Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-15 21:35

Mandarijn12 schreef:
Jongens, het gaat om je confessions NU, niet van vroeger, daar is een ander topic voor ;)

Inderdaad ;)

Maarrrrrr sommige van vroegah zijn wel heel erg hoor. Biechtstoel _O- Maar: Confessions zijn eigenlijk dingen die niemand echt weet ;) Dus ook niet betrapt door pa en ma.

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:41

Ohhh dit is leuk :D

Ik moest op 5 jarige leeftijd in een winkel een zak aardappelen vasthouden, ik vond dat leuk, nou bij de kassa vond ik het niet zo leuk :')
Mijn moeder had netjes afgerekend en niks van gemerkt, ook thuis na de bon te checken ook niks :+
Nu 10 jaar later durf ik nog steeds niks in mijn hand te houden in een winkel, alles gaat in het mandje want anders komt dit alweer :')

Het ergste is nog wel dat er in de buurt 4 bewakers waren in de winkel, maar ja, een kind van 5 doet niks he? :+

Edit; oh, dus er is een ander topic met 'vroegere' confessions :=

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:44

miss_lizje schreef:
Ik verstop snoep/chocola/chips en andere lekkernijen zodat de andere in huis niet alles kunnen opeten O:). Dan denken ze soms dat er niks in huis is en als ik dan alleen thuis ben pak ik snel een stukje _O- .
Alleen toen kwam mijn moeder er achter, omdat ik een reep chocola had verstopt op een plek waar zij de jelly beans had verstopt _O- .

En als kind mocht ik vaak nog een half uurtje film kijken op mijn kamer. Dan deed ik de klok terug draaien :'). En mijn moeder vond het maar raar waarom mijn klok nooit goed liep.

Haha dat ken ik. Alleen een keer zo goed verstopt dat ik her helemaal was vergeten en bijna een half jaar later het terug vond. Heerlijk van zitten snoepen toen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:51

Delicia schreef:
Ohhh dit is leuk :D

Ik moest op 5 jarige leeftijd in een winkel een zak aardappelen vasthouden, ik vond dat leuk, nou bij de kassa vond ik het niet zo leuk :')
Mijn moeder had netjes afgerekend en niks van gemerkt, ook thuis na de bon te checken ook niks :+
Nu 10 jaar later durf ik nog steeds niks in mijn hand te houden in een winkel, alles gaat in het mandje want anders komt dit alweer :')

Het ergste is nog wel dat er in de buurt 4 bewakers waren in de winkel, maar ja, een kind van 5 doet niks he? :+

Edit; oh, dus er is een ander topic met 'vroegere' confessions :=

Ik snap hem niet? :+

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:52

Waarschijnlijk is die zak met aardappelen nooit afgerekend.

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:54

De zak is nooit afgerekend nee :o

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 21:59

Owww dit is een leuk topic!!
Sommige zijn echt te grappig!

Ik heb er 2 die gelijk in me opkomen wel als jong meisje ;)

In de kleuterklas was er een speelgoed tijger met diamanten oogjes,ik heb hem mee naar huis genomen,de diamantjes eruit gehaald en de volgende dag terug gelegd :+

En deze is wel erg want mn inmiddels broer is nog steeds bang voor wespen :=

Toen mn broertje en ik klein waren gingen we vissen met zo'n bamboe visnetje.
Ik zag allemaal wespen de grond in kruipen en zei prik de stok van het netje er eens in }>
Hij deed het maar ik had geen idee dat het zo erg kon zijn!een hele zwerm nam hem te grazen dwars door zn trui heen.gauw zn trui uit getrokken in het netje gedaan en naar huis gerent met hem _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 22:05

Ik verstop ook graag lekker beleg of snoepjes hier thuis. Anders wordt het opgegeten door de rest.
Mijn moeder helpt altijd goed mee :')

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 22:09

Wat een ontzettend leuk topic!

Twee jaar terug had ik voor het eerst met mijn vriend gezoend. Ik was goed dronken en wat bleek dus later, ik had het eerst bij zijn vrienden geprobeerd. Ik kan het me niet meer herinneren, maar dat hebben ze me verteld.
Maar mijn vriend was dus eigenlijk laatste keus :')
Nu ondanks dat 2 jaar later nog heel erg gelukkig <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 22:19

Leuk topic!

Confessions... Pfff, waar moet ik beginnen :')
Ik ben allergisch voor muggenbulten en werd vroeger helemaal panisch wanneer er zo'n kreng op mijn slaapkamer zat. Maar op een gegeven moment had ik daar iets op gevonden :)* Ik deed op mijn slaapkamer het licht uit en de deur wagenwijd open. Dan bij mijn broertje de deur open en het licht aan. En dan wachten maar *\%/* Muggen gaan immers altijd op licht af, dus ik was er mooi vanaf terwijl mijn broertje lekgeprikt werd := Best uitgekookt eigenlijk :')

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 22:20

Cayenne schreef:
Leuk topic!

Ik ben allergisch voor muggenbulten en werd vroeger helemaal panisch wanneer er zo'n kreng op mijn slaapkamer zat. Maar op een gegeven moment had ik daar iets op gevonden :)* Ik deed op mijn slaapkamer het licht uit en de deur wagenwijd open. Dan bij mijn broertje de deur open en het licht aan. En dan wachten maar *\%/* Muggen gaan immers altijd op licht af, dus ik was er mooi vanaf terwijl mijn broertje lekgeprikt werd := Best uitgekookt eigenlijk :')

Muggen kunnen juist slechter 'zien' in licht en komen op lichaamsgeur en CO2 af. Maar fijn dat het werkte :')

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 22:23

Cayenne schreef:
Leuk topic!

