Tinder, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-15 23:18

Ik heb nu een match met een persoon die wel een kopie lijkt van mezelf qua denken en doen, heel leuk denk ik. :) :D
Dat is ook wat ik graag wil, ik ben nogal allergisch voor stug gedoe en feesten met veel gezuip, het hoeft van mij gewoon echt niet.
Verder niet te ver weg, ik heb gezegd dat ik m weet te vinden als hij stiekem met een ander gaat daten in de tussentijd. O:)
Ik mocht vanavond best langs komen maar dat vond ik wat snel, eerst even laten bezinken. _O-
Maar ik wil als het zo leuk blijft wel gauw afspreken.

Smurflin

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 12:21

Leuk, toch weer wat vorderingen dan haha. Gewoon doen joh, je hebt niets te verliezen.

Ik heb het inmiddels weer verwijderd. Is gewoon nog te vroeg en straks laat ik op die manier echt iemand lopen die de moeite waard is.

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 13:32

Ik ga vanmiddag wss met iemand van Tinder een rondje met de auto. Zijn allebei gek van auto's, vooral de snelle auto's haha dus rondje rijden is best prima. Kan sws niet heel veel want gebroken been. En die jongen is bevriend met een ex-klasgenoot van mij, dus wel te vertrouwen haha

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 13:34

Ik heb al jaren een relatie dus heb verder geen ervaring met Tinder. Maar wat smul ik van jullie verhalen!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 13:35

Aaahhh mijn happn-date is ziek ^) Heb ik net huis opgeruimd, bed verschoond, benen geschoren.. Argh :')

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 13:37

Haha, jammer!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 14:29

serieus ook je bed verschoond Berdien??? :') GENIAAL!

Ik heb net met een collega gepraat, heb een drankje met een andere collega op de planning staan voor morgen avond. Ik kan er niet echt hoogte van krijgen maar blijkbaar is het voor de collega's waar we goed mee om gaan wel duidelijk dat er een bepaalde spanning is tussen hem en mij :')

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 14:36

ach berdien, is de boel iig lekker schoon.

27 maart mijn laatste tinderdate gehad, 2e kerstdag is ie voor het eerst meegeweest naar mn ouders. *\o/* <3

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 14:39

Jaaaa zeker! Want er was een meer dan grote kans dát we ook in dat bed zouden belanden :)) Hell, ik heb zelfs gisteravond de kat nog helemaal gekamd (Ragdoll, doffe ellende met overal haar) _O- En nou issie ziek! Argherderargh.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 14:42

Hahaha, heerlijk Berdien! _O- Wel jammer dat hij ziek is..

NoorW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 14:48

Ik zit er zelf niet op, maar het verbaast me hoeveel ik om me heen hoor dat er nog echt geslaagde relaties uit voortkomen. De nicht van mijn vriend vertelde met Kerst dat haar vriend Tinder zat was en wilde verwijderen, maar niet wist hoe dat moest en dus de app opende omdat ie dacht dat het daar moest en toen haar foto als eerste verscheen en hij die zo leuk vond dat ze toen toch aan de praat zijn geraakt. En nu twee jaar samen. Heel schattig :)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 14:48

whaha berdien... ach, schoon bed slaapt altijd lekker :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 14:53

Dat is zo! Niets zo fijn als een schoon bed :)) Nou ja, die toffe date in mijn schone bed was ook niet verkeerd geweest :Y) Maar hij moet maar gewoon snel beter worden en dan gaan we voor de herkansing.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 14:56

wat een heeeerlijk eerlijk antwoord!

* zet beddengoed wassen op todo lijstje voor morgen ochtend*

ik heb ook nog een best schattig whatsapp gesprek :')

vorig weekend op vrijdag date gehad. Hij wilde mij perse nog een keer zien dat weekend en kwam zondag laat (na een dagje sauna) nog even langs en bleef tukken. en nu kreeg ik gister avond de melding da thij afgelopen week iemand heeft ontmoet

ik kreeg letterlijk: "Ga er ook vanuit dat je er niet kapot van zal zijn als ik het hierbij wil laten" en "Ben jij ook weer vrij om lekker verder te daten!!"

