Verschrikkelijk voor de man en zijn familie, maar ook net zo verschrikkelijk voor jou! Jij bent net zo goed slachtoffer. Ik hoop dat je goed begeleid wordt door slachtofferhulp, maar ook door de politie. Ik hoop dat zij zich in jou kunnen verplaatsen, want dit heb je nooit gewild .... het is je helaas overkomen en dit tekent ook jouw leven.
Ik hoop echt dat het gelijk duidelijk is dat jou geen blaam treft. Er was immers al een melding van de bewakers i.v.m. een zeer gevaarlijke situatie, de man was donker gekleed, de weg was onverlicht en dus donker, maar bovenal had de man daar niet mogen lopen en is hij zelf de weg opgelopen en hij was misschien onder invloed.
Ik kan me niet voorstellen op welk punt ze het jou aan zouden kunnen rekenen. Ook de getuigen gaven aan dat de man amper te zien was.
Ik kan niets meer dan jou heel erg veel sterkte te wensen. Ik hoop dat je naast slachtofferhulp veel lieve mensen om je heen hebt die jou hierin steunen en het hopelijk allemaal iets dragelijker maken, want dit gaat je absoluut niet in de koude kleren zitten