[18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:13

Dat is ook wel beroerd hoor.
De eerste x sex met huidige boyfriend,wilde hij na de sex roken.
Ik rook niet. Dus ik zei. Dat is echt een afknapper.
Nee bij ons is het lieve sex en wanneer nodig ruig. Daarna knuffelen en kletsen. En dan lekker slapen. En meneer heeft totaal geen behoefte aan t roken na de sex dus die sleur is er meteen uit :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:14

TurboTinker schreef:
Nu ik het topic door ben gespit, valt het op, dat de mannen hier eigenlijk 90% van de tijd de boeman zijn.
Maar hoeveel vrouwen zijn er niet die te kort komen. Of hun mond niet open trekken tegen hun partner? Wel zeiken en klagen. Maar er niks aan doen?

In een relatie is het geven en nemen. Maar van beide kanten zal er moeite gedaan moeten worden. En als je relatie goed is. Dan kost dat niet eens moeite. Maar gaat dat vanzelf.

Nu trekt dit topic ook specifiek mensen aan die door mannen teleurgesteld zijn, natuurlijk zal vrijwel iedereen daarom er over klagen

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:15

Tuurlijk, is ook zo.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:18

Seks is als een spiegel voor je relatie.

Tenminste, dat zijn mijn ervaringen van de afgelopen jaren. In mijn eerste relatie draaide het in bed vooral om hem, maar in onze relatie was meneer ook een beetje narcistisch. Daarna wat scharrels gehad, waarvan het er met 1 echt totaal niet klikte in bed, maar als ik erover nadenk klikte het buiten de lakens ook gewoon niet. :+ En met mijn huidige vriendje is alles gewoon precies goed. Zowel onder als boven de lakens. :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:28

Ailill schreef:
Zeg dames, hoe zijn jullie zelf eigenlijk in bed }>

Als ik mijn vriend mag geloven dan heeft hij niks te klagen ;) Al is hij duidelijk wel de meer ervarene van ons 2.

Het sleutelwoord is praten. Als de ander niet weet wat je wil dan kan hij het moeilijk goed doen. Maar als hij wel weet wat je wilt, maar er gewoon schijt aan heeft, dan valt dat voor mij onder de noemer slechte seks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:36

Ik wil meestal meer en vaker dan meneer ~~}>
Hij heeft niks te klagen }:)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:36

Goed om te horen, hier ook geen geklaag in de slaapkamer. . . of vanuit de badkamer/keuken :D

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:38

Nog even inhaken op dat libido gebeuren: Ik heb nooit gezeurd en zei gewoon waar het op stond toen. Maar hij had voldoende aan 1x per maand/2maanden en tja.. dat was niet hoe ik het wilde. Heel veel gesprekken verder heb ik gezegd dat ie maar beter iemand kon zoeken die wel daaraan voldeed.

Hij had verder geen nare ervaringen hoor, maar blowde nogal veel :') Dus dat was gok ik het probleem :')

Ik snap ook echt niet dat mensen het laten gebeuren dat een man zo doet tegen je :oo Ik heb verder alleen verhalen van mannen die slechte vrouwen hadden :') Maar heb ook best veel vrienden en dat zijn ook best wel knappe mannen :') En van hun hoorde ik ook weleens hoe ze een vrouw hadden behandeld. Ik zei dan wel dat ze maar geluk hadden niemand tegen te komen zoals mij, want ik had denk ik iemand gecastreerd :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:42

Nou ja, je hebt inderdaad ook vrouwen die er als een dooie vis bij liggen :') Ik denk alleen niet dat iemand dat toe gaat geven :))

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:45

Gok het ook niet :') Ik dacht van sommige meiden echt door hun verhalen dat dat beesten in bed waren :') Viel dat even tegen toen ik de verhalen van de andere kant hoorde :') In slaap vallen terwijl ze bovenop zitten enz. _O- :))

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:50

goldenarrow schreef:
Nou ja, je hebt inderdaad ook vrouwen die er als een dooie vis bij liggen :') Ik denk alleen niet dat iemand dat toe gaat geven :))
Vragen kan altijd toch _O-

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:55

Haha het wordt bij mij geen relatie als hij slecht in bed is :evaw:

Ja slecht is voor iedereen anders. Bij mij gaat het met name om de klik in bed. Soms kun je een hele goede klik hebben daarbuiten, maar zodra je tussen de lakens ligt is het prut. Dan is het eigenlijk direct exit :=
Als het op dat vlak goed is maar de rest sucks, maar hij is het echt heel erg leuk, dan probeer ik het bespreekbaar te maken. Als dat niet werkt is het ook exit, hoe leuk ie ook is.

