Het is weer bijna zover... Valentijnsdag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NoorW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 12:27

Booooo schreef:
Mijn vriend heeft me gisteren ten huwelijk gevraagd op de top van de galata tower met een prachtig uitzicht over Istanbul <3

Oh wauw, dat is nog eens een valentijnsdag om nooit te vergeten!

Mijn vriend en ik hebben de meest roze cheesecake ooit gemaakt, het glazuur sprong van je tanden door ernaar te kijken :') Verder ging de verwarmingsketel kapot en hebben we dus lekker tegen elkaar aan gekropen op de bank een romantische film gekeken onder genot van eigen taart. Al met al een heerlijke dag.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 12:28

Booooo schreef:
Mijn vriend heeft me gisteren ten huwelijk gevraagd op de top van de galata tower met een prachtig uitzicht over Istanbul <3

Gefeliciteerd -O- -O-
Jij wint wat betreft leuke valentijnsdag... :D :D

Dizzy505

Re: Het is weer bijna zover... Valentijnsdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 12:33

Wat gaaf gefeliciteerd!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 12:38

mijn vriend is anti-romantisch, maar toen hij me gisteren uitnodigde om uit eten te gaan en daarna een filmpje te pakken zei ik geen nee! Het is niet echt bijzonder, maar ik vond het toch wel heel lief <3

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 12:43

Helaas geen vriend maar ik heb toch een top valentijnsdag gehad!
Een vriendin heeft mij namelijk gister een mini cadeau gedaan <3
Volgende week maandag arriveert ze.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 12:52

Aanstaande zondag zijn mijn vriend en ik een half jaar samen. Zaterdag kreeg ik een héél lief kaartje van hem, en zondag een doosje chocolaatjes. <3 Ik heb voor ons samen een verrasingsontbijtje gemaakt met zelfgebakken red velvet truffels en cherry pie hearts. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 15:05

Dat huwelijksaanzoek! Wauw !! :-)

Ik heb een etentje bij een van de beste vegetarische restaurants in nederland gekregen! Binnenkort maar reserveren!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:07

Ik ging samen met mijn vriend lekker ontbijten , even langs TT assen en toen de hele dag gezellig gezwommen in het zwembad. De dag afgesloten met een lekker etentje in een luxe restaurant :D

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:11

Booooo schreef:
Dus.... :')

Ik heb zelf nooit aan Valentijnsdag gedaan vond het altijd onzin en mijn vriendjes voorheen ook :=

Nu heb ik een vriend die het wel speciaal vind (hij woont in Turkije, waarschijnlijk denken ze er daar anders over). Ik ga in februari naar hem, en ben daar dan ook met Valentijnsdag. Ik ben bang dat hij iets heel groots gaat doen en ik dan niks heb haha! Dus was al beetje aan het rond kijken geweest.

Booooo schreef:

:+