Poess91 schreef:TS zou je misschien nog willen vertellen over wat voor foto's het precies gaat?
Zoals in de begin post staat vermeld: laag decolleté, feest foto's incl. alcohol, duckface selfies met wilde haren en ook weer laag decolleté.
Het is niet perse dat ze onwijs korte kleding aan heeft, maar haar borsten zijn op iedere foto goed te zien.
En zo ook LinkedIn.
Ik ga niet haar privacy schenden door de foto's hier neer te zetten of haar naam te delen, dat zou zwaar ordinair van mijn kant zijn.
Dus jullie zullen wat dat betreft mij op m'n woord moeten geloven..

In mijn ogen is het dus ook zeker een fout van haarzelf.
altijd wel leuk dat ze niet aan het standaard beeld van haar vak voldeed en kleurrijke kleding (vaak rokken) aan had.
. Als hij was gaan googelen zou hij ergens misschien wel een foto van mij zijn tegengekomen..van buitenritten te paard haha! Maar eerlijk gezegd denk ik sowieso dat gehele privacy in dit digitale tijdperk toch niet echt meer bestaat. Iedereen die wil en daar kennis van heeft kan persoonlijke informatie over een ieder vinden op internet. Als ik zelf naar een psycholoog zou moeten, dan zou ik de "klik" tijdens de sessies tussen ons belangrijker vinden dan haar/zijn vrijetijdsbesteding of gezinsleven. belangrijkste is dat je je zelf als client op je gemak voelt bij deze therapeut en haar vertrouwt.