_O- haha ben dus niet de enige die zo slecht was

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 22:41

Oh ik heb er nog een, wel van toen ik klein was.

Mijn nichtje, die 3 jaar jonger is dan ik was op de muur aan het kleuren. Ik vond het wel leuk, een beetje vreemd, maar nam aan dat het wel mocht. Dus ik ging lekker mee kleuren. Ik stopte met kleuren. En net toen kwam mijn oom binnen, woedend natuurlijk. Maar ik was dus net niet gesnapt en zij kreeg alle straf. Ik ben nog heel lang bang geweest voor mijn oom en gedacht dat hij erachter zou komen. Achteraf denk ik dat ze het wel gezien hebben omdat ik natuurlijk anders tekende dan mijn nichtje.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 22:48

Sinds m'n ex me gedumpt heeft ben ik aan het werken aan het perfecte lichaam en aan het daten met een jongen die alles is wat hij niet is en ik kan niet wachten tot we elkaar een keer tegen komen :o

Verder had ik een keer van blauw stoepkrijt poeder gemaakt en het in de wasmachine gestopt. Mijn moeder weet tot op de dag van vandaag niet waarom haar witte was een paar keer achter elkaar blauw is geworden, maar ik had een heel mooi blauwgevlekt T-shirt! Dus ik was wel tevreden over de uitwerking.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 22:54

Ik verstop met mama ook altijd lekkere dingen. Want iedereen die hier binnen loopt zoekt gelijk naar wat lekkers. Gelukkig hebben ze het nog nooit gevonden

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 23:06

_Yasmine_ schreef:
Ik sta niet op voor ouderen mensen
niet als ze soepel lopen en me van mijn stoel wegkijken

Ik ook niet hoor, als je echt niet kan lopen is het anders maar dan koop je maar een eerste klas kaartje. Ik word hartstikke misselijk in treinen met een beetje pech val ik dan flauw. :')

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 23:09

Ik werk al 5 jaar in een winkel maar ik haat klanten .. Als ze mij arrogant en ongeduldig staan aan te kijken laat ik hen extra lang wachten.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 23:16

xLies schreef:
Ik werk al 5 jaar in een winkel maar ik haat klanten .. Als ze mij arrogant en ongeduldig staan aan te kijken laat ik hen extra lang wachten.

_O- Haha, ik kan het me helemaal voorstellen. Rotklanten.....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 23:20

Ik doe dan altijd zo overdreven aardig dat ze er nachtmerries van krijgen. *D

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 23:25

xLies schreef:

_O- best erg eigenlijk :=

Ik kan niet echt op leuke confessions komen, enkel de 'normale' waarbij ik dingen kapot maak en er dan over lieg ( 'waarom ligt deze trommel uit marokko hier kapot op de kast?' O:) )

Oh wat ik wel doe en niemand weet is als er restjes in de ijskast staan, bijvoorbeeld nog wat champignons of pasta, dan eet ik er soms met mijn handen van en zet het dan netjes terug in de ijskast :+

Of als ik een mes gebruik om bijvoorbeeld kaas te snijden of zo en het ziet er niet vuil uit, leg ik het vaak weer zo in de lade..
Laatst bijgewerkt door Schemerdier op 18-08-15 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 23:28

Bij ons thuis is de afspraak wie iets op maakt ruimt de verpakking op

Nou heeft mama de recycle bakken etc allemaal in de garage staan dus veel te ver lopen natuurlijk...

Dus het is hier thuis een sport geworden dat niemand het laatste snoepje /koekje/marsje wat dan ook pakt

Tot iemand hem niet meer kan weerstaan.

Verder zijn we niet lui :z

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 23:28

Ja eten jatten uit de kast doe ik ook wel eens. :')

Kan eigenlijk niks zeggen want mijn 12-jarige schattige zusje leest en post hier mee. _O-

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 23:59

Oh geweldig topic!
Recente confessions heb ik niet echt, maar was vroeger echt een regelrechte ramp!
Stelen, honden door het toilet willen spoelen (ik weet het niet meer maar dat verhaal vindt mijn moeder altijd geweldig grappig om te vertellen.. Ongeacht aan wie..), liegen, weglopen etc.. Ze heeft altijd gezegd dat als ik 16 ben zij op wereldreis gaat :') Inmiddels ben ik 16 en superbraaf! :D

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 00:02

Sorry pap, hoe het kan dat de velg van onze auto vol krassen en scheuren zit weet ik niet. Die ene keer dat ik 's avonds te dicht langs een stoeprand scheurde bij een u-turn omdat ik te lui was 200 meter door te rijden naar de rotonde heb ik niks gemerkt en gehoord..

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 00:16

Oke recente confession:

Ik heb een heleboel oppasadresjes.
Ik plunder een heleboel koelkasten/kastjes/laatjes, zo lang er maar lekkers in zit. :+
Maar dan pak ik natuurlijk wel van alles één stuk zodat het niet opvalt :D
(Buiten het lekkers om wat de ouders voor me klaarleggen O:) )