Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mooi rustig aan in relaxte kleding, mooi mijn bange hond in de gaten kunnen houden en vannacht om twaalf uur hersenwerken met hem. Heerlijk!
Net als leuke reizen in vakanties en citytripjes... Ik ben heel blij dat ik niet alleen maar stelletjes in mijn vriendenkring heb zitten, maar ook nog een aantal vrijgezellen. Zo hebben we op eerste kerstdag bij vrienden gegourmet en straks gaan we met wat vrienden oud & nieuw vieren.
Eten, afwassen, journaal kijken, tv uit en terug achter mijn bureau (hetzij voor iets nuttigs, hetzij voor Bokt of andere tijdverspilling
), muziek op. En zo meteen Finkers kijken. Dat is wel iets bijzonders: normaal zet ik de tv nooit aan voor iets anders dan journaal of sport.
Anoli schreef:Na een hoop geklier met tv laptop en stickie draait nu eindelijk de film hier met geluid
Hapjes staan op tafel en drinken binnen handbereik. Camera ligt klaar voor straks en wat mij betreft kan een leuke avond beginnen.
Als ik het zo lees ben ik wel blij dat de dieren hier totaal niet reageren op het vuurwerk.
vibabu schreef:Na een jaarwisseling met mijn narcistische ex had ik wel even de behoefte om op mijn manier de jaarwisseling te "vieren" alleen, op de bank met een fles drank en prison break. Geen verplicht gedoe, geen vernedering maar gewoon juist me meself & I.
maar heb zo zin heerlijk m'n legging en wollen sokken aan te trekken 

vibabu schreef:Slechter dan 2015 kan niet dus op naar 2016!