tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xClaudiaaL

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:36

EJuniorJoost; wat een verhaal, maar wat een super 'eind' :)
SinneJ; dat plaatje is echt leuk _O- Rotsblokken zijn welkom hahaha
xMyrth; ik ben er eigenlijk ook geen type voor, maar alcohol heeft soms wel een heel bijzonder effect hahaha. En gewoon iemand scoren hoor, op het festival. Moet vast wat leuks rondlopen :D
Shauniraquel; hier idd ook eigen paard en als ik weer naar school ga, gaat het ook lastig worden om d'r te betalen. Maar ik heb het allemaal voor d'r over :)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:55

Ik had mijn nieuwe paard Heartbreaker moeten noemen. Hij was de stap richting het eind haha. Maar blijer met hem dan mijn ex! _O-

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:57

Cioccolato schreef:
Ik had mijn nieuwe paard Heartbreaker moeten noemen. Hij was de stap richting het eind haha. Maar blijer met hem dan mijn ex! _O-

Idem hahahahaha

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:00

@Diertjec

ja inderdaad ^^ en ik weet zeker jullie 'eindigen' ook zo! jullie zijn het waard :(:)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:04

Nou mijn ex heeft sinds een dikke week weer een nieuwe vriendin. Niet officieel. Na een dikke maand na onze breuk. Hij was er helemaal kapot van, ziek, at niet, sliep niet, deed geen huishouden. Het zou jaren duren voordat hij er overheen zou zijn. Of allemaal leugens, of hij heeft haar aan de lijn.
Ik gok op leugens.

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:09

Cioccolato schreef:
Nou mijn ex heeft sinds een dikke week weer een nieuwe vriendin. Niet officieel. Na een dikke maand na onze breuk. Hij was er helemaal kapot van, ziek, at niet, sliep niet, deed geen huishouden. Het zou jaren duren voordat hij er overheen zou zijn. Of allemaal leugens, of hij heeft haar aan de lijn.
Ik gok op leugens.

heel apart.. je bedoelt liegen om jou jaloers te maken? of liegen over dat hij er zo kapot van was?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:12

EJuniorJoost schreef:
Cioccolato schreef:
Ik gok op leugens.

heel apart.. je bedoelt liegen om jou jaloers te maken? of liegen over dat hij er zo kapot van was?

Het tweede. Liegen over alles wat hij tegen mij zei. Hoe kapot hij er van is etc. Al die mooie praatjes. Allemaal leugens.
Of ja, een leugen tegen dat andere wuuf. Ik weet hoe graag hij zijn pik achterna loopt namelij :Y)
De tijd zal het leren. Hij stoot zijn kop vanzelf!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:15

Bijzonder, hij komt zichzelf vast wel nog wel tegen :)
Alleen maar goed dat je daar vanaf bent toch :D

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:18

Cioccolato schreef:
Het tweede. Liegen over alles wat hij tegen mij zei. Hoe kapot hij er van is etc. Al die mooie praatjes. Allemaal leugens.
Of ja, een leugen tegen dat andere wuuf. Ik weet hoe graag hij zijn pik achterna loopt namelij :Y)
De tijd zal het leren. Hij stoot zijn kop vanzelf!

Meid, die gast zit zo met zichzelf in de knoop dat hij nog geen relatie zou kunnen hebben met zijn eigen hand ;) als je me begrijpt ... zo goed dat je daar vanaf bent! Geef jezelf de kans eroverheen te komen, dat is wat hij duidelijk niet doet en daar gaat het geweldig mis. Even leren van jezelf houden doet wonderen <3 dat is toch wat ik ervaren heb in het verleden

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:21

Mag ik ook even binnen rollen?
Ben een held die tot voor kort dacht dat ik er 'over heen' was .. maar helaas
is niets minder waar en houd ik mezelf nog steeds voor de gek vrees ik.

Deze zou ik met alle liefde doen.
Afbeelding

Cioccolato (jeetje Carola wat is jouw naam lastig geworden!) kent mijn verhaal
eigenlijk al, haha. Mijn 'verhaal' lijkt ook wel een beetje op TS haar verhaal.

Ik dacht dat ik echt dé jongen van m'n leven had ontmoet. Uiterlijk zat mee, hij
was super lief, deed moeite en zulk soort dingetjes. Wel gaf hij heel eerlijk aan dat
hij soms wat meer mocht laten weten dat het ook echt wederzijds was. Doordat mijn
ex daarvoor vreemd was gegaan heb ik toch wel een deuk opgelopen. Dat wist deze ook
en hij wist ook dat hij wat meer mocht doen/zeggen.
Op 14 december gingen we een dagje naar de efteling, week daar voor hadden we nog
een feestje met andere kant van zijn fam. Ik kon het goed met zijn vader vinden en toen
ook met de rest van de fam. Efteling was hartstikke gezellig, we hadden plannen voor
kerst & oud en nieuw, ik mocht absoluut niet dan & dan gaan werken want tsja, Parijs
ligt niet om de hoek heh.

Efteling super leuk ... 's avonds had m'n ma gebeld met wat gedoe op stal .. zat ik een
beetje mee. We lagen op bed en ik had even gewoon een dipje .. was het gezeur van stal
beetje zat. En hij toonde toch ook wel beetje apart gedrag (ineens naar boven gaan en
gaan zitten whatsappen je weet wel ..) maar dacht, zal wel. Dus zat ik ook een beetje mee.
Maaruh, daar lagen we dan. Hij bemoedigend 'Wij komen er echt wel', .. 'Jouw probleem is
mijn probleem!', en ook dingen van 'je mag je hier óók thuis voelen, dingen pakken enz'.
En ineens .... vanuit het niets ....

