Blijheid schreef:Bedenk me er nog een.
Ik stond laatst op het station op de trein te wachten. De trein komt aan, iemand stapt uit en vraagt met een verschrikte blik "Waar is het station?!?" en rende toen weg. Nog steeds geen ideeee wat hij bedoelde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyJamess schreef:Vorig jaar na kerst was dat volgens mij. het was heel rustig in de trein. maar er lag dus een vrouw in de trein te slapen. ook echt helemaal opgekropt op het bankje, zag er heel grappig uit hoe ze daar lag
amado7 schreef:Wat een flutdienstregelingVanmorgen al lang staan wachten omdat 3 bussen niet kwamen opdagen. Ineens staat alles ook door elkaar op de borden dus je kan niet eens zien waar jouw bus komt. En nu terug komt hij half uur te laat waardoor ik mijn trein weer mis want die gaat nu 2 min eerder. Yeahh thanks
verder gaat het goed
Is btw op station Amersfoort. Daar heeft Syntus nu natuurlijk ook alle bussen over genomen waardoor die chaos vanmorgen ontstond.
amado7 schreef:Wat een flutdienstregelingVanmorgen al lang staan wachten omdat 3 bussen niet kwamen opdagen. Ineens staat alles ook door elkaar op de borden dus je kan niet eens zien waar jouw bus komt. En nu terug komt hij half uur te laat waardoor ik mijn trein weer mis want die gaat nu 2 min eerder. Yeahh thanks
verder gaat het goed
Is btw op station Amersfoort. Daar heeft Syntus nu natuurlijk ook alle bussen over genomen waardoor die chaos vanmorgen ontstond.
Amado schreef:amado7 schreef:Wat een flutdienstregelingVanmorgen al lang staan wachten omdat 3 bussen niet kwamen opdagen. Ineens staat alles ook door elkaar op de borden dus je kan niet eens zien waar jouw bus komt. En nu terug komt hij half uur te laat waardoor ik mijn trein weer mis want die gaat nu 2 min eerder. Yeahh thanks
verder gaat het goed
Zelfde probleem hier, ook bij Amersfoort CS. Kwam daardoor te laat op school
Amado schreef:amado7 schreef:Wat een flutdienstregelingVanmorgen al lang staan wachten omdat 3 bussen niet kwamen opdagen. Ineens staat alles ook door elkaar op de borden dus je kan niet eens zien waar jouw bus komt. En nu terug komt hij half uur te laat waardoor ik mijn trein weer mis want die gaat nu 2 min eerder. Yeahh thanks
verder gaat het goed
Nayomie schreef:[naam] schreef:Wat een flutdienstregelingVanmorgen al lang staan wachten omdat 3 bussen niet kwamen opdagen. Ineens staat alles ook door elkaar op de borden dus je kan niet eens zien waar jouw bus komt. En nu terug komt hij half uur te laat waardoor ik mijn trein weer mis want die gaat nu 2 min eerder. Yeahh thanks
verder gaat het goed
Koper schreef:Tijdje geleden alweer...zat in de trein en bijna op station van bestemming. Ergens temidden van weilanden staat de trein stil. Er wordt omgeroepen dat er een varkentje is losgebroken en dat het even eerst moet worden gevangen.
Toen de trein weer verder kon rijden werd er nog omgeroepen dat de geïnteresseerden het varkentje aan de rechterkant konden bekijken. Waar inderdaad twee agenten bezig waren het dier in bedwang te houden
daffieduck83 schreef:De Flirt van R-net is goedgekeurd. Hele fijne trein met wifi en stopcontacten, die heel soepel rijdt. Ben benieuwd naar de NS versie van dezelfde trein, die hebben een wat gekleurder interieur.