Klinkt misschien heel erg oppervlakkig, misschien is dat het ook wel, maar voor mij is seks nu eenmaal heel belangrijk binnen een relatie.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:57

Sunrise19 schreef:
Nog even inhaken op dat libido gebeuren: Ik heb nooit gezeurd en zei gewoon waar het op stond toen. Maar hij had voldoende aan 1x per maand/2maanden en tja.. dat was niet hoe ik het wilde. Heel veel gesprekken verder heb ik gezegd dat ie maar beter iemand kon zoeken die wel daaraan voldeed.

Hij had verder geen nare ervaringen hoor, maar blowde nogal veel :') Dus dat was gok ik het probleem :')

Ik snap ook echt niet dat mensen het laten gebeuren dat een man zo doet tegen je :oo Ik heb verder alleen verhalen van mannen die slechte vrouwen hadden :') Maar heb ook best veel vrienden en dat zijn ook best wel knappe mannen :') En van hun hoorde ik ook weleens hoe ze een vrouw hadden behandeld. Ik zei dan wel dat ze maar geluk hadden niemand tegen te komen zoals mij, want ik had denk ik iemand gecastreerd :')

Even over je blowen, dat is denk ik voor iedereen anders. Mijn vriend blowt (6/7b p.d) als sinds zijn 14e is inmiddels 31jaar. En word in maart vader. En Is erg fanatiek.. tussen de lakens.

Verder heb ik ooit wel een ex gehad die mini-sjaak had. Maar dacht dat hij big-daddy had hangen.. flinke afknapper.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:02

Hahaha. Idem bij mn ex. Dat is nog het ergste. Veel zelfvertrouwen zeker?

Hij had heel wat meisjes in bed gehad. Ik snap wel waarom. Na 1x douwen hadden die meiden het wel gezien _O-

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:02

Liannetje86 schreef:
(Begin nooit een relatie met een onzeker iemand...)

Beetje sneu zo’n opmerking.. Worden onzekere mensen ook gelijk een stuk zekerder van. :j

Liever een onzeker iemand ander een kortzichtige..

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:03

Ontzettend offtopic, maar is er een reden voor zijn blowgedrag musiess?

Mag toch hopen dat hij straks niet onder invloed voor zijn kind gaat zorgen.

ontopic.. slechte seks zou voor mij zeker een afknapper zijn.

Heb ooit een scharrel gehad waarbij ik schrok toen zijn broek uitging, zo klein! Maar denk een van mijn beste sekspartners ooit :j
Laatst bijgewerkt door Kimbers op 28-09-15 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:04

Tja, hij was met niks vooruit te branden hoor :') Als hij niet blowde ging het prima, tot ie weer begon :')
Dus inderdaad voor iedereen anders, daarom dat ik ook zeg dat ik gok dat dat zijn probleem was :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:10

Sammie schreef:
Liannetje86 schreef:
(Begin nooit een relatie met een onzeker iemand...)

Beetje sneu zo’n opmerking.. Worden onzekere mensen ook gelijk een stuk zekerder van. :j

Liever een onzeker iemand ander een kortzichtige..

Mijn mannetje was enorm zenuwachtig en onzeker. Is helemaal goedgekomen hoor.
Toegegeven heb ik dat liever dan iemand die bulkt van de ervaring en niets meer nieuw is. :o

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:12

Kimbers schreef:
Ontzettend offtopic, maar is er een reden voor zijn blowgedrag musiess?

