Hoe combineren jullie dat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JesseVerboog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 13:44

Strasshorse schreef:
Lijkt wel alsof hij niet wilt dat jij ook je hobby hebt. Heb met mijn vriend hetzelfde meegemaakt. Nu ben ik al 14 jaar een paardenmeisje en dat weet hij maar hoor ook af en toe van ga je nu alweer naar dat paard en je praat alleen maar over dat paard.

Zeg tegen hem dat jij het fijn vind dat je je hobby weer hebt en dat hij ook zo zijn eigen hobby's heeft. Neem hem anders een x mee naar je pard dan kan hij zien hoe jij opleeft als je met je paard bezig bent. Mijn vriend gaat nu soms zelfs vrijwillig mee (erop is me nog niet gelukt) ga nu wel een dag minder heen zodat we ook nog tijd voor elkaar hebben maar 2 a 3 dagen per week zit er vaak wel in. Nu ben ik dan ook maar 2 uurtjes per keer weg ongeveer dus is niet zo dat ik de hele dag bij mijn paard zit.

Praat er gewoon met hem over
Zou zonde zijn als jullie relatie er daardoor onder gaat leiden maar moet ook niet zo zijn dat jij je hobby maar voor hem op moet geven

Ik heb net verteld dat het over is.

JesseVerboog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 13:45

Ayasha schreef:
Even bijlezen zou handig geweest zijn. Al was het maar enkel de berichten van de TS.

Precies. Dankjewel :)*

Travellust

Re: Hoe combineren jullie dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:49

Wat ik wel jammer vind is dat hij er niet eerder mee kwam, als die niet het enige obstakel was waarom kwam hij er dan nu pas mee toen je begon met de paarden? Heb je dat nog wel aan hem gevraagd? :)

Communiceren is zo belangrijk....

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:14

Ach wat jammer en wat zal het heftig voor je zijn! Gelukkig zijn jullie wel in vrede uit elkaar gegaan. Ik wens je heel veel sterkte en geluk toe!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 16:55

Ayasha schreef:
Even bijlezen zou handig geweest zijn. Al was het maar enkel de berichten van de TS.

Dat lees ik nu ook pas maar ga niet alle pagina's teruglezen als ik een topic bekijk.
Wel jammer dat jullie het onderling niet hebben kunnen oplossen TS, maar misschien wel beter zo

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 16:57

Sterkte TS :(:).

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 18:21

Strasshorse schreef:
Ayasha schreef:

Dat lees ik nu ook pas maar ga niet alle pagina's teruglezen als ik een topic bekijk.
Wel jammer dat jullie het onderling niet hebben kunnen oplossen TS, maar misschien wel beter zo

Geen ide of je het weet dus don't shoot me als je er al van op de hoogte bent, maar als je op "door de topic starter" klikt, dan kan je heel makkelijk filteren op berichten van de TS. Dat is vaak sneller om even bij te lezen! :)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 18:44

TS veel sterkte , niet leuk maar ik denk de enige wijze manier :(:)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 19:19

Ayasha schreef:
Geen ide of je het weet dus don't shoot me als je er al van op de hoogte bent, maar als je op "door de topic starter" klikt, dan kan je heel makkelijk filteren op berichten van de TS. Dat is vaak sneller om even bij te lezen! :)

nee wist ik niet, bedankt voor de tip :)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 20:26

Sterkte TS! Ik hoop dat dit jou wat rust oplevert, en ook sterkte en succes met alles verwerken. Het is natuurlijk niet niks wat je nu afsluit.

JesseVerboog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 11:16

Iedereen heel erg bedankt <3 Ja ik hou me nog redelijk groot. Het enige wanneer ik het moeilijk vind zijn op momentjes dat ik geen afleiding heb.. of als ik sochtends wakker word en er geen goedemorgen appje is.. dus heb het wel moeilijk af en toe maar over het algemeen gaat het goed :) Iemand nog tips? voor de momenten dat het soms awt moeilijk is.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 11:32

Gewoon soms even aan toe geven, is geen schande en lucht best wel op!

Sterkte TS, moeilijke zaken maar zo te lezen een goede beslissing. Ff lekker jezelf de tijd gunnen om toch te 'rouwen' is helemaal niet erg.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 11:37

Huilen mag, je mag hem best missen hoor!

Probeer afleiding te zoeken, ga lekker paardrijden, wat met vriendinnen doen, en veel chocola eten!
En je mag het hier altijd neerzetten of mij een PB'tje sturen :).

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 12:06

Sterkte TS, iemand die jou je hobby niet gunt, een verandering in je leven die voor jou zo positief is, maar het zelf blijkbaar wel vanzelfsprekend vindt een paar keer per week zijn hobby's uit te voeren is naar mijn idee geen goed relatiemateriaal.

Ik ben weer met paarden begonnen toen ik getrouwd was en de kinderen wat groter. Manlief heeft voor mij een paar rijlessen genomen maar het is niks voor hem, hij vindt ons paard leuk maar heeft verder zijn eigen hobby's en dat is prima, vind het super lief dat hij het geprobeerd heeft. Heb ook een hardloop poging gedaan voor hem. :D vind dat echt zo zwaar en ben daarin geen doorzetter, ontzettend veel respect dat hij dit zo volgehouden heeft, hij kan nu niet meer zonder zijn meerdere hardloop rondes per week. :)

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 13:17

Jammer Ts, sterkte!
zal vast even moeilijk zijn, maar als die jongen je nu al je eigen ding niet kan gunnen was het waarschijnlijk Anders ook wel stuk gelopen.
soms is even lekker janken best een opluchting, maar blijf ook afleiding zoeken, en lekker troost zoeken als je het nodig hebt :j
voor je het weet vind je een leuke jongen die je wel gunt Om ook gek Te zijn van je hobby, en misschien vind je er zelfs wel eentje die zelf ook gek is op onze viervoetige vrienden! :)