'Ik wil opnieuw beginnen .. en jij komt daar niet in voor', begon ie te huilen .. ik kon niets
meer .. 'Ik zit al een tijdje met mezelf in de knoop en als ik niet van mezelf kan houden hoe
kan ik dan van jou houden?', mijn hart brak echt in zo gigantisch veel stukken ... 'Je verdiend
veel beter dan ik ..', wie bepaald dat?

En daar zat ik dan ... half één 's nachts en mijn hele wereld stortte in en ik was niet eens thuis.
Maar 70km verder op. Treinen reden niet meer ... en toen vroeg ie of ik nog bleef slapen. Denk
je zelf? Uiteindelijk heeft ie me thuis gebracht .... we waren allebei kapot er van, maar waarom
deed ie het dan? Waarom ....
Ik heb me die nacht in slaap gehuild ... en zondag ochtend werd ik rond zeven uur ook echt
huilend wakker .. ik was kapot, leeg .. gebroken, bah!

Met oud&nieuw nog geappt, waarop die ook reageerde ... beetje gekletst. Nog meer vragen
gekregen. Hij bleek die nacht ergens op straat in z'n auto te hebben geslapen. En ik maar; waarom
waarom waarom .... Het ging met ons allebei niet goed .. maar opnieuw proberen? Nee.
Op een begeven moment moed bij elkaar verzameld en gevraagd of hij écht achter zijn keus
stond .. kreeg ik eerst een rot appje met 'Knuffel', uiteindelijk weer een leuk gesprek en vervolgens
na een week NOG een keer gevraagd, en toen kreeg ik ..

'Ja, ik sta er achter. Ik ga je niet aan het lijntje houden.'
'Doe je ding...'

Toen heb ik hem nog gezegd dat ie daar geen week over had hoeven doen .. valse hoop geven ..
en toen heb ik nooit meer wat gehoord. Half jaar verder ....
Handen jeuken om te appen ene kant. Andere kant heb ik zoiets van; oke .. beter kwijt dan rijk?

Maar nee, het dringt niet tot me door. En dan tot paar nachten terug heb ik over hem gedroomd.
Ook zo gigantisch raar ... dat ik echt naar hem op zoek was.
Man ben ik echt zo wanhopig?

Zit nog met te veel vragen denk ik ...
Maar we komen er wel uiteindelijk! Maar pijn heeft het zeker gedaan en doet het nog steeds.

Sorry voor mijn lange bericht .... :o

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:21

Ooh damn hij is echt lang .... SORRY! O_O

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:24

xDenies :(:) :(:) Heftig!

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 21:50

Heftig! Jeetje.... Mannen snap je af en toe ook echt niks van. Altijd wegrennen wanneer het te moeilijk is, altijd de makkelijkste uitweg nemen.

Ik heb ook weer toegegeven vandaag... Na 3 dagen toch geappt hoe het met hem gaat waarop hij antwoord goed en met jou? Las het woordje goed en BAM daar waren me tranen. Ik vroeg hem of hij nog wilde afspreken van de week om te praten. Maar hij heeft niet meer gereageerd. Wel online komen maar niet lezen. Alsof het hem niks interesseert en hij er al overheen is...

Ik zou naar me paard gaan en samen hardlopen. Ik heb de auto opweg erheen langs de kant gezet en heb zitten huilen, huilen huilen. 2 uur lang. Daarna naar huis gereden en nu naar bed. Ik ben kapot, gebroken en weet niet hielang ik dit nog volhoudt. Ik heb hem 2 weken niet gezien en nauwelijks gesproken. Het doet pijn en het is zoooo moeilijk. :(

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:52

Ik snap hoe je je voelt Shauni, maar hij heeft het nog niet gelezen DUS ook nog niet gereageerd...
Misschien komt dat nog wel.

Ik heb de afgelopen weken de auto ook heel vaak langs de kant van de weg gezet. Hopeloos is het. Huilen huilen huilen. Dan belde mijn vriendinnen weer en dan kon ik wat rustiger worden.
Ja, het doet ontzettend pijn en het is reeeetemoeilijk. Je weet niet hoe lang je het vol gaat houden maar er moet en zal een lichtpuntje zijn aan het einde van deze meeeega-lange tunnel. We zijn nog zo jong, het kan niet zo zijn dat we ons de rest van ons leven zo voelen :(

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:06

Dank jullie voor jullie lieve (en wijze) woorden. Die doen me echt goed!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:14

Hee en anders eindigen we gewoon met z'n allen in een heel groot huis met heel veel katten, honden en paarden :D

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:15

jaa laten we dat afspreken... als we over 10 jaar nog single zijn gaan we samenwonen in een heren.. euh.. dameshuis! :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:16

Scheelt wel een hoop verdriet :P

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 22:24

Ennnn is heel gezellig!!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:27

Precies :D

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:27

Ik ben voor!

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:28

Kunnen jullie meteen een manege starten ernaast :D hahaha

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:29

Dan ook voor de westernruiters heh ..... x'D

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:31

"Forever Alone Stables"

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:33

ach als jullie met z'n alle nog singel zijn.. paarden honden en katten nemen.... dan stuur ik mijn vriend wel weg :D oke grapje xD maar leuk idee!