Alsof die kanker niet genoeg was..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sweetgirl1

Re: Alsof die kankerzooi niet genoeg was..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:00

Ik bedoelde het niet gemeen hoor Merileth zo wordt het wel opgepakt nu

Merileth

Re: Alsof die kankerzooi niet genoeg was..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:45

Ik snap dat je het niet gemeen bedoelt, maar ook jonge bokkers hoeven hier niet tegen in bescherming genomen te worden. Ik bedoelde het overigens meer dat ze er dan nog wat van leren misschien als ze het hier tegen komen, dat het geen scheldwoord is, maar dat een situatie soms gewoon niet anders en passender te omschrijven is dan hoe het is. TS doet hier niets meer dan beschrijven hoe de situatie is. Daar hoef je voor kinderen ook niet omheen te draaien.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:32

Moderatoropmerking:
Sommige gebruikers voelden zich gekwetst of stoorden zich vanwege de oorspronkelijke woordkeuze in de titel. Deze is inmiddels aangepast. We willen jullie verder vragen om in te gaan op het verhaal van TS en verdere opmerkingen over de titel achterwege te laten. Alle opmerkingen over de titel zullen dan ook verwijderd worden als zijnde off topic.

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:09

Hanmar schreef:
[mod]Sommige gebruikers voelden zich gekwetst of stoorden zich vanwege de oorspronkelijke woordkeuze in de titel. Deze is inmiddels aangepast. We willen jullie verder vragen om in te gaan op het verhaal van TS en verdere opmerkingen over de titel achterwege te laten. Alle opmerkingen over de titel zullen dan ook verwijderd worden als zijnde off topic.

Gevalletje omgekeerde wereld. TS wilde juist haar hart luchten dmv die titel.

Lieve TS ik wens je alle kracht en wijsheid toe en hoop dat je veel steun kunt halen uit vriendschappen, families en wijze woorden.

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:17

Hanmar schreef:
Sommige gebruikers voelden zich gekwetst of stoorden zich vanwege de oorspronkelijke woordkeuze in de titel. Deze is inmiddels aangepast. We willen jullie verder vragen om in te gaan op het verhaal van TS en verdere opmerkingen over de titel achterwege te laten. Alle opmerkingen over de titel zullen dan ook verwijderd worden als zijnde off topic.

Jullie moeten je echt schamen als modteam. :n

TS, leg de hypocrisie van de bokt moderators alsjeblief naast je neer en blijf vooral je gevoelens uiten in dit topic.
Laatst bijgewerkt door FlyAway op 06-01-16 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:18

Wauw, de 100% begrijpelijke uiting van TS moeten wijken omdat een aantal bokkers moeite heeft met begrijpend lezen en rationaliseren. Wat een rare vorm van censuur :).

Sprintje

Re: Alsof die kanker niet genoeg was..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:23

Lieve TS, ik hoop van harte dat deze opmerkelijke kromme beslissing van het Mod team je er niet van weerhoud om in dit topic je hart te luchten over de situatie van jouw leven op dit moment. Ik leef met je mee, en ik hoop dat het naar omstandigheden goed gaat met je. Krop niets op, eens moeten al die emoties er toch uit!
Hoe gaat het vandaag met je vader?

LufPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:26

jeetje wat heftig, heel veel sterkte gewenst!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:28

FlyAway schreef:
Hanmar schreef:

Jullie moeten je echt schamen als modteam. :n

nou,nou....wie weet was TS het er wel mee eens?
De enigen die zich moeten schamen zijn de posters.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:40

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, TS. Ik hoop dat jullie kunnen en mogen genieten van de tijd die jullie samen hebben. Waar ik, nu mijn moeder overleden is, erg blij mee ben, zijn alle filmpjes die van haar zijn gemaakt, zelfs toen ze ziek was. Misschien dat je dat ook fijn zou vinden.

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:42

Hanmar schreef:

Schaam je.. En de rest die zich er aan stoorde ook!! Heel veel sterkte TS.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:23

Bizarre reacties hier, en nog meer bizar dat de titel van het topic aangepast moet worden.

TS ik heb zoveel respect voor jou! Uit he woorden kan je zoveel emoties halen. En wat een heftige maar zo logische keuze om geen familie in te lichten. Ik vind het heel knap en stoer dat jullie je hele eigen manier hebben gevonden om met dit verdriet om te gaan en jullie elkaar respecteren en in elkaars waarde laten en niks aantrekken van wat anderen zeggen!

