Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wel explosief, twee temperamentvolle pubers bij elkaar zonder levenswijsheid die worstelden met thema's als jaloezie, persoonlijke vrijheid in een relatie, eigen ontwikkeling... We zijn 4 jaar bij elkaar geweest, toen werd ik volwassener en hij was imo blijven stil staan. 
Arc_En_Ciel schreef:Ik vind persoonlijk dat het niet gezond is als een 18-jarige man op een 14-jarig meisje valt, maar voor een serieuze relatie vind ik niet dat je te jong bent.
@ Arc_En-Ciel
En daarbij vind ik het raar, wat heeft een 18jarige te zoeken met een 14jarige? Heb nog nooit een succes verhaal gehoord met die leeftijden Argai schreef:Tja, ik vind dat je wel een relatie kan hebben op die leeftijd (niet dat ik daar behoefte aan had op die leeftijd.) maar toch geloof ik niet dat daar iets serieus uitkomt als jullie niet in dezelfde fase zit. 14 en 18 vind ik echt een groot verschil qua mentaliteit. En dan kan je wel zeggen dat je met 14 jaar verstandig bent maar dat dacht ik ook en ik was op dat moment echt nog niet volwassenEn daarbij vind ik het raar, wat heeft een 18jarige te zoeken met een 14jarige? Heb nog nooit een succes verhaal gehoord met die leeftijden
Ine23 schreef:Argai schreef:Tja, ik vind dat je wel een relatie kan hebben op die leeftijd (niet dat ik daar behoefte aan had op die leeftijd.) maar toch geloof ik niet dat daar iets serieus uitkomt als jullie niet in dezelfde fase zit. 14 en 18 vind ik echt een groot verschil qua mentaliteit. En dan kan je wel zeggen dat je met 14 jaar verstandig bent maar dat dacht ik ook en ik was op dat moment echt nog niet volwassenEn daarbij vind ik het raar, wat heeft een 18jarige te zoeken met een 14jarige? Heb nog nooit een succes verhaal gehoord met die leeftijden
Lees mijn 2 posts even terug... Wij zijn ruim 10 jaar samen, ik was net nog geen 14 en hij 20
. Mijn ouders zeiden dat ze nooit van me verwacht hadden dat ik een jongen zou tegen komen van mijn eigen leeftijd, daar stond ik werkelijk waar veel te ver voor voor op de rest van mijn leeftijdgenoten.
!
Argai schreef:Verbieden hoeft ook niet. Maar als ik een ouder was en mijn kind kwam aanlopen met een 20-jarige dan zou ik toch echt wel een gesprekje gaan voeren. Daarbij is de jongen strafbaar bezig. Dus ja, ik zou er mijn vraagtekens bij hebben.
Argai schreef:Verbieden hoeft ook niet. Maar als ik een ouder was en mijn kind kwam aanlopen met een 20-jarige dan zou ik toch echt wel een gesprekje gaan voeren. Daarbij is de jongen strafbaar bezig. Dus ja, ik zou er mijn vraagtekens bij hebben.