Yv_ schreef:Even een stipje hier, straks even alles bijlezen.
Ben zelf ook gek op geurdingetjes, vooral de Scent Chips. Nouja, die zijn vooralsnog de enige die ik hier blijf ruiken. Heb weleens van die mini geurkaarsjes van ??? (merk kwijt, uit USA) gekocht op aanraden van iemand omdat die haar hele woonkamer geurend kreeg, maar hier viel het nogal tegen. Scent Chips blijf ik wel ruiken. Ben wel heel erg benieuwd naar die tarts van Yankee Candle. Iemand daar ervaring mee?
Van die marktdingen en neppe merkjes heb ik er wel eens een paar gekregen, maar vond het niks. Inderdaad chemisch geurtje eraan en geur snel weg.
De YC tarts zijn sterk in tegenstelling tot de geurkaarsen vind ik.
Scentchips vind ik persoonlijk Chemisch maar de tart van YC zeker als je van sterk houd kun je wel proberen hoor. Maar dat is echt wel persoonlijk natuurlijk. Van de merken vind ik YC gewoon echt wel het beste. Er zijn ook Amerikaanse merken die niet in NL te kirjg zijn die ook heel goed zijn.
Die van de candle company vind ik niet het zelfde als YC maar wel weer vele malen beter dan die xenos dingen bijvoorbeeld.
Overgens vind ik een aantal gewone meltmakers uit NL als Pure soap, maar ook waxmelts.nl ook gewoon erg lekker natuurlijk. Als je zelf maakt dan ga je er niet kopen maar melts van collega makers ruiken ook sterker dan menig geurkaars om het zo maar gewoon te noemen. De ene zal het bij die lekkerder vinden en de ander juist weer bij die. Maar over het algemeen kun je er van uit gaan als je bij melts gebruikt, natuurlijk niet die van action of xenos maar de melts die met liefde gemaakt worden sterker ruiken dan geurkaarsen in pot.
De little hotties ken ik ook heb wel eens een doosjes gehad. vond ze wel lekker maar snel geurloos als je even snel je kamer wilt laten geuren zijn ze prima