Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:schaduw15 schreef:Om de leerlingen maak ik me dan weer niet zoveel zorgen. Het is GEEN docent en hij heeft ook zelden 1 op 1 contact, laat staan herhaaldelijk. Overigens heb ik hem ook in mijn schooltijd meegemaakt en is er toen ook nooit wat gebeurd/heb ik nooit iets over hem gehoord.
TS, laten we wel wezen, je weet niet hoeveel contact deze persoon met leerlingen heeft.
Daarbij gaat het niet alleen om de leerlingen maar ook om ander personeel. Je was vast niet de enige jonge meid die er rond liep. Ik vind echt dat anderen hiertegen beschermd moeten worden!
Goed dat je een gesprek aan gaat in ieder geval, ik hoop dat de school de juiste stappen onderneemt tegen deze man.
Lotus83 schreef:Ts.. ik lees al vanaf begin mee..
Heel goed dat je melding maakt en wat jij wel of niet doet kwa aangifte is jou goed recht.
Het is nooit en te nimmer jou schuld.
Wat betreft de link... dat is Kiwiko en niet voor niets geband op bokt.
Ik denk dat heel poetsplaats bestaat uit gebande bokt leden.
Ik vind het trouwens schandalig dat er op dat forum allerlei leden van bokt met naam en toenaam worden besproken
schaduw15 schreef:MissDD schreef:Meid, hoe open en mondig je ook bent geworden, je bent duidelijk (nog) niet opgewassen tegen deze situatie.
Deze man heeft je overrompeld en maakt misbruik van jouw goede intenties, je onzekerheid en gelatenheid. Hij denkt dat wat hij doet prima kan, maar geloof me als ik zeg dat deze meneer heel fout en vooral heel manipulatief bezig is.
Hij balanceert steeds op het randje om zo elke keer de grens verder op te rekken, hij is bezig jou te conditioneren.
Ik zou onder geen beding terug gaan, want ik vermoed dat hij gewoon verder gaat waar hij gebleven is.
Ik snap dat het balen is dat iemand zoiets moois voor je verpest, maar als dit verder gaat kost het je uiteindelijk meer dan het je waard is.
Je bent duidelijk een goeie meid, met de beste bedoelingen, maar laat alsjeblieft nooit meer toe dat iemand iets van je verlangt wat je niet bereid bent vrijwillig te geven. Verder vind ik dat die man per direct uit zijn functie moet, maar hij speelt zijn spelletje goed, dus de vraag is of je zoiets gaat lukken.
Melding maken zou verstandig zijn, met alles wat je aan bewijs hebt. Ik wens je heel veel wijsheid
(Ik heb alleen de openingspost gelezen, dus sorry als ik ergens iets gemist heb)
Ik moet jou (jullie) daarin wel gelijk geven. Ik ben naïef geweest en heb diverse signalen gemist: het geruststellen (was blijkbaar nodig omdat ik bang was), het afzonderen voor het handelen (als ik het fijn vond was dat toch niet nodig?), het verliefdheidstestje, de persoonlijke vragen (over maagd-zijn, over 'jongensvlees'). Ik hoop dat ik serieus genomen wordt (verwacht het wel) en in ieder geval mijn verhaal kwijt kan.
schaduw15 schreef:Dank jullie wel! Nee, ik wil dit gesprek alleen doen. Ik denk dat ik dat wel aankan. Ik weet wie ik te spreken krijg, ik weet dat diegene me serieus neemt en ik weet dat hij ook in het belang van de leerlingen zal handelen. Wel vind ik het heel vervelend dat de directeur er al bij betrokken is, omdat dat betekent dat ik er volgend jaar zeker niet meer terug zal komen.Hij zal nooit dat risico willen nemen. Overigens snap ik zeker dat het is gemeld hoor, het gaat immers ook om de veiligheid van leerlingen!
schaduw15 schreef:Dank jullie wel! Nee, ik wil dit gesprek alleen doen. Ik denk dat ik dat wel aankan. Ik weet wie ik te spreken krijg, ik weet dat diegene me serieus neemt en ik weet dat hij ook in het belang van de leerlingen zal handelen. Wel vind ik het heel vervelend dat de directeur er al bij betrokken is, omdat dat betekent dat ik er volgend jaar zeker niet meer terug zal komen.Hij zal nooit dat risico willen nemen. Overigens snap ik zeker dat het is gemeld hoor, het gaat immers ook om de veiligheid van leerlingen!
schaduw15 schreef:. Wel vind ik het heel vervelend dat de directeur er al bij betrokken is, omdat dat betekent dat ik er volgend jaar zeker niet meer terug zal komen.Hij zal nooit dat risico willen nemen. Overigens snap ik zeker dat het is gemeld hoor, het gaat immers ook om de veiligheid van leerlingen!