Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Smudge schreef:Sunrise19 schreef:Tsja ts... Blijkbaar is hij dus in die tijd dat ie pleite was wel iets voor je gaan kopen.. En is hij niet naar haar toegerend om die woorden eens waar te maken..
Dat wel. Detail is wel dat ik kan zien dat het van onze gezamenlijke pinpas betaalt is.
From myself for myself.
Maar ik hoef helemaal geen ring, ik wil gewoon dat ik genoeg voor hem ben.
Tijd voor een goed gesprek vanavond. Heb het doosje niet uitgepakt, laat hem dicht.
Smudge schreef:Maar ik hoef helemaal geen ring, ik wil gewoon dat ik genoeg voor hem ben.
Heb het doosje niet uitgepakt, laat hem dicht.
Smudge schreef:Hij liet zijn telefoon zien en ik mocht in allerlei apps en berichten kijken. In Skype kijken heeft hij niet aangeboden.
Zij stond overigens onder de verborgen contacten, terwijl alle normale contacten gewoon zichtbaar zijn wanneer je de app opent.
Ik vind het geen echt vreemdgaan, echter is het wel iets wat mij ontzettend veel pijn doet.
Blijkbaar ben ik niet meer leuk/mooi/interessant genoeg en is het nodig om haar op te zoeken.
Ook extra pijnlijk dat het steeds dezelfde is...
arno8 schreef:Eh... het huis is van hen samen dus ik denk niet dat je hem zomaar het huis uit kunt zetten?
MarjanB schreef:arno8 schreef:Eh... het huis is van hen samen dus ik denk niet dat je hem zomaar het huis uit kunt zetten?
Oh dat heb ik toen ook gewoon gedaan![]()
Juridisch mag hij er gewoon zijn maar goed meestal gaat er toch 1 van de 2 weg met dit soort situaties en ts is zelf al 2 keer weggeweest (tijdelijk)
Gaat ie maar lekker uithuilen bij zn online lover met wie ie zo enorm fijn kan praten..
Komop.. Vind dat je er heel goed mee omgaat! Veel succes met het maken van je volgende beslissingen! Collie2008 schreef:TS, misschien moet je de deur voor hem open houden. Geef hem de 'kans' om het aan die andere kant te proberen. Als het bevalt blijft hij daar, als hij zich toch op tijd bedenkt komt hij terug. Ga niet aan hem trekken, dat duwt hem alleen verder weg. hij moet zelf de keuze/beslissing maken, het moet ZIJN keuze zijn, niet de jouwe
Collie2008 schreef:TS, misschien moet je de deur voor hem open houden. Geef hem de 'kans' om het aan die andere kant te proberen. Als het bevalt blijft hij daar, als hij zich toch op tijd bedenkt komt hij terug. Ga niet aan hem trekken, dat duwt hem alleen verder weg. hij moet zelf de keuze/beslissing maken, het moet ZIJN keuze zijn, niet de jouwe