ben allang blij als ik de waarde van ons veel te dure, net aangekochte bed winnen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, een sulky kopen voor mijn Shet plus mooi tuig, mijn trailerrijbewijs
Saaams schreef:_helga_ schreef:Ik heb een heel lot met eindcijfer 8 dus ben benieuwd sinds vorige maand automatisch meespelen en had toen meteen 100 euo dus geluk zal nu wel op zijn
Niks geluk op. Ik heb hetzelfde eindcijfer en wij gaan er gewoon vandoor met een dikke vette prijs.
cindyheyyou schreef:Ga echt lachen als ik straks een van de mini's win. Heb vorige week andere auto gekocht..geen idee wat ik er dan mee moet
win liever de 30miljoen haha. Of een kleiner bedrag is ook goed hoor. 100.000 is ook goed haha.
cindyheyyou schreef:Ga echt lachen als ik straks een van de mini's win. Heb vorige week andere auto gekocht..geen idee wat ik er dan mee moet
win liever de 30miljoen haha. Of een kleiner bedrag is ook goed hoor. 100.000 is ook goed haha.

Ik zou een nieuwe computer en laptop aanschaffen en wat fotografie materiaal. Mijn moeder wilt graag een nieuwe bank dus die krijgt ze dan van mij. En mijn vader, broer, zusje mogen ook nog wel wat uitzoeken
Maar dat zal dan niet gaan
future_vet schreef:Janine1990 schreef:Die auto's gaan alleen voor hele loten?
Opzich zou ik er wel eentje willen winnen, ben toch al op zoek naar een andere autoMaar dat zal dan niet gaan
Ja, als ze op halve vallen krijg je 10.800€