Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Danique_G schreef:Er staat hier een advertentie voor de horse en hunk kalender
Worden jullie niet mega aangestaard als jullie bij een uitgaansgelegenheid met een ander meisje zoenen ?
Mijn radar is wel heel goed afgesteld op dat vlak. Ik val ook niet op hetero's, grappig genoeg. musiqolog schreef:Tja, de ene vrouw vindt het prachtig als jongens naar haar kijken terwijl ze met een vrouw zoent, de andere gaat er eng van dromen.
Wat ik me nou trouwens afvraag: wat denken heteroseksuele vrouwen (of biseksuele) bij twee zoenende mannen? Ik dacht altijd dat ze dat wel een prettig gezicht vonden, net zoals heteromannen (ik ook, niets menselijks is me vreemd...) dat vinden van twee zoenende vrouwen. Toch heb ik een vrouw wel eens horen zeggen dat ze de seksscènes uit Brokeback Mountain superranzig vond - een gedachte die ik zelfs niet toelaat, omdat ik ze homofoob vind.
musiqolog schreef:Tja, de ene vrouw vindt het prachtig als jongens naar haar kijken terwijl ze met een vrouw zoent, de andere gaat er eng van dromen.
Wat ik me nou trouwens afvraag: wat denken heteroseksuele vrouwen (of biseksuele) bij twee zoenende mannen? Ik dacht altijd dat ze dat wel een prettig gezicht vonden, net zoals heteromannen (ik ook, niets menselijks is me vreemd...) dat vinden van twee zoenende vrouwen. Toch heb ik een vrouw wel eens horen zeggen dat ze de seksscènes uit Brokeback Mountain superranzig vond - een gedachte die ik zelfs niet toelaat, omdat ik ze homofoob vind.
franka75 schreef:ik ben zelf hetero maar het lijkt me vreselijk lastig waar jullie allemaal mee moeten dealen, maar ik denk dat dat met heel veel is wat mensen over iets denken. Ik heb adhd en dan hoor je standaard ja je praat erg veel of dan ben je toch heel druk. Een vriendin van mij is een stuk kleiner en steevast vragen ze, is dat je dochter, we schelen 3 jaar. of je zus iets minder erg. mensen denken niet na of weten het niet en doen er ook geen moeite voor. En nee je bent absoluut niet de enige, je bent niet raar alleen iets anders nou en...
Poiuytrewq schreef:Geryon schreef:Ik heb het wel eens gehoord en ook van bi seksuelen die zelf toegeven, dat als ze in een relatie met het ene geslacht zijn, de seks missen met het andere geslacht. Lijkt me ook niet geheel onlogisch als je op beide valt. En de kans op vreemdgaan is dan (als je behoefte hebt aan beide) heel algemeen gezien groter natuurlijk.
Nee hoor. Neem er gewoon een vrouw mee naar huis. Man blij, jij blij

hetero geen interesse in hetzelfde geslacht en het kan me eerlijk gezegd geen ruk schelen of iemand homo, lesbi of hetero is. Ik vraag niet naar mensen hun geaardheid als ik ze leer kennen, daar kom ik vanzelf wel achter als ze een vriend/vriendin krijgen. Zal me ook een zorg zijn. En zo zijn er ook zat.
Maar die lijken hier niet genoemd te worden.
Beetje hypocriet.

Dit topic gaat toch ook niet over hetero's? Leuk dat het jou geen ruk kan schelen, en er zijn inderdaad genoeg mensen die er ook zo over denken, maar daar gaat dit hele topic niet over 
Nou, valt mee dat jullie die niet hebben dan. Geryon schreef:musiqolog schreef:Tja, de ene vrouw vindt het prachtig als jongens naar haar kijken terwijl ze met een vrouw zoent, de andere gaat er eng van dromen.
Ik vind twee mannen samen ook het tegenovergestelde van aantrekkelijk, maar dat maakt mijn acceptatie van homo's niet minder hoor?!
