Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Majolen schreef:Wij doen niet aan app-en.
Als er iets dwars zit dat bespreek je dat of je gaat naar het toilet.
Nu voel ik me zoooo ouderwets.
nontie schreef:Mocht hij vragen waarom je in zijn telefoon hebt gezeten: Oh ik had je een appje gestuurd maar geen antwoord gehad dus vroeg me af of dir wel was aangekomen.
, maar dit is liegen.
en meet niet met twee maten
hannico09 schreef:Oke, een korte toelichting op het berichtje.
Het kwam erop neer dat hij zich zelf uitnodigde voor een wijntje en toen appte ze: kom dan een keer 's avonds als ik hier alleen zit. Waarop hij stuurde : Doen we (met een knipoog smiley)
Citaat:Nou vind ik het in principe niet goed te praten om door iemands telefoon te gaan.
natuurlijk hoorde ik hem...
Lag dubbel... 
Ayasha schreef:niet voor dit of voor dat maar als ze een goede relatie hadden moest ze niet in zijn gsm kijken.

Ayasha schreef:Maar als ik een beetje jouw berichten ken via Bokt, houdt jouw man enorm veel van je en zou jou nooit (zeg nooit nooit, maar toch) bedriegen en hij geeft jou ook geen aanleiding om hem te wantrouwen, in tegenstelling tot de vriend van TS.Ik houd heel veel van mijn man maar de dag dat ie achter mijn rug in mijn gsm neust heeft ie een fix gesprek voor de boeg. En niet omdat ik iets te verbergen heb want ik ben zo trouw als een hond (trouwer, ik ben niet lief tegen alles met een koekje) maar dat controleren achter mijn rug zou ik niet verdragen. Ik kijk zelfs niet op zijn mobiel als hij me vraagt die te pakken als iemand belt. Pas als ie vraagt "wie belt er" zal ik kijken.
Andersom net zo. Onze gsm's slingeren ook altijd overal en nergens rond dus geen van beide heeft wat te verbergen maar geen van beide controleert ook.
Komt vaak voor dat hij een nummer in mijn mobiel moet zoeken (ik heb zijn oude). Maar dan zal ie nog eerst zeggen "ik kijk effe in je gsm he". uit respect voor mij.