Nogmaals respect! En heel veel sterkte en liefde toegewenst.

Anomiepje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-16 21:30

geerke schreef:
nou,nou....wie weet was TS het er wel mee eens?
De enigen die zich moeten schamen zijn de posters.

Nee absoluut niet.

Kankerzooi was het enige woord dat even logisch was in deze chaos, in deze storm van emoties, gedachtes, serieuze je-vader-gaat-dood-gesprekken.

Mijn moeder belde vanmiddag dat mijn vader van de beademing af mocht >;) Ik heb wel duizend keer gevraagd of het wel klopte, moeders begrijpt soms in alle emotie niet alles wat artsen zeggen ;) maar allez, toch maar naar het ziekenhuis gegaan of het klopte.
Ja hoor, meneer lag rustig in bed, alarmknop in zijn hand, geen buis in zijn strot. Mijn mond viel bijna op de grond! Na alle slecht-nieuws-gesprekken met artsen had ik dit niet verwacht (ik denk de artsen ook niet).
Mijn vader is niet uit de gevarenzone, verre van. En de wij-grijpen-niet-in-als-er-nog-wat-gebeurt-regel is nog steeds van kracht. Maar hij ademt zelfstandig!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:32

Yay voor zelfstandig ademen *\o/*!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:34

Yeah wat goed!!

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:37

Wat een rollercoaster moet dit voor je zijn TS, heel veel sterkte !!! En...wat een topbericht dat hij van de beademing af mocht!!! Wat moeten jij en je moeder blij zijn!

Ik ga mij (dat mag ook niet meer ;)) mengen in de titeldiscussie. Het is een heel beladen onderwerp, dus logisch dat er van verschillende kanten (ook van de TS) zelf heftig gereageerd wordt.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:49

Wat een topper, je vader!
Kun je niet vaak genoeg zeggen ;)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:50

Fijn dat hij toch weer zelfstandig kan ademen.
Kan hij ook al wat terugzeggen of is hij nog niet "wakker" ?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:50

Heb alles snel even doorgelezen, wat een rollercoaster van emoties zul je nu wel ervaren TS. Ik wil je alvast ontzettend veel sterkte wensen :(:)

Wat een walgelijke reacties heb ik hier overigens ook gelezen, en absurde beslissingen van het modteam. Ik zou onderuit zakken van schaamte in jullie plaatsen :n

Anomiepje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-16 21:59

Rollercoaster is het zeker. Een paar dagen ben je in je hoofd al bezig met afscheid nemen. Jezelf afvragen of het niet beter is als.. Gedachtes die je helemaal niet wilt hebben.
Praten kun je het niet echt noemen, meer een enkel woord, 'ja', 'nee'. Keel is gevoelig en slaapmiddel zal ook nog niet volledig uitgewerkt zijn.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:01

Wat een onverwacht nieuws zeg; van de beademing af! :)

Ik ben het ook oneens met de beslissing van de mods. Dat terwijl ik zelf kanker heb gehad, dus hoe gevoelig kan het woord liggen :Y)
Maar wat vervelend lijkt het me dat je dit geheim moet houden, natuurlijk respecteer je de beslissing van je vader, maar het lijkt mij wel extra zwaar. Ik heb er zelf dan ook nooit over nagedacht om het te verzwijgen. Weet men alleen niet dat hij kanker heeft of überhaupt niet dat 'ie in het ziekenhuis ligt?
Heel veel sterkte gewenst de komende tijd!

Vicky_Belle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:03

heel veel sterkte TS !!

en gebruik gerust alle woorden die je nodig vind om je emoties duidelijk te maken.
Bokkers die het woord "kankerzooi" niet vinden kunnen moeten zich schamen !
het gaat nu net over de zooi die kanker met zich meebrengt ..
*hug*

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:25

Woehoe! Zelfstandig ademen! Toch een kleine voortuigang. Begrijpelijk dat je in een achtbaan zit van emoties. Blijf vooral je hart hier luchten als dat je help. Om de manier die jij wilt.

Voor wat het je helpt, ik heb getemd op het bericht van de mod om jou een steuntje te geven voor jouw vrijheid van emoties en spreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:00

Ik weet niet wat ik moet zeggen TS, aangezien ik mij nooit in de vreselijke situatie waarin jij je bevindt heb bevonden. Ik wens je alle kracht die er in de wereld is, om deze moeilijke en donkere periode door te komen.

Ook ik heb getemd op de moderator.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:02

Heel veel sterkte.
Fijn dat er nu een kleine verbetering is.