Jaarwisseling vieren als single, hoe dan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:33

Ik zit vanaf de bank op 7 hoog te genieten van alles wat de lucht in gaat, heerlijk! Mn paps komt over een uurtje hierheen en vanmiddag last minute toch een kaartje voor NYE in mn favo kroeg/discotheek dus om 1 uur brengt mn pa me daar naartoe en dan verder feesten. Gisteren wilde ik vooral niets doen, vuurwerk om 12 kijken en dan naar bed of gewoonweg met de auto rondrijden maar vandaag ben ik wat positiever dus ga ik lekker de deur nog uit.

Hhilde

Re: Jaarwisseling vieren als single, hoe dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:36

Ik ben de hele avond alleen en ik vind het best wel lekker := Mooi rustig aan in relaxte kleding, mooi mijn bange hond in de gaten kunnen houden en vannacht om twaalf uur hersenwerken met hem. Heerlijk!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:36

Kerst en oud & nieuw zijn inderdaad stom als je single bent... -O- Net als leuke reizen in vakanties en citytripjes... Ik ben heel blij dat ik niet alleen maar stelletjes in mijn vriendenkring heb zitten, maar ook nog een aantal vrijgezellen. Zo hebben we op eerste kerstdag bij vrienden gegourmet en straks gaan we met wat vrienden oud & nieuw vieren.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:37

Nog 3 uurtjes en dan is het hier al zo ver. (ik woon in het buitenland) Maar tot nu toe zit ik alleen op de bank.. Ik heb wat collega's gevraagd langs te komen en we zouden met zo'n 10 a 15 man zijn, maar tot nu toe zie ik nog niemand :+ Ik begin er haast bang voor te worden :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:41

Net ff een rondje met de hond wezen lopen. Arme beest vind dat geknal helemaal niks :n

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:42

Voor mij hoeven de feestdagen sowieso niet, of ik nu alleen ben of met familie/vrienden. Voor mij zijn het dagen zoals alle andere: morgen weer een nieuwe! Ik doe dus gewoon wat ik altijd doe en dat is lekker mijn eigen ding. :D

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:52

Ik zit lekker op mijn werk. Hoop nu dat het lekker druk is.
Niet in de mood ervoor. Jaar niet leuk afgesloten en gaat ook niet leuk beginnen waarschijnlijk. Ik ga voor 2017

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 21:46

Tot nu toe verloopt de avond zoals elke andere. Je raakt eraan gewend als je twaalf jaar alleen woont. :) Eten, afwassen, journaal kijken, tv uit en terug achter mijn bureau (hetzij voor iets nuttigs, hetzij voor Bokt of andere tijdverspilling :) ), muziek op. En zo meteen Finkers kijken. Dat is wel iets bijzonders: normaal zet ik de tv nooit aan voor iets anders dan journaal of sport.

Ik hoop wel dat het niet lang meer duurt. Op zich voel ik me wel senang in die routine, dus een dag meer of minder maakt ook niet uit, maar heel veel langer alleen zijn trek ik niet meer. Voornemen voor volgend jaar: een lief zoeken. En als ik op oudejaarsdag 2016 nog (of weer) met lege handen sta, moet ik misschien maar eens afspreken met Bokkers uit de buurt.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 21:51

Helaas dit jaar ook alleen met oud op nieuw, mensen die van de een op de andere dag afhaken of niets meer laten horen is altijd leuk..

Maar nu heeft mijn hondje lekker gezelschap, hij is panisch voor vuurwerk dus ik blijf lekker bij hem op de bank zitten en tegen een uur of 23.30 wil ik op stal zijn om daar het nieuwe jaar in te gaan met mijn lieve paardjes en hondje.
Helaas is mijn jongste paardje panisch voor het vuurwerk en had hij binnen een uur zijn hele stal al overhoop gehaald, dus ik ga me met het ergste vuurwerk maar even bij hem zitten

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 22:01

Na een hoop geklier met tv laptop en stickie draait nu eindelijk de film hier met geluid :')

Hapjes staan op tafel en drinken binnen handbereik. Camera ligt klaar voor straks en wat mij betreft kan een leuke avond beginnen.

