Vriend gaat online vreemd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: Vriend gaat online vreemd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 15:49

Het is misschien niet vreemdgaan, maar het is ondertussen wel de 3e keer. Al 2 goede gesprekken gehad..... maar dan gebeurt weer hetzelfde. Ooit is het genoeg, toch?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 15:56

vreemdgaan of niet vreemdgaan. ik zie dat hij elke keer over haar grens gaat.... dat lijkt me belangrijker dan het labeltje

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 15:59

Smudge schreef:
Sunrise19 schreef:
Tsja ts... Blijkbaar is hij dus in die tijd dat ie pleite was wel iets voor je gaan kopen.. En is hij niet naar haar toegerend om die woorden eens waar te maken..

Dat wel. Detail is wel dat ik kan zien dat het van onze gezamenlijke pinpas betaalt is.
From myself for myself.

Maar ik hoef helemaal geen ring, ik wil gewoon dat ik genoeg voor hem ben.

Tijd voor een goed gesprek vanavond. Heb het doosje niet uitgepakt, laat hem dicht.

+:)+ knap hoor hoe je dit allemaal oppakt!

Azara71

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:00

Je moet jezelf af vragen of je hem nog kunt vertrouwen ?
Want als het vertrouwen eenmaal weg is word het een hel, dan blijf je je afvragen of hij nog contact heeft met haar, als hij een keertje uit gaat of hij dan niet met andere meiden aan de haal gaat dat soort dingen ...

Ben zelf van menig dat als het vertrouwen een keer weg is het ook niet weer terug komt ...

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:07

Tja mijn ex wilde trouwen zelfmoord plegen en weet ik wat nog meer toen ik hem het huis uit gezet heb.. hij had daarvoor 5 jaar de tijd gehad en had hem meerdere keren op zijn gedrag aangesproken. Als het dan nog niet wil dan wil het nooit niet. Ring of niet beloftes of niet als ze die keer op keer breken zal dat nooit veranderen. Daar heeft ie allang de kans voor gehad (om het te willen)..

Ik zou persoonlijk, de ring teruggeven en hem een half uur geven om zn belangrijkste spullen te pakken. En dan maar even een paar dagen afkoelen en denken wat je zelf wil.. daarna is er alsnog van alles mogelijk

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:09

Eh... het huis is van hen samen dus ik denk niet dat je hem zomaar het huis uit kunt zetten?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:11

Jeetje.. Wat laat jij met je sollen zeg...
Dit valt imo onder vreemdgaan...
Ik was dr klaar mee geweest...

Succes met een gesprek

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:11

Smudge schreef:
Maar ik hoef helemaal geen ring, ik wil gewoon dat ik genoeg voor hem ben.

Heb het doosje niet uitgepakt, laat hem dicht.

Daar heb je helemaal gelijk in, jij bent zoals je bent en dat moet voldoende zijn!

Knap dat je m dicht heb gelaten, ik zou stik nieuwsgierig zijn!
Laatst bijgewerkt door meggiemeg op 15-09-15 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:12

Qimm schreef:
vreemdgaan of niet vreemdgaan. ik zie dat hij elke keer over haar grens gaat.... dat lijkt me belangrijker dan het labeltje

Dít is het inderdaad.

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:12

Smudge schreef:
Hij liet zijn telefoon zien en ik mocht in allerlei apps en berichten kijken. In Skype kijken heeft hij niet aangeboden.

Zij stond overigens onder de verborgen contacten, terwijl alle normale contacten gewoon zichtbaar zijn wanneer je de app opent.

Ik vind het geen echt vreemdgaan, echter is het wel iets wat mij ontzettend veel pijn doet.
Blijkbaar ben ik niet meer leuk/mooi/interessant genoeg en is het nodig om haar op te zoeken.
Ook extra pijnlijk dat het steeds dezelfde is...

Wie toenadering zoekt tot een andere vrouw/man, kan ook wel veel verder gaan dan 'alleen' berichtjes achter een scherm(pje).

