Zonder de foto's had ik het echt niet geloofd! Zoiets geks hier nog nooit gevonden. Wel laatst een kort boodschappenlijstje. Wc-papier, schoonmaakmiddel en een reminder dat Tim om 3 uur moest worden opgehaald.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bambolina schreef:OngelofelijkZonder de foto's had ik het echt niet geloofd!
Zoiets geks hier nog nooit gevonden. Wel laatst een kort boodschappenlijstje. Wc-papier, schoonmaakmiddel en een reminder dat Tim om 3 uur moest worden opgehaald.
LindyH schreef:Benfan schreef:Ben ik nu de enige die het jammer vind dat ik geen schedeltjes vind in het hooi?
Wees maar blij. Je vindt zelden een mooi schedeltje. Meestal zit er nog een rottende muis aan vast en kun je zo een paar kilo hooi weggooien omdat het zo erg stinkt dat paardlief het niet wil eten.

JPitty schreef:Dyonne, ik dacht al: waarom heb ik ineens een ei in mijn haar?![]()
In de manege ben ik die namelijk ook al eens in t hooi tegen gekomen. En de destijds loslopende kip wist van niks... Nee nee, zal wel weer...Waarom zat je dan net nog te kakelen bovenop die baal hooi?
Benfan schreef:Bambolina schreef:OngelofelijkZonder de foto's had ik het echt niet geloofd!
Zoiets geks hier nog nooit gevonden. Wel laatst een kort boodschappenlijstje. Wc-papier, schoonmaakmiddel en een reminder dat Tim om 3 uur moest worden opgehaald.
Nu maar hopen dat Tim(my) niet nog steeds daar zit te wachten :S
[ Afbeelding ]
manumol schreef:Zo, net terug van hooi halen. Wat een weer pffff.
Maar goed... Ik had de boer al via de app laten weten, iets bijzonders in het hooi gevonden te hebben.
Aangekomen bij de boer gaf ik hem het boterhamzakje....
Hij haalde het er uit en kwam niet meer bij! Zegt tie" had je hem niet ff kunnen afwassen" hahaha.
Zijn dochter is 23 en woont ook op het erf. Zij doet ook hooi persen en zo. Nu heeft hij dat ding aan haar voordeur geknoopt....
Dus over 2 weken ofzo zal ik hem vragen hoe haar reaktie was.