Hij vond het fijn dat ik het erg positief oppakte (joh, veel geluk in de liefde, geniet ervan en als je zelfs je O&N plannen afzegt voor dr dan moet ze wel de moeite waard zijn! enjoy!)

ik denk dan alleen ": "Joh, ik heb je 2 keer gezien..." heb dat ook maar gezegd tegen hem :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 14:59

Haha :D Ah ja...

Ah gossie, dat is ook wel wat hoor. Sowieso snap ik dat ik dat niet, sommige mensen zien wat kletsen al als helemaal serieus, laat staan dat je dan ook nog één of meerdere keren hebt afgesproken. Ik heb (had ^) ) dan nu een date met deze dude, maar dat wil niet zeggen dat ik dan niet meer doorTinder/happn. Hij moet eerst nog maar leuk blijken, wie weet wat ik wel niet misloop terwijl ik op hem 'wacht' :))

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 15:03

Ik ben nu een maand of drie aan het tinderen en nu toch wel een hele leuke jongeman leren kennen.. We zien elkaar woensdag voor de vijfde keer en het voelt gewoon echt goed!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 15:12

He wat leuk een tindertopic :D ik heb vorige week eerste date gehad, onwijze klik en superleuke vent!! Enige probleempje...voor date 2 moet ik een ticket boeken :') maar eens kijken hoe het contact verder verloopt. Heb ik weer hoor!

Haha Berdien wat een verhaal. Hij moet wel heel ziek zijn dan om zo'n vooruitzicht af te zeggen, maar ja (sommige) mannen zijn al snel ernstig ziek bij een klein kuchje haha.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 15:30

Berdien schreef:
Haha :D Ah ja...

Ah gossie, dat is ook wel wat hoor. Sowieso snap ik dat ik dat niet, sommige mensen zien wat kletsen al als helemaal serieus, laat staan dat je dan ook nog één of meerdere keren hebt afgesproken. Ik heb (had ^) ) dan nu een date met deze dude, maar dat wil niet zeggen dat ik dan niet meer doorTinder/happn. Hij moet eerst nog maar leuk blijken, wie weet wat ik wel niet misloop terwijl ik op hem 'wacht' :))

Dat is ook zeker zo. Met B2 heb ik nu iets van 9 dates gehad? ja, euhhh... Hij wil (nog) geen relatie, is daar niet klaar voor bla bla (en toch zien we elkaar 2-3 keer per week :') ). Ik ga niet lopen wachten. Geen relatie = kunnen blijven daten.

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 15:48

Ik heb tinder nu voor de 3e keer op mijn telefoon gezet, en ik heb nu eindelijk een leuke match en we gaan morgen, na een week gechat te hebben, op een date. De hond uit laten op het strand :D

Ik heb gewoon verteld over mijn wajong, depressie en arbeidsongeschiktheid. Zeker nadat we beide aangaven toch wat serieus te zoeken en ik wil dat mensen weten waar ze aan beginnen, maar hij zag het nog zitten dus prima :o

Rakjetakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 16:52

Wat leuk om al die verhalen te lezen!

Ik heb een hele tijd terug flink getinderd. Vooral om mijn ex te pesten eigenlijk hihihi ~~}>
Mijn vriendinnen lachte me altijd uit, want 'dat neem je toch niet serieus'. Toch eigenwijs met verschillende jongens eens afgesproken, wat nooit iets geworden is omdat dat allemaal toch grotere sukkels waren dan ik dacht. Uiteindelijk toch een klik gevonden met iemand, afgesproken tijdens het stappen om eens een praatje met elkaar te maken. Dat praatje was wel gezellig maar voor de rest dacht ik :n Maarja, het was toch wel een lief jong, dus een week later nog eens afgesproken, nuchter, en samen wat gaan lunchen wat uiteindelijk uit liep op een flinke flinke brunch waarbij we 3,5 uur aan tafel gezeten hebben. En nu, anderhalf jaar later zijn we al meer dan een jaar samen en super gelukkig samen. We wonen wel 70 kilometer van elkaar vandaan, maar dat heeft tot nu toe niet voor echt grote problemen gezorgd.

