fleurtjeuh schreef:Mag ik vragen waarom iedereen denkt meer levenservaring te hebben en het beter te weten?
Niemand hier heeft ook maar enig idee wat ik heb meegemaakt en hoe ik daar mee om heb moeten gaan.
Nee, daar heb je helemaal gelijk in, maar je manier van reageren zegt iets anders.
Dat komt over als een ontevreden puber die vind dat zij het zieligst is van allemaal en zich door iedereen onbegrepen voelt.
Je kán ook gewoon bij jezelf denken; Goh.....als zo veel mensen me adviseren om eens met een huisarts of psycholoog te praten moet ik dat misschien gewoon eens doen.
Spannend, best wel, maar ik kan er alleen maar mee winnen.
Je klaagt, en zoekt een luisterend oor, maar staat aan geen kanten open voor advies en hulp.
Wie weet hebben wij het met z'n álle helemaal verkeerd en is er iets héél anders met jou aan de hand...maar dan nog zou je iets neutraler op reacties kunnen reageren.
Sterker nog, waarom plaats je dan überhaupt dit topic??
Alleen maar om je gal te spuien??
Compleet zinloos.......want nú reageren mensen nog......maar binnen no time sterft ook dit topic een stille dood en zit jij nog steeds heel boos en onbegrepen te wezen, samen met je vriend in Groningen....op een plek die je niet mooi vind en waar je al helemaal niet wilt zijn.
Als ik jou was zou ik maar héél voorzichtig en zuinig zijn op die vriend!!
wij hebben hier tussen de 2 woonwijken in een losloopgebied voor honden, vrij smal maar lang stuk waar ze even uit kunnen vliegen, de gemeente wil dus ook graag dat de honden daar uitgelaten worden, beetje tegenstrijdig om er dan schapen neer te zetten en te verwachten dat mensen door de stront gaan wandelen.. (Was de afspraak ook niet, het zou voor het grootste gedeelte weggeveegd worden)