zal ik mijn huawei maar weer uit de la pakken (die is sloom maar valt niet steeds uit) of mijn iphone...ik heb geen geld voor een nieuwe.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iris965 schreef:Misschien kunnen jullie me helpen. Mijn iphone 4s valt steeds uit en dan zegt ie dat de batterij leeg is. Ik heb er een nieuwe in laten zetten in maart ofzo? of juni? daar ergens. en heb hem al een aantal keer gereset maar helaas......
zal ik mijn huawei maar weer uit de la pakken (die is sloom maar valt niet steeds uit) of mijn iphone...ik heb geen geld voor een nieuwe.
_KiMbErLeY_ schreef:Ik hou van mijn samsung s4, alhoewel hij nu wel traag is, volgens de winkel heeft dat te maken met allerlei apps die op de verre achtergrond verborgen zijn. Eigenlijk moet ik hem terugzetten naar de fabrieksinstellingen, maar dan ben ik zeker over de 2000 fotos kwijt
+ de camera vind ik veeeeeeel beter dan bij een Apple!
En je kan veel meer veranderen aan de look van je telefoon (systeem)
Gaat minder snel kapot.
Ik heb echter wel een ipad waar ik heeeel tevreden over ben en ook super werkt, maar als telefoon toch Samsung.
S_en_Z schreef:Het uitzetten van "track-controle" scheelt ook al een hoop ruimte en traagheid op iphone.
Dit staat automatisch aan, mensen met je iphone in handen kunnen precies zien waar je allemaal geweest bent en hoevaak je die route genomen hebt.
Vond t heel raar toen ik een soortgelijk filmpje tegen kwam op fb. Waarom??? Dacht ik.. Heb t lekker uitgezet.
Afentoe je internetgeschiedenis leeggooien werkt ook goed overigens.
Zal eens naar het filmpje zoeken
Edit:
[ Video ]