Als ik het zo lees ben ik wel blij dat de dieren hier totaal niet reageren op het vuurwerk.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:25

Tyke schreef:
Ik zit lekker op mijn werk. Hoop nu dat het lekker druk is.
Niet in de mood ervoor. Jaar niet leuk afgesloten en gaat ook niet leuk beginnen waarschijnlijk. Ik ga voor 2017

Oww das kl*te :( weet niet wat er is, maar zal slecht nieuws zijn als ik het zo begrijp :=

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:25

Anoli schreef:
Na een hoop geklier met tv laptop en stickie draait nu eindelijk de film hier met geluid :')

Hapjes staan op tafel en drinken binnen handbereik. Camera ligt klaar voor straks en wat mij betreft kan een leuke avond beginnen.

Als ik het zo lees ben ik wel blij dat de dieren hier totaal niet reageren op het vuurwerk.

Mijn hond reageert er nu gelukkig minder op nu het wat meer knalt. Hij raakt eraan gewend denk ik

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:28

Na een jaarwisseling met mijn narcistische ex had ik wel even de behoefte om op mijn manier de jaarwisseling te "vieren" alleen, op de bank met een fles drank en prison break. Geen verplicht gedoe, geen vernedering maar gewoon juist me meself & I.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:31

vibabu schreef:
Na een jaarwisseling met mijn narcistische ex had ik wel even de behoefte om op mijn manier de jaarwisseling te "vieren" alleen, op de bank met een fles drank en prison break. Geen verplicht gedoe, geen vernedering maar gewoon juist me meself & I.

Groot gelijk. Zulke mensen benje liever kwijt dan rijk

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:39

Ik heb m'n vriend net afgezet op een feest en vier het dus heerlijk alleen :') maar heb zo zin heerlijk m'n legging en wollen sokken aan te trekken

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:48

Iedereen hier alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst! :*

Ik zit hier met m'n vader en oh zo gezellige, not, broer op de bank.. Ik ben me heerlijk aan t bezatten met cocktails. Heb er al een aantal op met nog wat biertjes dus begin hem lichtelijk te voelen. Maar we gaan door. *\o/* :):) :# :))

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:49

Een rode broek met rendieren en een blauw shirt met snoopy ook goed? :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:53

Ik zit ook in joggingbroek en shirt op de bank onder drie dekens :D

Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken :(:)
Ik hoop dat 2016 alsnog iets moois in petto heeft voor jullie :j

Film 1 is hier afgelopen, op naar film twee...

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:55

Slechter dan 2015 kan niet dus op naar 2016!

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:57

Ik had een leuke jaarwisseling gepland, maar het jaar is zo ontzettend rot 'afgelopen' dat ik geen zin heb in een feestje en al dat gedoe er omheen. Lekker thuis op de bank met de hond op schoot dus. Volgende keer beter! :)

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:59

Iedereen een fijne jaarwisseling!
En op naar een mooi 2016 :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 00:00

vibabu schreef:
Slechter dan 2015 kan niet dus op naar 2016!

Thats the spirit!!

Heb in onze wijk een aantal nieuwe buren en ze zijn allemaal thuis en hebben geloof ik niks begrepen van het wachten tot 12 uur. Het is nog nooit zo erg geweest met vuurwerk afsteken voor de jaarwisseling. Houd mn hart vast voor wat er dan om 12 uur komt... :')

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 00:06

Ik heb expres hard het geluid aanstaan dus hoor weinig van de knallen en met de luxaflex dicht zie ik er ook weinig van :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 00:16

Voor het eerst sinds jaren echt alleen met oud&nieuw! Maar tot nu toe bevalt 't prima. :j

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 00:23

Kom op, als single is oud en nieuw toch het leukste wat er is! Feestvieren bij een kroeg met je vrienden. Iets wat ik ook wilde doen, maar ik heb een katje van 6 maanden oud en wilde hem niet alleen laten met al dat geknal. Er word al flink geknald en veel vuurpijlen en die kat zit ipv bang onder de bank gefascineerd voor het raam en doet pogingen ze te vangen.....................En bedankt he :D