je vriend ten huwlijk vragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: je vriend ten huwlijk vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 17:08

Haha, dankje. :+:

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 17:08

Oja, er schiet me net nog iets te binnen. Onlangs heeft de broer van mijn vriend zijn vriendin ten huwelijk gevraagd. Ook heel romantisch en lieflijk en weet ik veel. We waren met z'n vieren aan het bellen en nadat mijn schoonzus het aanzoek had beschreven zei mijn vriend 'Nou broertje, je legt de lat voor mij wel hoog hoor'

Zoals ik eerder meldde, ik wacht rustig af... Zal nog wel jaren duren, we willen eerst wat meer van de wereld zien :D.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 17:46

Ikzelf ben er ook vrij traditioneel in (in onze relatie dan). Maar ik vind het niet gek als de vrouw de man vraagt.
Heeft de vriendin van mijn neef ook gedaan die gaan in september trouwen waar ik daggast ben.

Haha Jolien wat een eissen maar wel leuk als hij zich er aan houdt.
Mijn eissen zijn alleen op zijn knieen met een ring (en hij maar zeggen dat die n ring cliche vindt, maar ik heb gezegd dat ik nee zeg als die geen ring heeft :') )
Ik zou t ook heel leuk vinden als mijn paard bij mijn huwelijk wordt betrokken. Al is het maar een trouwfoto of iets anders kleins.
Maargoed dat laatste heb je niet voor het zeggen, als paard morgen het loodje legt of het er aan zit te komen.. Ik ga nog niet dit jaar trouwen pas over een aantal jaren als ik gesetteld ben, maar wel voordat ik rimpels krijg want ik wil graag nog een beetje knap zijn op de foto's :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 17:47

Mijn wens was dat het niet iets was waar iedereen me kon zien. :')
Dat is heel letterlijk wel gelukt ja. :))

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 17:52

Tsja, in mijn relatie is er geen man. Dus bij ons moest hoe dan ook een vrouw vragen. :P
En ik was mijn vriendin voor. :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 18:06

KoudbloedKim schreef:
Mijn wens was dat het niet iets was waar iedereen me kon zien. :')
Dat is heel letterlijk wel gelukt ja. :))

Jou hebben we niet gezien nee, de rest van het hele aanzoek daarentegen was luid en duidelijk zichtbaar. ;)

Ohja, goed dat je het zegt Queelens. Mijn hond moet inderdaad ook deel uitmaken van het aanzoek, mocht hij tegen die tijd nog leven.

Liedje: tja dat wordt dan alweer lastiger hihi. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 18:11

Haha koudbloedkim dat is jullie gelukt. Niet in het echt zichtbaar maar toch openbaar ;)

Fijn dat ik je eraan herinnerd heb Jolien. Dat lijkt me zo mooi. Ik heb toevallig ook een wit paard waar dus een prins op kan :o laat mij nou ook een vriendje hebben die op mijn paard durft :=

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 22:23

Mijn paard is nog wit aan het worden. Dus daar is die nog op aan het wachten... -O- :+