Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
Siesjuh schreef:Ik vind het in de eerste plaats heel dapper hoe je op de ongeplande zwangerschap hebt gereageerd en het siert jullie beide dat jullie er het beste van wilden maken voor het kindje. Er zijn helaas niet veel mensen die zo hun verantwoordelijkheden nemen.
nelis schreef:Siesjuh schreef:Ik vind het in de eerste plaats heel dapper hoe je op de ongeplande zwangerschap hebt gereageerd en het siert jullie beide dat jullie er het beste van wilden maken voor het kindje. Er zijn helaas niet veel mensen die zo hun verantwoordelijkheden nemen.
Verantwoording was geweest om niet onveilig seks te hebben met alle gevolgen van dien..
nelis schreef:Siesjuh schreef:Ik vind het in de eerste plaats heel dapper hoe je op de ongeplande zwangerschap hebt gereageerd en het siert jullie beide dat jullie er het beste van wilden maken voor het kindje. Er zijn helaas niet veel mensen die zo hun verantwoordelijkheden nemen.
Verantwoording was geweest om niet onveilig seks te hebben met alle gevolgen van dien..

Hannanas schreef:Sorry ts, het komt nog al kunstmatig over.
Ik geloof hier niet echt in. Geen grijntje passie of liefde spat van je berichten, en van zijn acties ook niet.
En als je na een jaar al dit soort fratsen hebt, nu al relatie therapie nodig hebt, nu al niet in staat bent te communiceren met elkaar, nu al je vriend het idee had dat jij niet om hem gaf en hij daardoor buiten de deur at.. Oh.. En tijd samen was ook al binnen een jaar niet normaal meer.. Je kunt wel een agendapunt-relatie en therapie-relatie aan gaan.. Denk dat het je hart niet blij gaat maken en het uitstel van executie is. Uitstel van gelukkig worden. Uitstel van gelukkig zijn. Maar..." Als we maar goed gaan communiceren.." Naïef en wanhopig..
Dat klinkt toch te weird voor woorden?
Dan ben ik nog mals in mijn bewoording.
Zonde..
Ik gun ook jou zoveel fijners..
Waarom doe jij je toch zoveel geweld aan?
martine0503 schreef:Tjongejonge nu snap ik waarom er zoveel mensen single zijn. Knokken voor je relatie schijnt gewoon weg niet meer te kunnen want dan wordt je bestempeld als iemand zonder eigenwaarde. Relaties zijn geen wegwerpartikelen. Ik heb gezien bij relaties in dit soort gevallen Die er sterker uit zijn gekomen Dan daarvoor. Ik zal wel een ouderwetse trut zijn maar ik ben nog wel samen met mijn man na bijna 18 jaar. Ook met pieken en dalen. Of ben ik nu ook een zielig geval?
TS. Ik hoop dat jullie eruit komen en dat jullie een gelukkige toekomst tegemoet gaan samen of als dat toch niet gaat apart van elkaar.
ik kreeg het niet zo mooi verwoord..... maar idd. martine0503 schreef:Tjongejonge nu snap ik waarom er zoveel mensen single zijn. Knokken voor je relatie schijnt gewoon weg niet meer te kunnen want dan wordt je bestempeld als iemand zonder eigenwaarde. Relaties zijn geen wegwerpartikelen. Ik heb gezien bij relaties in dit soort gevallen Die er sterker uit zijn gekomen Dan daarvoor. Ik zal wel een ouderwetse trut zijn maar ik ben nog wel samen met mijn man na bijna 18 jaar. Ook met pieken en dalen. Of ben ik nu ook een zielig geval?
Hannanas schreef:Ben je wel ooit gelukkig met hem geweest? Ik denk dat dat absoluut een onrealistisch utopisch streven is.
Je sprak eerder over: diep in m'n hart geen relatie als ik niet zwanger was geweest destijds.
Jullie kunnen nooit meer terug naar hoe het geweest is. Dat heeft geleid tot nu. Het was niet goed. Het moet dus "beter" en anders. Anders ga je grammofoonplaat spelen en bedenk wel.. Die dagen zijn weg.
Sus nooit je eigen persoonlijkheid en je eigen hart.. Je hebt maar 1 leven. Elke dag maar 1 x uit te geven.
jessdaniels schreef:martine0503 schreef:Tjongejonge nu snap ik waarom er zoveel mensen single zijn. Knokken voor je relatie schijnt gewoon weg niet meer te kunnen want dan wordt je bestempeld als iemand zonder eigenwaarde. Relaties zijn geen wegwerpartikelen. Ik heb gezien bij relaties in dit soort gevallen Die er sterker uit zijn gekomen Dan daarvoor. Ik zal wel een ouderwetse trut zijn maar ik ben nog wel samen met mijn man na bijna 18 jaar. Ook met pieken en dalen. Of ben ik nu ook een zielig geval?
Ik denk dat het juist komt omdat mensen minder over zich heen laten lopen