Ik moet zeggen dat ik er alleen heen zou zijn gegaan voor 2 mensen. Voor de rest zou het me ook niet boeien. Ga liever naar een con met meer outdoor mogelijkheden als dokomi of animagic.
savieralover
Geplaatst: 06-04-16 17:28
Ik had gewoon geen slachtoffer die mee wilde dus hij stond niet in de planning. tot ik kaartjes won toen konden we opeens wel heen
Op die 2 die jij noemt nog nooit geweest. Duitsland gok ik?
Hey, ondanks dat het even stil is hier, wil ik me even melden! Ik ben al vrij lang een conganger haha, begon als eerste bij Animecon, toen ze nog in het Theaterhotel zaten. Inmiddels sinds vorig jaar zelf ook aan het maken gegaan! -Ervaring 0,000001 procent, aangezien ik wel eens een los draadje heb vastgezet - Als eerste heb ik toen Shuurei Kou gedaan, van The Story of Saiunkoku Monogatari. Man wat een frustratie, goedkoop satijn en alles op de hand, want een naaimachine heb ik nog niet xD Dus alleen op t einde haal k mn dingen onder de naaimachine door, bij iemand anders thuis. Ondanks dat het half af was, toch vol trots gedragen op Animecon! tinypic werkt niet mee, dus even een url [urlhttps://www.facebook.com/media/set/?set=a.124003904599206.1073741831.105720153094248&type=3[/url]
Voor dit jaar heb ik voor Animecon niets op de planning staan, voor Abunai ben ik bezig met een OC, geïnspireerd op kleding uit de Han dynesty van China, Aerith van Final Fantasy en Serah van Final Fantasy. Met de OC ben ik al begonnen, de andere 2 nog niet.
Verder ben ik op Tsuna geweest, veel van de conventie heb ik niet gezien want ik zit bij Soramimi, die de karaoke daar doet. Dit zullen we op Abunai ook weer gaan doen, op Animecon is nu een ander karaoke team dit jaar
Wie zal ik allemaal op Animecon tegen kunnen komen? (om eerlijk te zijn, ga ik puur voor WKG en FlipSide )
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Ik heb amper furries gezien bij DCC. Ik cosplay de laatste tijd wat minder omdat ik niet veel tijd heb door school, maar ik heb laatst Toriel van Undertale gecosplayed! Stiekem best trots op hoe het geworden Is, aangezien het mijn eerste keer special effects Makeup was.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 10-05-16 03:03
Ze had het al snel vreselijk warm dus na een tijdje heeft ze zich weer omgekleed. Maar op de zondag liepen er wel een aantal. En de ontmoeting tussen 2 furries is geweldig om te zien. Waar schouwspel met moves waar ik als moeder natuurlijk extra van genoot omdat het verlegen meisje ineens in een hele andere spontane persoonlijkheid veranderde.
Wat heerlijk moet dat geweest zijn om te zien Anne!
We gaan zondag naar de japanmarkt in Leiden. Heb er zin in en dan de week er na naar de stoffenmarkt in schagen. Op stoffenjacht voor de volgende projecten
YamaSaki
Geplaatst: 10-05-16 13:40
Altijd fijn om te zien dat mensen uit hun schulp durven te kruipen Welke projecten heb je lopen @savieralover? En wie zal ik op Animecon zien komende maand? Ben er in ieder geval voor de karaoke wedstrijd, verder moet ik nog even kijken haha
savieralover
Geplaatst: 10-05-16 13:47
Ik ben met wat vrienden op zaterdag op Animecon. Projecten dat ik wil gaan opstarten is Chat Noir van Miraculous Ladybug en ook Adrien de normale versie van Chat Noir (voor wie het niet weet Chat noir is Adrien als superheld ) Dus daar wil ik sowieso even stof voor shoppen. Ook wil ik Mulan ooit nog eens cosplayen en haruhi van Ouran highschool host club.
Oh gaaf! Ja ik ben bezig met een OC, ga beginnen aan Serah en aan Aerith (final fantasy), maar voor Animecon staat er niets op de planning. Misschien dat k een dagje als Merida ga rondlopen
oehh gaaf yamasaki! Hou ons op de hoogte ben heel benieuwd Cool summerfly! Als ik je zie kom ik even bietsen om een foto Ik loop op animecon rond als Yato van Noragami welke ik nog af moet maken nadat ik hem nog wat verbeterd had
Ik post niet vaak progress maar als iemand het leuk vind om me te volgen op Instagram waar ik cosplay/game/anime gerelateerde dingen post mag dat natuurlijk altijd, @summerfly_
Twilight
Geplaatst: 10-05-16 16:43
mijn eerste con is niet eerder dan eind augustus helaas
maar wel druk voor bezig, USO girl van captain america
Wel nog ff een foto van mijn Alice, genomen tijdens elfia