We zijn dan ook stilletjes begonnen aan kindjes... maar ik werkte niet graag in de branche waarin ik was afgestudeerd dus halsoverkop een nieuwe studie begonnen (diergeneeskunde).
Maar de kinderwens was zo groot dat ik niet kon stoppen, ik wou mijn kinderwens niet opgeven, noch mijn studie en ondertussen waren we al even aan het proberen... eens je hoofd op een kind staat, geraak je daar niet meer vanaf. Het heeft 2 jaar geduurd eer we zwanger werden (uiteindelijk geholpen door de medische wetenschap want spontaan wou het niet lukken). Op mijn 26e ben ik bevallen van een prachtige dochter. Ik zat toen in het 2e jaar diergeneeskunde. Ondertussen ben ik 27e en zit ik in het 4e jaar diergeneeskunde en ik sta nog steeds achter mijn keuze. Financieel is het niet evident, maar mijn vriend doet zijn best en mijn familie steunt ook. We zijn in februari 10 jaar samen. Soms is het heel moeilijk om alles te combineren, maar mijn kind is het meer dan waard

Dus mijn advies: voor kinderen is het eigenlijk nooit de juiste tijd, er is altijd wel iets waarom je het zou kunnen uitstellen, maar let op want soms is zwanger worden niet zomaar gemakkelijk en dan ben je uiteindelijk blij dat je er vroeg genoeg aan begonnen bent!