, heel veel plezier en we wachten denk ik weer met smart naar de foto's van de paardjes thuis
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, heel veel plezier en we wachten denk ik weer met smart naar de foto's van de paardjes thuis

al kunnen we op de wei wel wat water gebruiken.
) om gaan en altijd wel een goeie oplossing vinden. En al jullie vrienden en famillie die langs komen om te helpen.

En die geiten, ge-wel-dig die beesten. Ook nog je veulens erbij, dan is het plaatje weer een stukje completer. 

.
Wanneer ik mijn blog schrijf hebben we ook al de tijd gehad om het van ons af te zetten en kunnen we er wel om lachen.
Leuk trouwens dat jullie ze melken! Dat vind ik wel wat hebben om een paar te hebben en ouderwets met de hand melken!
Ik ben zelf alleen voorzichtig met namen plaatsen op bokt. Ik ken iemand die haar paard wilde verkopen en ooit eens op bokt iets had neergezet over haar paard wat tegen haar gebruikt werd. Ik ben er voorzichtig mee (vandaar ook dat wachtwoord op mijn blog, zodat wanneer iemand mij bijv. Googled ze niet al die fotos van mijn zoontje tegenkomen). Vandaar dat ik het zo deed! Misschien moet ik ze maar nicknamen gaan geven voor bokt
Word ook spannend

Toch wel apart omdat het zo dichtbij staat... Staat het wel op jullie grond dan?