Gewoon laten gaan, het is moeilijk..maar een man die toenadering zoekt bij een ander, toont al aan dat de relatie niet 100% is.
Er zijn genoeg andere mannen die op de wereld rondlopen, waarbij er zeker 1 of meerdere mannen zijn waarmee je oud kunt worden zonder dat ze vreemdgaan, zowel mentaal als fysiek.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:15

Jeetje ts wat een verschrikkelijk nare situatie.

Altijd makkelijk praten van een afstandje, maar hij stelt zijn 'ik' kennelijk dusdanig boven jou dat hij je bewust zoveel pijn doet. Hij zoekt heel bewust jouw grenzen op en gaat daar telkens overheen. Simpel een cadeautje neerleggen zou mij ook alleen maar kwader maken.

Ik geloof niet dat ik daar nog een huis, laat staan een bed, mee zou willen delen.

Heel veel sterkte met je beslissing!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:22

arno8 schreef:
Eh... het huis is van hen samen dus ik denk niet dat je hem zomaar het huis uit kunt zetten?

Oh dat heb ik toen ook gewoon gedaan :Y)
Juridisch mag hij er gewoon zijn maar goed meestal gaat er toch 1 van de 2 weg met dit soort situaties en ts is zelf al 2 keer weggeweest (tijdelijk)

Gaat ie maar lekker uithuilen bij zn online lover met wie ie zo enorm fijn kan praten..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:23

oei dat cadeau van de gezamelijke pinpas vind ik dan weer niet echt taktvol. Beter zou hij je een serieus open gesprek gunnen ipv een cadeau dat je "zelf" betaald. (iig voor de helft.) ..

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:39

MarjanB schreef:
arno8 schreef:

Oh dat heb ik toen ook gewoon gedaan :Y)
Juridisch mag hij er gewoon zijn maar goed meestal gaat er toch 1 van de 2 weg met dit soort situaties en ts is zelf al 2 keer weggeweest (tijdelijk)

Gaat ie maar lekker uithuilen bij zn online lover met wie ie zo enorm fijn kan praten..

Tja, zou mijn weg niet zijn. Als het werkelijk tot het eind van een relatie komt wordt soms alles (ook juridisch) aangegrepen om de ander te 'mogen' kwetsen en als je dan begint met het (juridisch) onterecht wegsturen van iemand uit zijn eigen huis ben je niet constructief bezig. Natuurlijk is hij ook niet lekker bezig, maar dat betekent niet dat TS er dus alles aan moet doen om de situatie erger te maken dan het al is. Puur uit eigen belang zou ik me afvragen wat je opschiet met een boze ex die vindt dat hij onterecht uit zijn/jullie huis is gezet.

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:42

Hij weet dus dondersgoed dat hij iets fout gedaan heeft maar heeft er blijkbaar de eerste 2x zich er ook niets van aangetrokken en is toch weer stiekem met haar gaan praten. Mannen zijn soms wel een beetje naïef maar heus niet zó naïef dat het alleen maar om de vriendschappelijke praat is. Zeker als hij weet dat jij er zo mee zit en het niet wil. Ik vind zulke gesprekken ook onder vreemdgaan vallen. Niet fysiek maar wél mentaal en dat is ook erg! Kan je hem nog vertrouwen na 3x dezelfde fout gemaakt te hebben? Even l ullig gezegd maar nu ben je nog niet getrouwd..

En dan een cadeautje kopen van jullie gezamelijke rekening? :') Komop.. Vind dat je er heel goed mee omgaat! Veel succes met het maken van je volgende beslissingen!

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:45

Wauw wat een klojo zeg.. Ik zou hem de deur wijzen. Het is nu al meerdere keren voorgevallen terwijl hij weet dat jij dit niet wil. Hij liegt erover en je kunt hem dus niet vertrouwen. Met zo iemand wil je toch je leven niet delen?

amboewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:47

Niet leuk!!! Maar hier ga je nooit gelukkig mee worden! Geen goede basis om oud mee te worden!(en diep in je hart weet je dat ook wel,gaat even pijn doen maar na regen komt zonneschijn)
Heel veel sterkte!