Zoenen in het openbaar vind ik sowieso erg raar overigens, ook op feestjes. Ordinair. Net als ernaar staren of zelfs opmerkingen maken.
vind het gewoon niet aantrekkelijk.cp112 schreef:Geryon schreef:
Ik vind twee mannen samen ook het tegenovergestelde van aantrekkelijk, maar dat maakt mijn acceptatie van homo's niet minder hoor?!
Zoenen in het openbaar vind ik sowieso erg raar overigens, ook op feestjes. Ordinair. Net als ernaar staren of zelfs opmerkingen maken.
2 zoenende mannen vind ik ook verre van aantrekkelijk... Heb echt niks tegen homo's, absoluut niet! Maar dat hoef ik dan weer niet zo nodig een beeld bijvind het gewoon niet aantrekkelijk.
Maar aan de andere kant. Er zijn ook zat hetero vrouwen die 2 zoenende vrouwen best aantrekkelijk vinden. Hetero mannen al helemaal natuurlijk haha.
Zal toch iets sensueels hebben oid bij 2 vrouwen.
Hetero vrouwen vinden elkaar ook knapper dan hetero mannen elkaar, volgens mij. Musiess schreef:Wel viel het me erg op dat tijdens mn werk naast de mannen net hun wensen.. ook (hetro) vrouwen 'stiekem' uit kwamen proberen. Hun man/vriend zou hier niks van weten, soms kwamen ze samen met hun man/vriend. Die mannen vinden het goud.
Daarnaast doen mijn vriend en ik altijd open staan voor een vrouwlijke 'gast'. Gewoon thuis niet betaald dus. Dit zijn soms vaker 'hetro' vrouwen die uit kwamen proberen dan de lesbi of (er al zich van bewust bi's).
Dus van hetro vrouwen hoor ik minder taboo over vrouw X vrouw
cp112 schreef:Musiess schreef:Wel viel het me erg op dat tijdens mn werk naast de mannen net hun wensen.. ook (hetro) vrouwen 'stiekem' uit kwamen proberen. Hun man/vriend zou hier niks van weten, soms kwamen ze samen met hun man/vriend. Die mannen vinden het goud.
Daarnaast doen mijn vriend en ik altijd open staan voor een vrouwlijke 'gast'. Gewoon thuis niet betaald dus. Dit zijn soms vaker 'hetro' vrouwen die uit kwamen proberen dan de lesbi of (er al zich van bewust bi's).
Dus van hetro vrouwen hoor ik minder taboo over vrouw X vrouw
Hetero
Geryon schreef:cp112 schreef:2 zoenende mannen vind ik ook verre van aantrekkelijk... Heb echt niks tegen homo's, absoluut niet! Maar dat hoef ik dan weer niet zo nodig een beeld bijvind het gewoon niet aantrekkelijk.
Maar aan de andere kant. Er zijn ook zat hetero vrouwen die 2 zoenende vrouwen best aantrekkelijk vinden. Hetero mannen al helemaal natuurlijk haha.
Zal toch iets sensueels hebben oid bij 2 vrouwen.
Vrouwen zijn gewoon aantrekkelijke wezens.Hetero vrouwen vinden elkaar ook knapper dan hetero mannen elkaar, volgens mij.
Geryon schreef:Vrouwen zijn gewoon aantrekkelijke wezens.Hetero vrouwen vinden elkaar ook knapper dan hetero mannen elkaar, volgens mij.
Fenrir schreef:Doet me aan dit plaatje denken:
[ Afbeelding ]Dit topic gaat toch ook niet over hetero's? Leuk dat het jou geen ruk kan schelen, en er zijn inderdaad genoeg mensen die er ook zo over denken, maar daar gaat dit hele topic niet over
Wbt die quote, er zullen idd mannen zijn die daar geen behoefte aan hebben, maar denk dat Poiuytrewq dat ook wel snapt