Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dat ik wel zo op kamers kan.. als ik geen stufi kreeg had ik echt heel veel (studie)schulden gehadAbercrombie schreef:Ik begrijp het sowieso niet dat iemand in de bijstand, even losgekoppeld van de persoonlijke situatie van TS, er een pony op na kan houden.
De bijstand hoort een minimum te zijn om van te leven en daar betalen wij met zn allen aan mee zodat zoveel mogelijk mensen het hoofd boven water kunnen houden. In mijn beleving is het dan dus niet oke om niet rond te komen met je bijstand en je toeslagen omdat je een pony hebt. Die pony hoort geen prio te zijn als je het niet kan betalen.

Liselot schreef:*zucht* lezen is echt een vak he.... TS geeft aan dat rondkomen met de shet er bij prima wil, maar dan moet ze wel stoppen met dingen te kopen die ze niet nodig heeft. TS heeft een gat in haar hand en die moet ze dichten. Dat heeft niets te maken met het wel of niet hebben van een shet.

purny schreef:Vind het alleen jammer dat ik geen antwoord op m'n vraag heb gekregen. Of je niet elke maand hetzelfde bedrag krijgt.
En ga je ook minderen in cadeautjes voor je Kids?
Je krijgt naar je minimum contract uren in ieder geval uitbetaald en wanneer je meer werkt krijg je dat of uitbetaald of tvt. En als je een 0 uren contract hebt ben je helemaal makkelijk voor de baas!