar geen relatie mee aan kunnen gaan, vette afknapper. Misschien niet zonder reden al tijdje vrijgezel ;)

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 07:07

Riraito schreef:
- Altijd rondlopen met een kat alsof hij in de Lion King zit. Die arme beesten (5) zijn het wel gewend :=

Dit doe ik zelf :') ondertussen 'The Circle of Life' zingend uiteraard :j

Nu vraag ik me af of mijn vriend dat irritant vindt :') waarschijnlijk wel, met mijn zangstem :+

Mijn enige ergernis is dat hij zijn sokken overal uittrekt en ze dan gewoon blijven liggen. Ik heb inmiddels een trauma, altijd als ik weer eens sokken tegenkom op de idiootste plaatsen hoor je een gekweld "SOKKEN :brr: " door het huis galmen.

Oh en hij heeft 'plaagbuien'. Ik maak me dan uit de voeten zodat zijn plagerijen op de katten worden gericht :')

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 08:44

Zeggen dat hij even naar de schuur gaat (sleutelen aan zijn projecten) en dan na 3 uur nog niet terug is.

De hele dag met zijn telefoon bezig zijn.

In zijn gezicht laten likken door de hond en daarna mij een kus willen geven.

Kleding/schoenen buiten op het erf (boerderij) uittrekken en niet opruimen, waardoor het helemaal nat regent en vies word.

Voor de rest de standaard mannendingetjes, niets opruimen en lachen om scheten :')
Daar maak ik me al niet meer druk om, kost me minder moeite om het even op te ruimen en we hebben nog de ouderwetse rolverdeling, ik thuis, hij werken, dus ik vind het ook niet erg.

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 08:46

cissy schreef:
Ik lees hier dingen waarvan ik me serieus afvraag waarom de meesten het gewoon toe laten. Als het eten klaar is dan gewoon gaan eten zeker, als meneer daar niet op reageert is simpelweg zn eten koud.
Niet op tijd komen of treuzelen bij weggaan naar afspraak, jammer ga ik wel alleen.

Mannen die overal iets sexueels op moeten zeggen vind ik ronduit irritant. Zou daar geen relatie mee aan kunnen gaan, vette afknapper. Misschien niet zonder reden al tijdje vrijgezel ;)

Ik zou het weer moeilijker vinden om met een type zoals jou een relatie te hebben omdat ik niet zo 'streng en strikt' zou willen zijn in een relatie.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 08:51

Ohja... Het bóterkuipje! :))
Waar ik altijd zo hard mogelijk m'n best doe om de boter laagje voor laagje,netjes en schoon uit het pakje te halen....
Hakt vriendlief altijd hele gaten in het midden en smeert vervolgens ná het smeren de helft terug over de rand :r

Ik ben dus standaard elke dag bezig met de boter redden :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 09:59

Elise_0o schreef:
cissy schreef:

Ik zou het weer moeilijker vinden om met een type zoals jou een relatie te hebben omdat ik niet zo 'streng en strikt' zou willen zijn in een relatie.

Ik ben zeker niet streng en strikt, maar ik ben het volledig met Cissy eens. Ronduit goor of platvloers zijn heeft niets met iemand loslaten en vrijheid geven te maken.

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 11:02

Resistance schreef:
Ik ben zeker niet streng en strikt, maar ik ben het volledig met Cissy eens. Ronduit goor of platvloers zijn heeft niets met iemand loslaten en vrijheid geven te maken.

De dingen die ze noemt vind ik eerder rommelig en chaotisch dan goor en platvloers, maar daarin verschillen wij dan van mening..

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 11:06

Lizzyy schreef:
Spullen niet opruimen >;) van kleding tot aan zijn ontbijt :+

ook hier een bekend probleem...bahbah.