maar ik bezorg dus 300 gratis zondagskranten. Dit jaar voor het eerst langs de deuren gegaan. 142,80 euro! Ik had zelfs bij een andresje of 50 niet aangebeld, en een stuk of 100 deden niet open. Gemiddeld dus 1,00 per adres
was ik heel tevreden mee, er waren ook 3 mensen die opendeden en zeiden niets te hebben, nou ja, dan wens ik u nog een prettige kerst en gelukkig nieuwjaar en ga ik naar de volgende deur, er zaten bedragen tussen van 10 cent (had geen kleingeld, dochter van een jaar of 14 had dat nog liggen) tot 5,00 (man had het werk vroeger zelf ook gedaan).Ik loop trouwens ook soms een andere straat erbij van nog 'ns 300 huizen. Dit jaar 6x. Ik ben normaal 2,5 uur bezig. Met extra wijk 4,5 uur. M'n loon is 30,00 per maand.. En ik spaar... Keihard voor een laptop zodat ik m'n studie goed kan blijven bijhouden!
nou nee sorry.. Kreeg op dat moment een fulltime baan aangeboden.
. Vind dat.. Weet niet... Bedelen om iets extra's ofzo. Zit niet zo in mij. Dat andere mensen dat wel doen is hun goed recht hoor. Ik geef echter niks. Ben sowieso bijna nooit thuis als ze komen geloof ik (heb er dit jaar ook nog geen een gezien) en lees geen kranten.
.
Maar een brutaal mens heeft de halve wereld, dus wat let je
, dat kan natuurlijk niet. Heb helemaal niets tegen christenen maar ik waardeer het toch dat ik dan ook in m'n waarde gelaten word. Ik had geloof ik in totaal 30 euro van mijn 213 adressen
ik heb gezegd dat hij niet terug hoeft te komen aan mijn deur. Zie ik hem gister weer, voor de deur van mijn buren..met zijn briefje met huisnummers die hem nog niet hebben betaald. Ik heb meteen besloten een nee-nee sticker te halen!