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:50

TS, misschien moet je de deur voor hem open houden. Geef hem de 'kans' om het aan die andere kant te proberen. Als het bevalt blijft hij daar, als hij zich toch op tijd bedenkt komt hij terug. Ga niet aan hem trekken, dat duwt hem alleen verder weg. hij moet zelf de keuze/beslissing maken, het moet ZIJN keuze zijn, niet de jouwe

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:53

Hé getsie,TS, wat een rotsituatie. :(:)

Succes met het gesprek.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:55

Collie2008 schreef:
TS, misschien moet je de deur voor hem open houden. Geef hem de 'kans' om het aan die andere kant te proberen. Als het bevalt blijft hij daar, als hij zich toch op tijd bedenkt komt hij terug. Ga niet aan hem trekken, dat duwt hem alleen verder weg. hij moet zelf de keuze/beslissing maken, het moet ZIJN keuze zijn, niet de jouwe

En wachten op een man die wil uitzoeken of hij geen beter aanbod heeft gevonden, het zou niet mijn keuze zijn.

Toch denk ik niet dat je zomaar je vriend moet opgeven.
Als je vanavond rustig en redelijk kan praten denk ik dat je al een stap in de goede richting zet.
TS zal zelf ook meer duidelijkheid krijgen dan en kan ze zelf bedenken of er nog toekomst in zit of niet :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:57

Nooou, dit gaat niet over hoor...

Wil je met iemand samen zijn die zo over jou praat? Die het nodig vind om iemand voor jou te verbergen? Wat valt er te verbergen als het niets is? Duidelijk geen gewone vriendschap, want die verberg je niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:58

Wie weet heeft hij dat gedaan want hij is toch even weggeweest. Ik ben ook met zo iemand samen geweest. Vroeg of laat barst de bom toch. Na 2 keer fikse ruzie moet hij nu toch al weten dat jij dit niet kan maken? Wil jij wel trouwen met iemand die de verleiding van een andere vrouw niet kan weerstaan?

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 17:00

Pff het is alsof ik mijn eigen verhaal teruglees. Het is bij ons pas opgehouden toen zij een vriend kreeg. Toen was mijn vriend niet interessant genoeg meer en was het contact snel voorbij. :')

Ik heb toen ook contact met haar gezocht, maar dat heeft eigenlijk alleen maar meer ellende richting mij opgeleverd.

Ben inderdaad ook een tijdje bij hem weggegaan, toen werd het even rustiger tussen die 2. Of hij verborg het nog beter..

Nu 3 jaar later merk ik nog steeds dat mijn vertrouwen in hem een behoorlijke deuk heeft opgelopen.

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 17:01

TS ik zou zijn verhaal vanavond eerst eens aanhoren. En ben eigenlijk wel benieuwd hoe je er de vorige keren mee om bent gegaan? Heb je een ultimatum gesteld oid?

Collie2008 schreef:

Zit ergens een kern van waarheid in.. anderzijds moet je je afvragen of je nadat hij zijn computerliefje heeft gedaan, jij hem wel weer in jouw bed wil hebben zeg maar. Ik zou zelf niet bepaald een 'ik kan toch wel weer terugkomen-basis' willen zijn, als je je daar eenmaal aan gaat wagen....

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 17:01

@ Arno8 mijn ex heeft toen ik hem confronteerde het één en ander vernield in huis en met gebalde vuisten voor me gestaan, ik was doodsbang. Toen ik hem uiteindelijk buiten had heb ik gelijk zijn familie gebeld die politie is.Zij hebben hem compleet over de zeik moeten overmesteren. (echt in houtgreep enz) Ik had aangifte mogen doen van huiselijk geweld.. heb hem er alleen uitgegooid en niet meer terug laten komen. Iets waar hij in mijn ogen nog geluk mee gehad heeft.

Dus tja, ik heb iemand uit zijn eigen huis geflikkerd, zou ik het weer doen? Ja wel als iemand mijn grenzen blijft overschrijden..