Dus ik zou zeggen Go Girls! :* Kan gewoon, via Tinder!

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 17:17

KellyR schreef:
Pieter, jij op tinder? <<)

Ken er zo 1 van een paar jaar terug. " Ja ik heb een vriend, maar ik vind het wel leuk om mensen te kijken en gezellig te kletsen" Okay dan...
En je hebt nog altijd de gevalletjes, laten we een derde erbij zoeken :')

Hier in Zweden valt het trouwens best wel tegen, al het leuks zit toch wel minimaal op 100km afstand :o En dat heb ik niet voor een date over.

Ik op Tinder ja <<) :')

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 17:55

Gefixed, mijn tinderapp doet het. :)

Pieter, oh nee toch. :oo Zitten wij hier samen?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 18:37

Berdien :')
Dat is wel balen!

Echt wat is dat toch met die engelse matches nu weer een 'hello this is me breaking the ice'. :')
Ook weer n gevalletje '1444 km uit de buurt' gisteren was dat nog niet :x

Vanmiddag met mn tinderdate naar Utrecht geweest was ook wel leuk. Wat rond gelopen, in een paar winkels gekeken, geluncht en buiten! Op terras gezeten.

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 10:04

Is hij alweer beter Berdien? Heerlijk dat je zo eerlijk bent, hahaha.

Ik heb gisteren onverwachts mijn Tinder penvriend gezien. Hij belde ineens dat hij in de buurt was en dat hij wel heel nieuwsgierig naar me was. Gezellig gekletst, maar hij had best een flinke rugzak bij therapie etc noem maar op, op zich kan ik daar nog wel tegen, maar aan het einde van de avond belde mijn ex ineens uit het niets. Dus toen was ik er met mijn hoofd niet meer bij en dat heb ik ook gewoon eerlijk gezegd.

Leuk om te horen Rakjetakje dat er dus toch wat moois uit kan komen!

Goed dat je gewoon eerlijk geweest bent Zeeuwsemeid. Veel plezier op je date!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 12:01

Zeeuwsemeid schreef:
Ik heb tinder nu voor de 3e keer op mijn telefoon gezet, en ik heb nu eindelijk een leuke match en we gaan morgen, na een week gechat te hebben, op een date. De hond uit laten op het strand :D

Ik heb gewoon verteld over mijn wajong, depressie en arbeidsongeschiktheid. Zeker nadat we beide aangaven toch wat serieus te zoeken en ik wil dat mensen weten waar ze aan beginnen, maar hij zag het nog zitten dus prima :o

Ik zit ook met een wajong, maar ik heb Lyme.
Lastig vind ik het soms, had echt een onwijs leuke match, ontzettend wederzijds te leuk maar het is op iets lyme gerelateerds opgeheven.
Niks fouts gezegd, maar gewoon iets wat iemand toch moet weten zo hard als het ging met chatten.
En liever nu opheffen als na een of meer leuke dates.. :(

Heb nu een match met iemand gewoon te ver weg, hij was bij zijn ouders en daarom zei tinder dus 10 km van de week.
Lekker knudde, met de trein en de bus, 25 euro enkele reis en 3 uur reistijd.
Buiten dat ik niet ff honderden euro's kan missen voor het reizen heb ik ook geen rijbewijs, dus Tinder staat niet zomaar zo ingesteld.
Ik ben geen student dus een studenten OV heb ik niet.
Maar daar buiten, ik moet naar mijn pony kunnen en dat gaat zo gewoon niet.