Strasshorse schreef:Lijkt wel alsof hij niet wilt dat jij ook je hobby hebt. Heb met mijn vriend hetzelfde meegemaakt. Nu ben ik al 14 jaar een paardenmeisje en dat weet hij maar hoor ook af en toe van ga je nu alweer naar dat paard en je praat alleen maar over dat paard.
Zeg tegen hem dat jij het fijn vind dat je je hobby weer hebt en dat hij ook zo zijn eigen hobby's heeft. Neem hem anders een x mee naar je pard dan kan hij zien hoe jij opleeft als je met je paard bezig bent. Mijn vriend gaat nu soms zelfs vrijwillig mee (erop is me nog niet gelukt) ga nu wel een dag minder heen zodat we ook nog tijd voor elkaar hebben maar 2 a 3 dagen per week zit er vaak wel in. Nu ben ik dan ook maar 2 uurtjes per keer weg ongeveer dus is niet zo dat ik de hele dag bij mijn paard zit.
Praat er gewoon met hem over
Zou zonde zijn als jullie relatie er daardoor onder gaat leiden maar moet ook niet zo zijn dat jij je hobby maar voor hem op moet geven
Ik heb net verteld dat het over is.

.
Ja ik hou me nog redelijk groot. Het enige wanneer ik het moeilijk vind zijn op momentjes dat ik geen afleiding heb.. of als ik sochtends wakker word en er geen goedemorgen appje is.. dus heb het wel moeilijk af en toe maar over het algemeen gaat het goed
vind dat echt zo zwaar en ben daarin geen doorzetter, ontzettend veel respect dat hij dit zo volgehouden heeft, hij kan nu niet meer zonder zijn meerdere hardloop rondes per week.