Mag toch hopen dat hij straks niet onder invloed voor zijn kind gaat zorgen.

ontopic.. slechte seks zou voor mij zeker een afknapper zijn.

Heb ooit een scharrel gehad waarbij ik schrok toen zijn broek uitging, zo klein! Maar denk een van mijn beste sekspartners ooit :j

Neehoor ik stuur jou ev. Een pb.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:21

Miryamk schreef:
Heb je wel eens in een relatie gezeten waarin later bleek dat je qua seks totaal niet op elkaar was afgestemd? Of dat iemand je gewoon flink tegenviel?

Meer dan eens.

Citaat:
En was dat een/de reden om de relatie te stoppen?

Niet altijd. In pricipe niet zelfs.
Hangt af van waarom je die relatieh hebt; wat je erin vindt.
,, ,, ,, of de relatie sexclusief moet zijn.
,, ,, ,, van wat/hoe het tegenvalt* en of dit zo gaat blijven.
Combinaties van bovenstaande.

Uiteraard heeft dit ook omgekeerd gespeeld. Dat wat ik te bieden had te ver buiten de verwachtineg viel.

* tegenvallen is een zeer breed begrip en omvat imo alles wat niet aan de verwachtingen voldoet en dit kan je zien als eenn cirkel (de verwachtingen) érgens op een schier oneindig groot onbeschreven blad aan mogelijkheden.
In een andere draad komt dit tot uiting als probleem wanneer een partner tevéél ervaring heeft bijvoorbeeld.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:23

F_Orumster schreef:
Toegegeven heb ik dat liever dan iemand die bulkt van de ervaring en niets meer nieuw is. :o

Bij mij is het juist andersom. Ik vind het juist fijn als mijn partner meer ervaring heeft. Mijn huidige vriend heeft heel veel meer ervaring dan ik en ik vind het wel prettig. En zelfs met al zijn ervaring hebben we dingen gedaan die hij nog nooit (op die manier) heeft gedaan.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:28

F_Orumster schreef:
[

Dat is onmogelijk.

Je weet niet wat je niet weet en er is altijd meer +:)+

Kwestie van een open geest :)*

Overigens, even als kanttekeing; ook met veel ervaring en techniek, hoeft het helemaal niet ´goed´ te zijn. Wanneer je sexueel niet compatibel bent, is dat gewoon pech. Wat je dan samen vervólgens doet/ afspreekt is afhankelijk van de rest.
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 28-09-15 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:29

Mijn ex was een drama in bed, maar ik was zo enorm verliefd op hem dat me dat toen niet echt uitmaakte. We hebben 1,5 jaar een relatie gehad. Wat mij meer frustreerde, was dat zijn libido veel lager was dan het mijne. Met veel geluk hadden we 1x per week seks. Ook was praten over dit onderwerp absoluut geen mogelijkheid voor hem, wat alleen maar voor meer frustraties zorgde.
Later kreeg ik te horen dat hij 'gespeeld' had met een man (nadat de relatie verbroken was) dus de kans is aanwezig dat hij helemaal geen hetero is, dat zou wel veel verklaren voor mij :o

Ook heb ik eens een relatie gehad met een man waarbij de seks meer dan geweldig was, maar buiten de lakens was er niet zoveel aan. We pasten helemaal niet bij elkaar. Dus ook dat is niet ideaal.

Ik denk als je een goede relatie hebt, dat goede seks altijd een mogelijkheid wordt. Als je goed met elkaar kunt praten, je allebei open staat om bij te leren en elkaar te leren kennen, er veel mogelijk is.

Ik zou geen heel langdurige relatie met iemand kunnen hebben waarbij de seks slecht is en er niet over gepraat of aan gewerkt kan worden, trouwens. Daarvoor vind ik seks veel te belangrijk. Ze zeggen wel eens: goede seks bepaalt 20% van je relatie, slechte seks bepaalt 80% van je relatie. Dat geloof ik wel :j

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:36

Ailill schreef:

Ik ben een wereldwonder :')

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:43

Palmera schreef:
Ailill schreef:

Ik ben een wereldwonder :')

_/-\o_